Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-21, 23:36   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

…etter lang og tro tjeneste (2014) og nå har jeg bestilt ny. Levert på døra i morgen ettermiddag/kveld. Men… er det mye fuss å få over alt som lå på den gamle til den nye? Jeg kjøpte denne: https://www.elkjop.no/product/data/i...aperwhite-32gb siden det kan være hyggelig å prøve lydbøker også.

Videre, vil det gamle skinndekselet passe? En sånn original kindle-sak med magnetisk lukking.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-21, 23:47   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

Spørsmål en: Det går helt av seg selv. Jeg har nettopp byttet kindle, var bare å skru den på, logge inn og lese videre.

Vet ikke ang deksel, jeg byttet til en annen modell.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-21, 23:51   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

Ikke noe problem å flytte over syns jeg, jeg har akkurat fått en ny etter at min gamle begynte å bli veldig treg og ofte hang seg opp. Men skal sies at jeg bare har bøker kjøpt igjennom amazon, så aner ikke når det gjelder bøker fra andre steder. Har ikke deksel, så det kan jeg ikke svare på.

Jeg er iallefall veldig fornøyd. Og så liker jeg at de nye er vanntette slik at jeg kan lese i badekaret. Og så liker jeg de nye fargene, jeg har grønn og eldste har teal.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-21, 23:50   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

Takk! Da håper jeg at innlogging går greit. Jeg bruker Amazon kontoen, ikke sant?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 00:13   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Takk! Da håper jeg at innlogging går greit. Jeg bruker Amazon kontoen, ikke sant?

Yes.

Bøker fra e-bok ble også med over, har ikke kjøpt fra andre enn de og Amazon.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 01:06   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vræææl! Min kjære Kindle paperwhite døde…

Høyst sannsynlig så kan du ikke bruke det gamle dekselet. Når man søker på deksel må man spesifisere hvilken modell man har for at man skal finne et som passer, så små endringer har blitt gjort underveis.

Lykke til med ny Kindle!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no