Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte punkterer du?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 21:50   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte punkterer du?

Alle sier til meg at man i snitt punkterer hvert 7. år. Jeg punkterer annenhvert. 5 ganger på 10 år.

Noe er uvørent (kantstein og fortauskant), noe er uhell (hull i veien som ikke var synlig, paraplyspiler som stakk opp) - og jeg har også blitt sabotert minst én gang, tror jeg (nagle i dekket).

Er jeg helt over alle hauger uheldig/udyktig? Hva med dere, hva er punkteringsfrekvensen?



Snart, snart skal jeg lære meg å skifte dekk …

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:52   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

0 ganger på 12 år.

Rettelse. Jeg kjørte over en spiker på en parkeringsplass, men kjørte 10 mil på dekket og da jeg kom hjem var det fremdeles mye luft i dekket, men det var en rar lyd.

Har punktert en gang på sykkel som førte til 3 lappinger, jeg glemte nemlig å ta ut stiften før jeg satte på dekket igjen.


Sist redigert av annemede : 18-10-06 kl 11:05. Årsak: Bekjenner
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:53   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg tror faktisk ikke jeg har punktert noen gang, når jeg selv har kjørt. Muligens en gang på 21 år som sjåfør.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:24   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har punktert to ganger, tror jeg, på straks 20 år. Men det skal sies at jeg i lange perioder har kjørt ganske lite bil - nå er det vel knapt én gang i uka.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:54   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har hatt sertifikat i 16 år, har hatt egen bil i 10 år og har aldri punktert. Mannen har punktert en gang på de 10 årene.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:54   #6
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg punkterte en gang da jeg var 17 (!!!), det vil altså si for 8 år siden, og så en gang for 2 år siden. (Da var jeg gravid og dette skjedde på E6, en stor takk til magen min som tiltrakk seg mange hjelpsomme billister)

Hittil en frekvens på hvert 6.år.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:57   #7
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

0 ganger på 12 år. Sambo: 1 gang på 16 år.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:57   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Så langt har det ikke skjedd. Har hatt bil i 14 år.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:02   #9
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg kan holde deg med selskap Scarlett.
Har i hvertfall punktert en gang annenhvert år, sannsynligvis oftere. Jeg har funnet ut at det må være noe gale med de hjulene jeg får.

Som unnskyldning så kjører jeg 70-100.000 km i året.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:06   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg kan holde deg med selskap Scarlett.
Har i hvertfall punktert en gang annenhvert år, sannsynligvis oftere. Jeg har funnet ut at det må være noe gale med de hjulene jeg får.

Som unnskyldning så kjører jeg 70-100.000 km i året.

… og det er jo et poeng, selvsagt. Jeg har vært omreisende selger og kjørt ca. 40' i året. Det er sikkert like mye som mange kjører på 4 år.

Men de siste to punkteringene kom IKKE i den perioden. igjen

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:22   #11
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har kjørt bil i 18 år og punktert 2 ganger. Første gang var i mai i år (kjørte over en skarp kant) , og andre gangen var i august (spiker).

Mannen min har kjørt bil i 22 år og jeg tror ikke han har punktert noen gang, så alt i alt har vi vært heldige.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:31   #12
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har punktert en gang, dette skjedde for fem år siden. Skjedde da jeg minst trengte det, var på vei til en viktig begivenhet. Midt på motorveien, på en rettstrekning, så jeg "nekter" og ta på meg noe skyld for den punkteringen.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:39   #13
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.



Men de siste to punkteringene kom IKKE i den perioden. igjen

Det har sikkert vært noe feil med hjulene.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:41   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Det har sikkert vært noe feil med hjulene.

Myye dårlige hjul ute og triller, De.

Skammelig, er det!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 00:28   #15
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har punktert en gang, noe sambo bemerket en god stund etter bilen var parkert. Jeg hadde vel kjørt en del mil, og lurt på om det var noe gale

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 00:30   #16
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

14 år med bilkjøring og ingen punktering.

Krasjing derimot.. *kremt*

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 01:02   #17
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Har punktert èn gang i mitt liv, og det var for ett par måneder siden.... Vet ikke hvordan jeg klarte det, men men plutselig oppdaget jeg at det ble mindre og mindre luft i bakhjulet.. Kjøpte en flaske med dekkskum, sprayet i, og kjører fremdeles på dekket...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 09:11   #18
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har punktert en gang, og det var i fjor.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 23:05   #19
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Har kjørt i 12 år, men har aldri punktert. Men jeg kan skifte dekk skulle det nå skje

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 00:12   #20
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

0 ganger på 3 år.
Æsj! Har jeg ikke hatt lappen lengre. Føles som en evighet.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no