Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 13:00   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og enda mer nickskifte?!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:02   #82
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Når det gjelder lukeparkering er det (etter min mening) mye enklere å lukeparkere en bil som går nogenlunde rett ned bak fra bakvindu, slik som et stasjonsvogn f.eks. gjør. Jeg hater intenst å lukeparkere sedaner, for jeg aner jo ikke hvor stor ræva er.

Min bil er nogenlunde stor (4.2 meter lang), men veldig enkel å lukeparkere siden den går rett ned bak.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:04   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Det kan du ha rett i, Kokos. Vi har en lang sedan nå, og selv om jeg har lært meg knepene og triksene med denne, så er det vanskelig å vite hvor lang den er bak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:05   #84
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Men selvsagt, på nymotens biler finnes det jo ryggesensorer om man vil ha det. Jeg har ikke nymotens bil.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:07   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Men selvsagt, på nymotens biler finnes det jo ryggesensorer om man vil ha det. Jeg har ikke nymotens bil.

Ikke vi heller. På glattkjøringen måtte kjørelærer fysisk skru av motoren slik at vi som kjørte skulle lære oss å bremse uten sånne ABS-greier, for det hadde verken vår bil, eller bilen til hun andre som var med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:10   #86
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jeg har ABS da. Bil fra 2004, så i sin beste alder vil jeg si (sånn rent bortsett fra at den har litt startproblemer om dagen *host*).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:45   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Vi har sensorer både foran og bak. Nå som vi har ny bil er det UTROLIG deilig. Tidligere hadde vi bare ryggesensor, og det er letter virkelig jobben når man lukeparkerer på jevnlig basis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:46   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har sensorer både foran og bak. Nå som vi har ny bil er det UTROLIG deilig. Tidligere hadde vi bare ryggesensor, og det er letter virkelig jobben når man lukeparkerer på jevnlig basis.

Hvilken Peugeot kjøpte dere igjen?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 14:58   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Den bilen jeg har her er ekstremt enkel å lukeparkere og jeg imponerer som regel enhver mann i nærheten (om det er trangt). Den har ryggekamera og jeg ser på millimeteren hvor nær jeg er bilen bak. Det skulle dere ha! Til tross for at jeg var flink på å lukeparkere tidligere og kom inn med liten klaring så må jeg innrømme at jeg nå klarer det med enda mindre klaring og jeg har kjempegod oversikt over baken.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:07   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvilken Peugeot kjøpte dere igjen?

5008.

Den er STOR. Knertens bakovervendte sete tar bare opp en plass, og det er fint plass til 2 beltestoler i 2. rad i tillegg til hans stol. Og så har vi enda to plasser helt bak. I tillegg er det halvautomatisk girkasse, så jeg trenger ikke gire (ikke spør hva som skiller den fra en helautomatisk girkasse). Det er helt fantastisk. Jeg føler meg som konge på veien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no