Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

PSP / PlayStation Portable?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 18:34   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

PSP / PlayStation Portable?

Lurer på om denne dingsen er noe for poden. Musikk, filmer og litt barnevennlige spill når vi er hjemme og på reise.

Noen som har erfaringer? Alternativer?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:10   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Hvor gammel er poden, da?
Her har treåringen fått Nintendo (husker ikke hva mer den heter, men sånn liten bærbar) med Super Mario og et bilspill. Den er helt genial på reiser!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:01   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Poden blir straks 5. Han er en kløpper på duppedingser, og en racer på PCn allerede.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:37   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Til en gutt på 5 år ville jeg nok heller valgt Nintendo DS om man skal ha bærbar spilledings.
Det er fordi det er lite barnevennlige spill til PSP.

Eldste gutten min på 12 år har PSP, mens den mellomste på 9 har Nintendo DS.
Men klart litt flere muligheter med PSP, siden man kan legge inn musikk og filmer på minnekort, event kjøpe UMD filmer til den.
Men igjen, noe jeg for min del ser på som mye mere aktuelt for en som er eldre en 5 år.

Om dere ikke har noen konsoll fra før, ville jeg kanskje heller gått for Nintendo Gamecube, om maskinen skal være for barnet. Massevis av barnespill.
Playstation 2 har også litt barnespill, men også her er Nintendo den beste.
Vi har begge deler...

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:30   #5
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Selv om jeg ikke er noe Nintendo-fan så støtter jeg Mams her. Har PSP selv og bruker den nesten ikke. Lurer på om jeg skal nedgradere sofwaren og installere masse gamle Commodore 64-spill til den for å mimre litt

En DS vil nok gjøre stor lykke, men den har vel ikke støtte for musikk og film om jeg ikke husker helt feil.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:32   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Ok, jeg tror dere har rett. Film og musikk er viktig, men jeg ser at PSP kun har mulighet for å lagre dette på memorystick, og da blir det knapt om plass. Skal undersøke nintendo.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:34   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.


En DS vil nok gjøre stor lykke, men den har vel ikke støtte for musikk og film om jeg ikke husker helt feil.

Det stemmer. Uansett tror jeg ikke de små vil savne å ha musikk og film på den - de spillene er jo så utrolig bra! Storebror hadde glatt kunnet sitte med sin en hel dag om han hadde fått lov.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:30   #8
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PSP / PlayStation Portable?

Moro med PSP.. både for stor og små

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no