Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Finnes denne bilen?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 16:43   #61
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Vi er i ferd med å kjøpe en 4 år gammel Ford Galaxy nå Gleder meg veldig til større bil (enn Touran)!

Jeg kan forøvrig ikke skjønne at din 192 cm høye mann kan sitte behagelig bak, Gimmer, for jeg på 162 syntes det var bare akkurat greit nok.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 16:57   #62
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Opprinnelig lagt inn av Gimmer, her.

Vi gikk for Ford Galaxy da vi trengte 6 seter. Vurderte Sharan også, men gikk bort fra den siden 3. seterad ikke kan skyves på, og den er dyrere enn Galaxy.

Vi har fått plass til 4 store kofferter bak i bagasjerommet når alle setene var i bruk. Med takboks får vi med oss absolutt alt vi trenger på ferieturer inkl vogn og reiseseng. Jeg er ikke kjent for å pakke lett.

Jeg må bare spørre: ALLE setene, inkludert begge de to bakerste? Hvordan i alle huleste får du plass til 4 kofferter bak der?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 18:04   #63
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Det lurte jeg på og, melder går kanskje om man trekker både rad to og tre så langt fram som mulig? Har ikke prøvd det i vår.

Vi skal nok ha en takboks etter hvert, til når vi skal på ferie og kanskje trenger flere enn fem seter.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 23:03   #64
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

I vår Sharan får vi plass til 1 diger koffert + 3 små og litt dill når begge de bakerste setene er oppe, men vi hadde nok ikke greid å få plass til 4 store. Stuetips tas imot med takk!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 01:59   #65
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Vi trakk rad to og tre fram noe ja, så det var ikke kjempegod beinplass til alle da, men det gikk helt fint. Eldste hos oss er passert 170 cm nå, og kan regnes som voksen i størrelsen. Mannen hadde neppe sittet behagelig bak på den turen altså.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 02:03   #66
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Vi er i ferd med å kjøpe en 4 år gammel Ford Galaxy nå Gleder meg veldig til større bil (enn Touran)!

Jeg kan forøvrig ikke skjønne at din 192 cm høye mann kan sitte behagelig bak, Gimmer, for jeg på 162 syntes det var bare akkurat greit nok.

Han sa nå så, at han satt greit der. Jeg har jo bare hans ord på det da. Kan være han bare sa det fordi han hadde lyst på denne bilen. (Jeg tror ikke det altså. Han pleier være kresen på bilseter. )

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no