Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Trenger tips - MP3-spiller

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 13:55   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger tips - MP3-spiller

Jeg har bestemt meg for å følge med i tiden og ønske meg MP3-spiller/iPod fra foreldrene mine til jul. Med utgangspunkt i det jeg vet om gaven(e) til broren min, tipper jeg at 1000 kr pluss/minus er et nokså realistisk prisnivå.

Noen tips? Jeg kan ingen ting om dette, og er helt åpen for det meste.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 18:59   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips - MP3-spiller

Da ville jeg ønsket meg en iPod Nano. Den er lekker! Ta en titt på www.apple.no

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 19:06   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Trenger tips - MP3-spiller

Nano ja.
http://store.apple.com/no

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:46   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Trenger tips - MP3-spiller

Eller en Creative Zen.
Jeg har en slik (8GB) og er veldig fornøyd! Enkel programvare for å organisere og laste inn filer.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 22:18   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips - MP3-spiller

Sitter også med Creative Zen og er strålende fornøyd. Man får vel nye Zen X-Fi 8 GB for cirka tusenlappen. Husker jeg ikke feil følger det med ok øreplugger på denne, mens de som følger med originale Zen bør byttes ut med noe bedre med en gang.

Creative Mosaic er også helt grei om man bare trenger en enkel spiller og ikke har behov for gode egenskaper knyttet til videoavspilling etc.

De fleste Creative-spillerne har også radio, noe i hvert fall jeg synes er greit. På Zen-serien kan man kjøpe ekstra minnekort og sette inn (koster ikke mye) om den integrerte kapasiteten etter hvert skulle bli for liten.

Creative-spillerne kan man godt legge inn musikk på fra flere forskjellige maskiner, og man blir ikke låst opp mot ett biblotek slik som på iPod (finnes måter å komme seg rundt det på, men..).

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 22:24   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips - MP3-spiller

Jeg anbefaler Creative Zen. Er veldig fornøyd med den, og det er jo bare genialt med radio på. Ja, også er det bare usb-kabel og smekk inn, ikke noe styr for å legge inn musikk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 15:41   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips - MP3-spiller

Nå har jeg ønsket meg en iPod Nano - den har så fine farger; jeg gikk for grønn eller oransje. Jeg tror ikke jeg trenger radio uansett, for jeg må bare innrømme at det hører jeg aldri på. Men takk for tips, alle sammen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no