Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte lukeparkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor ofte lukeparkerer du?
Aldri jeg har ikke førerkort 5 4,13%
Aldri, jeg har førerkort 15 12,40%
Sjeldnere enn en gang i året 21 17,36%
6-11 ganger per år 24 19,83%
1-3 ganger per måned 19 15,70%
1-2 ganger i uken 13 10,74%
3-5 ganger i uken 14 11,57%
Mer eller mindre hver dag (også helgdager) 6 4,96%
Dustepoll 4 3,31%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 17:23   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Så sjelden som mulig. Jeg er et parkeringsnek, og smyger meg inn der jeg kan ta bilen inn med fronten først og rygge ut igjen. Eller har en billengde både foran og bak der jeg har tenkt å plassere bilen min. Og bred vei, siden jeg alltid havner langt unna fortauskanten. :ærlig:

Der fikk du meg til å tenke på Ace Ventura, som fornøyd, etter mye filing, fikk bilen på plass og utbrøt: Like. A. Glove!

Det var så klart 5 billengders luke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 18:04   #62
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg valgte Dustepoll. Jeg har ingen tall, og er nok ikke jevn på slikt i det hele tatt. Men jeg lukeparkerer når det trengs, og har overhodet ingen terskel for å gjøre det. Det blir mange ganger i året.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:19   #63
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Eg lukeparkerar daglig, men det høyrer med til historia at det er plass til halvannan bil i den luka. Eg håper ingen av naboane planlegger ein bil nr to.

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:57   #64
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Det tenker jeg i grunnen ikke over. Tror ikke det er så ofte, men jeg gjorde det vel i dag også, når jeg tenker meg om. Mulig jeg burde huske om jeg gjorde det eller ikke i dag, men jeg tror ikke ammetåke er grunn nok til å la bilen stå.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 21:07   #65
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Sida eg bor på landet forsåvidt er det svært sjelden. Men etter nokre år i Oslo er eg faktisk ganske god.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:08   #66
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Det er svært sjelden jeg lukeparkerer, men jeg har ingen problemer med å gjøre det.
Det er en av tingene jeg ble fort god på og kan i grunnen ikke huske at jeg noensinne har synes det har vært komplisert eller skummelt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no