Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 23:27   #61
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Er det Octavia vi fortsatt snakker om? Denne har jo meget stort bagasjerom egentlig. Er der i samme størrelsesklasse, og tildels også større, enn biler som Passat, Avensis, Mondeo o.l. Ca. 600 liter så vidt jeg husker opp til kant av seterygg så vidt jeg husker.

Eller var det X3-en det ble siktet til?

Octavia ja. Mulig det var det at den var så smal som ga meg det inntrykket. Den er rett og slett veldig smal, man sitter tett fremme også. Skulder mot skulder og greier

Dessuten synes jeg jo den var utrolig døll å kjøre da. Så om det står mellom denne og en eldre X5 vet iallefall jeg hva jeg hadde valgt

Jeg har fått to beltestoler og en bakovervendt inn i vår A4 (Min sønns TWE pluss de to Britaxsetene som tilhører nevøene mine), men den må vel være fra iallefall en generasjon eldre enn den du snakker om? Den er gammal. Har ikke prøvd med beltestoler, og det har jeg ingen tro på at går.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 00:49   #62
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Octavia ja. Mulig det var det at den var så smal som ga meg det inntrykket. Den er rett og slett veldig smal, man sitter tett fremme også. Skulder mot skulder og greier

Dessuten synes jeg jo den var utrolig døll å kjøre da. Så om det står mellom denne og en eldre X5 vet iallefall jeg hva jeg hadde valgt

Jeg har fått to beltestoler og en bakovervendt inn i vår A4 (Min sønns TWE pluss de to Britaxsetene som tilhører nevøene mine), men den må vel være fra iallefall en generasjon eldre enn den du snakker om? Den er gammal. Har ikke prøvd med beltestoler, og det har jeg ingen tro på at går.

Octavia blir en kompaktklassebil i likhet med Golf, A3, Astra osv. Men de har gitt den stor rumpe med god bagasjeromsplass. Det har for så vidt Golf som stasjonsvogn også.

Octavia-en som kommer ut på nyåret synes jeg kan se ut til å bli stilig:


Dog ikke kommet bilder av stasjonsvognen enda...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 20:47   #63
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Vi har Audi Q5 og tre barneseter. Går greit nok. Fsntastisk bil

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no