Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Bytte batteri på iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-21, 21:44   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytte batteri på iPhone?

Jeg har en iPhone 7 pluss, som er 3-4 år gammel. Jeg har ingen som helst lyst til å bytte den ut, telefonen er i veldig bra stand, perfekt størrelse, trenger ikke noe mer enn det som er på den. Men så var det batteriet, ja. Det går nå fra 45% til å slå seg av på ett sekund nå, så den kan knapt forlate laderen. Er det mulig å bytte batteri og la den leve en stund til? Eller er det bare å kjøpe ny først som sist? Fins det nyere modeller i den størrelsen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 21:51   #2
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Det finnes nye i samme størrelse, men om du bor i Oslo så bytter Eplehuset i Storgata batteri på dagen. Anbefaler ikke å bytte hos uautoriserte verksteder.

Jeg gikk fra 7 plus til 11 pro Max, men byttet også batteri på 7 plus og slet litt ekstra på den før byttet.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 21:59   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Takk for svar. Bor ikke i Oslo.. Vil helst ikke sende den fra meg i lang tid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 22:28   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Har samme problem, gitt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 23:07   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Min IphoneX, snart 4 år gjør det samme. Jeg ser på ny phone nuh.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 23:09   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Bonzai, kan du si noe om hvordan 11 pro Max er?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 23:44   #7
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bonzai, kan du si noe om hvordan 11 pro Max er?

Den er helt super, helt lik størrelse som 7 plus. Kameraet er en drøm og alt går veldig kjapt sammenlignet med 7 plus. Jeg trodde ikke jeg ville merke stor forskjell, med det gjorde jeg. Batteriet lades kun en gang i døgnet med hurtiglader siden batteriet er mye bedre på 11 pro Max, det er visst hakket bedre enn på 12 også.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 22:02   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bonzai, kan du si noe om hvordan 11 pro Max er?

Ikke så mye større enn 7 plus. Jeg gikk fra 7 plus til 11 pro max og merket lite forskjell på størrelsen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:26   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ikke så mye større enn 7 plus. Jeg gikk fra 7 plus til 11 pro max og merket lite forskjell på størrelsen.

Men kamera, er det stor forskjell på det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 11:16   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men kamera, er det stor forskjell på det?

Jeg har også 11 pro Max. Hadde vel 8 pluss før, og merker stor forskjell på kameraet. Det var en av grunnene for meg til å bytte og også grunnen til at jeg valgte pro Max selv om den er stor. Størrelsen venner man seg forresten til veldig fort.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 10:40   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har også 11 pro Max. Hadde vel 8 pluss før, og merker stor forskjell på kameraet. Det var en av grunnene for meg til å bytte og også grunnen til at jeg valgte pro Max selv om den er stor. Størrelsen venner man seg forresten til veldig fort.

Størrelsen er jo ca samme som jeg har på 7+ og fortsatt ønsker å ha.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 23:13   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Er ikke pro max veldig store?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 23:22   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er ikke pro max veldig store?

Syns det ser ut som den er ganske lik 7+ på størrelsen. Som er det jeg vil ha.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 09:57   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Vi byttet batteri på en telefon - brukte en av disse "replab" eller iphonereparatøren eller noe i gata der. Funker fint. Kostet ikke all verden heller.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 10:01   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Jeg har bestilt time hos en lokalt, som har gode referanser og bytter mens man venter. Kostet 700.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 10:26   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Jeg ville ikke spandert så mye som de tar på Eplehuset for batteribytte (og annen slags reparasjon for den saks skyld) hvis det er snakk om en såpass gammel modell. Vi har brukt en lokal sjappe som reparerer sånt for tilsvarende telefoner. Batteribytte har vi imidlertid ikke vært borti, bare knust skjerm, dårlig høyttaler og tilsvarende småtteri. Har ofte sjekket først på Eplehuset, men det er hårreisende mye dyrere. Da får man riktignok "offisiell" garanti, men det er likevel dyrt for telefoner som jo stort sett byttes etter absolutt max 5 år uansett.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 10:55   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Jeg har mobiltelefon betalt av jobben. Jeg hadde en iPhone 8 som jeg fikk for 2,5 år siden. Den fungerte helt fint, men batterilevetiden var til slutt helt håpløs. Den måtte jo nesten stå i laderen konstant.

Jeg spurte om å få bytte batteri, men fikk beskjed om at de ikke prioriterte å bytte batteri på telefoner som var mer enn 2 år og at jeg heller kunne få en ny telefon. De mente at kostnaden ved å bytte batteri var så stor at det ikke forsvarte gjenværende levetid for telefonen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 08:13   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har mobiltelefon betalt av jobben. Jeg hadde en iPhone 8 som jeg fikk for 2,5 år siden. Den fungerte helt fint, men batterilevetiden var til slutt helt håpløs. Den måtte jo nesten stå i laderen konstant.

Jeg spurte om å få bytte batteri, men fikk beskjed om at de ikke prioriterte å bytte batteri på telefoner som var mer enn 2 år og at jeg heller kunne få en ny telefon. De mente at kostnaden ved å bytte batteri var så stor at det ikke forsvarte gjenværende levetid for telefonen.

Fikk samme beskjed på jobb. Fikk beholde den gamle telefonen. Byttet batteri på uatorisert verksted for noen hundrelapper, og ga telefonen til datter. Som brukte den i to år, og var godt fornøyd.

Jeg bruker forøvrig bare uautoriserte verksteder på private mobiler, og har utelukkende god erfaring. De verkstedene jeg bruker har alle et års garanti på reparasjonen, og de få gangene det har vært noe krøll, har de fikset gratis på dagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 21:15   #19
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Jeg byttet innenfor garantitiden de hadde for et par år siden og betalte 399kr. Det har nok gått opp nå. 16000kr for en ny mobil er dyrt det også.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 21:37   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte batteri på iPhone?

Da ble det 12 på meg. Den har 6,1 tommers skjerm, same som min X har. Men den er litt for stor. Kunne tenkt med 5,8 eller noe.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no