Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Figurvennlig snop?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-21, 00:57   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Figurvennlig snop?

Har innsett at dietten som har vart siden januar virker - men også at dette nok må være mitt nye liv. Dessverre. Spisee ikke noen bestemt «skole», det blir for begrenset, men sterk porsjonskontroll, mye grønt, mye fisk osv.

Trenger tips til å dekke snope-sug. Bruker endel lav-kcal-kakao, og synes det er ok for sjokoladesmak. Litt saftis, den der zerooh. Ser på tights.no at det er en serie som heter Monster med masse godis/is/kake-substitutter, men noen av dem er det vel delte meninger om de egentlig er gode (iflg anmeldelsene, jeg leser særlig de som gir 1 og 2 **. som står helt bakerst), dels har noen av dem ganske mye kcal, synes jeg. Godteri må jo være godt for at det skal være noen vits, og skal man kjøpe noe annet enn The Real McCoy, så må det være noe å tjene på det i kcal (i kr er substituttene mye dyrere, uansett).

Hva gjør du for å dekke søtsug og som kos?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no