Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samsung S2 som slår over på handsfree modus

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-12, 08:52   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Samsung S2 som slår over på handsfree modus

Jeg har problemer med at mobilen slår seg over på handsfree skjerm og kjøremodus. Det kommer et ratt oppe på venstre side og så kommer det en blå handsfree skjerm på. Det har var i noen dager nå, og slår seg av og på.

Det har aldri vert koblet handsfree til mobilen eller blitt brukt i noe kjøremodus. Virker som noe er galt med orginalladeren og for den slår ut og inn og dette tullet begynt når den var i.

Noen som har opplevd lignende?

Har bestilt service pose fra Chess som er på vei i posten, men det beste er jo om jeg slipper å sende den inn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 11:38   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung S2 som slår over på handsfree modus

Hadde noe lignende på min..
Lurer på om det var noe med innstillinger under "talekommandoer" i menyen (udner programmer) . Og så er det vist en hurtigtast (som jeg kommer borti men ikke skjønner) som gjør det lett å sette telefonen i kjøremodus... Dette ble bare rot, men jeg prøver vel bare å bekrefte at jeg har vært borti samme problem som deg.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 11:59   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S2 som slår over på handsfree modus

Jeg får gå inn der å se. Har hatt telefonen i snart 1år før dette begynte å skje så synes det er litt rart.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 12:59   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S2 som slår over på handsfree modus

Samboeren min hadde noe lignende tull, tok en q-tips og noe rensegreier (sprit eller lignende) inn i ladehullet. Det hjalp!

Kan komme av en skitten lader eller noe.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no