Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvilket telefonmerke har du, og er du fornøyd/ikke fornøyd?
Har Nokia og er fornøyd. 27 27,00%
Har Nokia og er ikke fornøyd. 2 2,00%
Har SE og er fornøyd. 48 48,00%
Har SE og er ikke fornøyd. 1 1,00%
Har iPhone og er fornøyd 7 7,00%
Har iPhone og er ikke fornøyd. 2 2,00%
Har LG og er fornøyd. 2 2,00%
Har LG og er ikke fornøyd. 0 0%
Har Samung og er fornøyd. 1 1,00%
Har Samsung og er ikke fornøyd. 1 1,00%
Annet. Spesifiser gjerne i tråden. 8 8,00%
Dustepoll. 1 1,00%
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 16:13   #41
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har alltid hatt Nokia og alltid vært fornøyd. Nå har jeg Nokia 6500 slide, tror jeg det er, og det er en møkkatelefon. Den reset'er seg hele tiden, skjermen blacker ut, og i det hele tatt... Mannen hadde lik og det var det samme med den, så jeg mistenker at det ikke bare er uflaks.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:17   #42
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Har Nokia N95 8gb og er kjempefornøyd!
Men har hatt SE som jeg har vært fornøyd med også, er ikke bare merket jeg ser etter.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:17   #43
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Er fornød med min Sony Ericson K660i. Den er brukervennlig, har god batterikapasitet og tar ok bilder.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 00:10   #44
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Stemte annet, for øyeblikket har jeg en Sony-sak (w200i?) ettersom jeg mista en nokia på kanotur i høstferien. Drukna, aldri funnet igjen. :-(
Jeg er en skikkelig mobilmördare og har de siste 3 åra kverka flere telefoner enn bra er. Har vært innom Nokia, Samsung, SonyE, Motorola og noe billigskit jeg ikke husker navnet på, og det som irriterer meg er at detikke finnes en jæ... telefon med de funksjoner/spill som jeg vil ha. De er jo forskjellige alle sammen.
:hater å bryte med rutiner:

Tror Sony stikker av med mitt favorittstempel.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:08   #45
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

HTC TyTN II. Til mitt bruk fungerer den helt utmerket. Kunne ønsket bedre ytelse på enkelte ting.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:17   #46
Pong
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Innlegg: 99
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har en Sony Ericsson T610 fra lenge siden. Snakker i den ene enden, hører i den andre enden og sålenge jeg ikke holder den oppned går det fint
Som backup har jeg en enda eldre Nokia (sort/hvitt display) i bilen en plass.

Veeeldig gammelt, men funker fremdeles, og jeg bruker helst ikke penger på mobil.

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:56   #47
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg og min SE er gode venner.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 22:38   #48
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Har en 3 år gammel Nokia med pensjonistknapper. Er helt grei til sitt bruk, men jeg ønsker meg en ny med bra kamera. F.eks. SE C905.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:09   #49
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har hatt SE de to siste gangene, og er fornøyd. Jeg er dog ikke en ekstrembruker. Jeg ringer, sender SMS og hører på lydbok / mp3. Min SE W810i er min kjæreste dingz, jeg blir glad hver gang jeg hører på bok (selv om boka måtte være dårlig).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:21   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har en ganske ny nokia ett-eller-annet og er ikke veldig fornøyd. (syns generelt nokia er tungvinte telefoner, også har jeg en SE som jeg er veldig fornøyd med til tross for at jeg må bruke headsettet hvis jeg skal prate Også har jeg en eller annen pda-dings(telefon/lommedatamaskin som heter Qtek2020i, eller noe slikt) som jeg ikke har satt meg helt inn i, men som er fryktelig morsom.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:56   #51
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Har Iphone 3G og er på mange måter fornøyd, men samtidig klarer jeg ikke helt vende meg til å kun ha touch. Er tungvint når man skal skrive meldinger i full fart syns jeg, pluss at den mangler endel finnesser som MMS, videresending av SMS osv..

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no