Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du iPad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 14:15   #81
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg tenkte å sy meg PC-veske, men nå ser jeg at det blir strikking i stedet.

Vildet ikke bli hår i tastaturet?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:16   #82
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du iPad?

BenMurphy - hvis du tar en ipad og kobler den til en docking med eksternt tastatur - da begynner det å mangle lite på a du har en stasjonær eller semistasjonær maskin med lite datakraft vel?

  Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:20   #83
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Vildet ikke bli hår i tastaturet?

Stofftrekk innvendig, tenker jeg.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:25   #84
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

hvis du tar en ipad og kobler den til en docking med eksternt tastatur - da begynner det å mangle lite på a du har en stasjonær eller semistasjonær maskin med lite datakraft vel?

Ja, det skulle bli omtrent noe sånt.

Ben "without the hassle" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 15:45   #85
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En steik forbanna Teofelia.



Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 10:39   #86
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg har brukt min iPad mindre enn jeg trodde, og det har overrasket meg igrunnen. Jeg ser at årsaken er at min fiine laptop (MacBook Air) er omtrent like liten og lett og har alle funksjoner som iPaden har, men er hakket lettere å bruke. Det går treigere å skrive på skjermtastatur, altså.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 10:42   #87
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

MN: Selge den? :har ikke Air:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 10:44   #88
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Mr. Norway - antidippedutteren - er i et dypt kjærlighetsforhold med den. Han har heller ikke Air, bare treigt PC-drog. Det er stor sannsynlighet for at det er en sammenheng.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 30-07-10 kl 12:17.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:11   #89
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg skal ha meg iPad når det kommer litt penger inn på konto. For meg står den som en fabelaktig dings for de som stort sett forbruker nettinnhold uten og produsere noe særlig selv (surfe, se film, spille etc). Og som tegneseriemann og teknogeek så er jeg veldig nysjerrig på de nye formatene for magasiner og tegneserier som kommer nå.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 18:03   #90
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg har ipad, er forholdsvis fersk ipad bruker, men foreløpig er jeg glad for at jeg brukte penger på den. For meg betyr det noe at den er den liten og hendig, og kan tas med overalt.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 18:19   #91
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg ønsker meg egentlig ikke iPad - men lesebrett, se det er en annen sak. Det ønsker jeg meg veldig.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 18:43   #92
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har brukt min iPad mindre enn jeg trodde, og det har overrasket meg igrunnen. Jeg ser at årsaken er at min fiine laptop (MacBook Air) er omtrent like liten og lett og har alle funksjoner som iPaden har, men er hakket lettere å bruke. Det går treigere å skrive på skjermtastatur, altså.

Det er grunnen til at ipad ikke står så høyt på min liste. Jeg har en søt liten mac og en iPhone. En iPad blir midt mellom, og jeg klarer ikke helt å se behovet. Men lyst på, det har jeg. Fordi jeg liker Dingser. Men kommer det i hus? Neppe. Men man skal aldri si aldri. Var blant dem som ikke så poenget med mobil i sin tid, og vi delte en stk aldri så lenge. Nå har vi ikke fasttelefon.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 09:30   #93
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du iPad?

iPad er ypperlig til å sitte og se på serier når man sitter på jobb i feriemodus ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no