Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Blir du julestressa?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 17:20   #41
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Her er nesten alle julegavene kjøpt og laget ferdige, grisekjøttet er i fryseren og nedvaskingen av huset gjorde vi tidlig i høst, så Desembermnd skal vi bare kose oss og bygge forventningen frem til jul.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 17:32   #42
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Ingen stress, ingen mas eller kjas. Eg storkoser meg og planlegg alt i god tid. Elsker denne tida.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 17:51   #43
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Koser meg mest, men litt mer stress blir det nok i år siden jeg er blitt alene siden forrige gang. Når jeg tenker etter så var det nå jaggu jeg som har gjort alt i alle år, så det blir kanskje ikke så annerledes alikvel. Har bare ikke en jeg kan be ta ned juleesker o.l. sånne ting man trenger høyde til og det er det dårlig med hos meg.

Gleder meg litt til jul jeg. Skal begynne å vaske rundt til uka også skal en venninde hjelpe meg å male taket i gangen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 17:56   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Nix. Jeg stresser sjelden. Ikke vasker jeg mer enn en vanlig. Jeg baker fordi jeg har lyst og har selskap hvis jeg har lyst.

I år skal vi reise til Bergen og det eneste som kanskje stresser litt er å ha med seg alle pakkenellikene på flyet!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 18:00   #45
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Jeg synes synd på de som synes at jula er stress, mas og plikt. Jeg har nok ganske likt forhold til jula som jeg hadde da jeg var liten. Den beste tida av året osv.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:54   #46
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Jeg liker generelt ikke å ha ting jeg skulle ha gjort liggende. Derfor har jeg nå handlet inn nesten alle julegavene, skrevet på julekort og planlagt hva som skal ordnes. Jeg koser meg veldig når ting er ordnet, når julekortet ble bra, og når jeg finner julegaver som passer til folkene som skal få dem. Jeg er ikke stressa sånn sett, men vil bare ha ting utav verden. Jeg vil kose meg med ordning til ungene og advent og alt sånt, og ikke traske i butikker da. Vi er som regel bare oss på julaften, og det blir vi i år også. Jula er sene kvelder med film, lek, kos, god mat og ungenes forvetninger. Jula er for dem.

Jeg vasker til jul, det gjør jeg, men det gjør jeg (og mannen) uken før jul. Vi har en plan, som det heter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:14   #47
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Nei, heldigvis ikke. Jeg koser meg. Synes egentlig jeg blir mer stresset av å høre om de som er ferdig med sølvpussen og gavehandelen i november. Jeg legger lista lavt og vet jo at jeg blir ferdig. Så selv om vi feirer hjemme hos oss med mange gjester, klarer jeg å beholde roen.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:59   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Ja, selvfølgelig, som det gode skippertaksmennesket jeg er. Og jeg blir i grunnen litt småkvalm av å lese denne tråden, kjenner jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:01   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Jeg blir mindre julestressa for hvert år. Det er noen ting som "må" med for at det skal bli jul, men med årene syns jeg egentlig det er mindre og mindre. Jul blir det alltid uansett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 21:58   #50
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du julestressa?

,,,


Sist redigert av rine : 05-10-14 kl 06:54.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 23:27   #51
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du julestressa?

Jeg kan ikke for mitt bare liv komme på en eneste ting å stresse med i forbindelse med jula. Ennå. på Elinblu.

Huskeliste til meg selv:
- julerent gjør man så godt man kan, og ellers er det jo mørkt stort sett hele jula?
- adventskalender kan være godt nok selv om pappaen ikke klarer å gjøre klar alle 24 til 1.desember men tar det litt etter litt (allerede der økte visst pulsen litt, gitt)
- skal vi se, jeg har jo kjøpt en av julegavene allerede
- Ikea har allerede begynt å selge pepperkakedeig, så kakebakingen er 50% i boks

Jeg velger å fortrenge at jeg enda ikke er helt sikker på hvor vi skal være i jula, samt at Lærlingens fryktede bursdag er rett før jul. Ingenting gir så juleklart hus som 12 stk 4 åringer dagen før dagen(e).

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no