Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Batteriet til mobilen min vil ikke lades

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 08:53   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Batteriet til mobilen min vil ikke lades

Når jeg putter laderen i mobilen viser det at batteriet lades, men det vil ikke lades allikevel.
Dvs det står optimal lading på tlf og jeg ser at batteriet lades, men det gjør ikke det viser det seg.

Hva er feil?
Batteriet, ladekontakten i tlf eller noe med tlf?

Kan jeg sjanse på å bare kjøpe nytt batteri?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:08   #2
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Batteriet til mobilen min vil ikke lades

Det er stor sannsynlighet for at batteriet er helt dødt. De har bare en viss levetid. Ofte har de dårligere levetid enn selve mobilen, for å sørge for at vi bytter ut mobilene ofte. Og batteriene er ofte så dyre at det lønner seg å kjøpe ny mobil.

Jeg hadde tatt med telefonen til en butikk som har mobiler og bedt de prøve med en lader der. Virker ikke det må du nok ha ny mobil. Hvor gammel er den?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:18   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Batteriet til mobilen min vil ikke lades

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg hadde tatt med telefonen til en butikk som har mobiler og bedt de prøve med en lader der. Virker ikke det må du nok ha ny mobil. Hvor gammel er den?

Prøve med et annet batteri, mener du vel?
Nye batteri behøver ikke være så dyre, det er enkelt å finne ut av iallefall.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:21   #4
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Batteriet til mobilen min vil ikke lades

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Prøve med et annet batteri, mener du vel?
Nye batteri behøver ikke være så dyre, det er enkelt å finne ut av iallefall.

Nei, jeg mener prøve en annen lader først. Det kan være laderen som er defekt også. Men hun kan deretter prøve et annet batteri, hvis den laderen ikke virker på batteriet heller.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:50   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteriet til mobilen min vil ikke lades

Det er ikke noe i veien med laderen og mobilen er bare 6 mnd gammel.
Har sjekket pris på batteri nå og de ligger i pris fra 260,-- 999,-.
Tror jeg satser på der det er billigst.

Det som jeg synes er så rart er at det viser at det lader i displayet til mobilen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no