Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-08, 16:43   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

Takk dere, linkene skal sjekkes ut, og jeg tar alle tips til etterretning! Vi kan ikke ha eldre bil enn 2001 med det lånet vi har fått nå (det er et krav visstnok), men det finnes jo mye der ute, må bare lete. Jeg likte å lete etter biler før, men nå er jeg litt lei. Bilen vår holder på å gå i oppløsning, så nå haster dette litt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 19:40   #82
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

Jeg har akkurat kjøpt min andre Suzuki Baleno, jeg synes den er kjempegod å kjøre! Jeg ser det er en ute nå, Finn-kode 13270320. Men jeg ser ikke om det er den med firehjulstrekk eller tohjulstrekk, jeg har bare hatt de med firehjulstrekk men på dine kanter er det kanskje ikke så viktig? *bor i bratt snøhøl*

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 22:18   #83
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

suzuki i norge selges bare med 4*4 fra suzuki. Så er det 2hjulestrekk så er det import. Og det er veldig lite import suzuki i norge. Mes bare spesielle modeller

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 22:27   #84
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei det tar visst litt tid, må ordne endel saker først, og så klarer ikke mannen å bestemme seg.
Men vi lander mer og mer på Zafira altså. Jeg og mannen elsker utseendet på den, comforten og plassen og vi har faktisk (selv om noen mener den er dårlig) nesten bare hørt positivt om den. Jeg har nå snakket med flere som har Zafira og som har hatt det i mange år og er strålende fornøyde.
Vi kommer jo til å ha bilen på full service 1-2 ganger i året og ta godt vare på den, så jeg regner med det blir bra.

Vi har garantert bil innen en måned, forhåpentligvis lenge før.

Vi har hatt Zafira i noen år og var kjempefornøyde. Nå kjører vi Peugeot 307 SW, i en griselekker farge som jeg fikk velge helt selv. Første gang vi kjøpte helt ny bil, så for oss var dette luksus.

Vi har også hatt en Huyndai, den var det bare feil med. Japanerbiler er ikke alltid de beste, og franske (og tyske) biler ikke alltid dårlige.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 22:33   #85
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

Jeg har Peugoat og anbefaler i grunnen ikke den så veldig, men grunnen til at det ble den var at jeg hadde ac som krav og til 100 000 (2003) så var det kun franske biler som hadde dette som standard. Den ruser og går, men jeg har nok brukt litt på reperasjoner de siste 5 årene.

Den andre bilen vår er Toyota og den er knallbra, nå er det helt ny bil, men de som jeg kjenner som har Toyota sier det er en utrolig driftsikker bil! Avensisen er passe stor og har god plass.

http://www.finn.no/finn/car/object?f...09&WT.svl=Link

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 23:59   #86
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en bra bil i prisklasse rundt 100 000

Ja, jeg hører bare en masse positivt om Toyota. Takk for linken, den så jo fin ut den. Jeg og mannen skal gå gjennom masse Finn-linker i morgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no