Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 22:34   #21
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:35   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Gardiner og puter har ingen stor verdi for meg. Jeg byttet riktignok puter i uka som gikk, men det var første gang på fem år eller noe sånt. Servietter kjøper jeg etter innfallsmetoden, jeg brenner nesten bare telys (når jeg husker det), og jeg kjøper blomster av og til (les: når stuebordet er så ryddig at jeg synes det er verdt det).

For å oppklare: Jeg synes det har en verdi, på sett og vis skulle jeg gjerne hatt mer lys og dill, men jeg har tre små barn, lite overskudd, og dette blir overskuddsprosjekt for meg som jeg rett og slett ikke prioiterer. Overskuddet går til å sveipe leker bort fra gulvet og holde oppvaska unna, lys og servietter blir en luksus (ikke økonomisk, men energimessig) som jeg for tiden ikke makter å gjøre noe med.

Så svaret på spørmålet ditt er ...tja. Ikke viktig nok, men jeg skjønner at det er det for andre.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:35   #23
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Her brennes vi lys nesten hver dag på denne tiden av året.
Blomster, ja det liker jeg og kjøper det i perioder, men ca annenhver helg så sant vi ikke har gjester.
Gardinene bytter jeg ikke ofte, de er lyse og passer fint til Cordlessene mine. Sofaputer er noe jeg bytter ved sesong, men kjøper de ofte på 70% eller 2 for 1. Innmater har jeg og kjøper kun trekkene. Legger puter, lys ol i esker på loftstua sp det er enkelt nå finne og alt er på en plass.
Jeg liker det og det betyr noe for meg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:35   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Servietter har ingen pyntefunksjon her i huset. Jeg kjøper storpakninger med hvite servietter på Ikea. Jeg tenner ofte lys - de jeg har i huset. Og bytte gardiner? Hvorfor det, jeg har jo gardiner som passer.

Jeg forsørger meg selv og to barn på 80 % nybegynnerlønn i et ikke spesielt godt betalt yrke. Det går helt fint, og jeg føler ikke at jeg må forsake noe. Men så går det lite penger til dill.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:36   #25
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Hverken stearinlys, blomster eller servietter er viktig for meg. Her går det i tørkerull så lenge vi ikke har besøk av andre voksne. Stearinlys blir tent kanskje 1 gang i måneden i vinterhalvåret og litt ekstra til jul. Jeg liker ikke stearinlys overalt og det er kun på bordet vi sitter ved hvor det evnt. er tent. Jeg kjøper aldri friske blomster selv utenom en sjelden gang om vi skal ha selskap eller noe. Mannen kjøper aldri friske blomster heller.

Gardiner blir byttet i stua vår, høst og jul på et par av vinduene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:37   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei. Jeg foretrekker (relativt naturtro) plastblomster, for jeg ender alltid opp med å ta livet av dem. Jeg elsker stearinlys, men bruker det altfor sjelden, må være litt flinkere til det for jeg synes jo det er koselig. Til jul går det endel da, jeg elsker levende lys i julen, har alltid adventsfrokoster med levende lys. Servietter kjøper jeg i storpakker på Ikea, men til jul og påske kjøper jeg kanskje noen motiv-greier, synes det er koselig.

Gardiner har vi ikke noe sted i hele huset. Kun persienner i alle rom.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:37   #27
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Blomster kjøper jeg sjelden, men starinlys liker jeg å tenne i høst-og vintermånedene. Noen stor del av husholdningsbudsjettet utgjør det ikke, men det ville absolutt vært en sparepost om det virkelig knep. Det kunne jo blitt en middag eller to, f. eks.

Servietter (fine) er litt luksus, syns jeg, så det kjøper jeg bare av og til. Her i huset fungerer tørkerullen på kjøkkenet til det bruk de gangene det trengs. Ja, ikke hvis det er spesielle anledninger, da.

  Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:37   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Servietter bruker vi til hvert måltid.
Kjøper rimelige og enkle i hverdagen og litt mere pyntet til selskap.

Akkurat nå har vi 10 lys som brennes i stua, te lys og kubbelys.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:38   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Akkurat lys og blomster kan gjøre veldig mye for min velværefølelse, men som jeg skrev i den andre tråden; det er luksus hvis jeg har dårlig råd.

Men fint og koselig: ja.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:42   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg er en brennede lys-dame og vi har alltid servietter i serviettholder på bordet (ungene mine trodde lenge at servietter og tørkerull var det samme). Friske blomster er selvsagt i høst/vinterhalvåret (handler mye på torget til en billig penge) og om sommer/vår tar vi inn fra hagen.

Det finnes vel til enhver tid rundt femti pakker servietter og alltid nok kubbelys, telys og lange lys til å kunne invitere til fest hver helg i minst et halvt år. Servietter kjøper jeg alltid i Danmark.

Å dekke bord er også veldig hyggelig. Enten det er frokost alene eller for familien eller fest.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:43   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi bytter jo gardiner til jul/advent da, men henger opp de samme igjen etterpå. (og julegardinene mine er arvet hjemmefra. Mamma har vesentlig mer "gardindilla" enn meg, våre er utelukkende (faktsik) sydd av stoff fra ikea. (og sydd av mamma)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:46   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Ja, og gardiner har vi ikke, så det bytter vi selvsagt ikke.

Typisk sommerdillelysfat med blomster fra hagen eller litt mer sommersteiner fra ferie.


Sist redigert av Chanett : 13-09-10 kl 10:00.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:47   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Telys og kubbelys er veldig koselig nå om dagen og på vinterstid, og det grenser nesten til viktig når det er som mørkest ute. Servietter - not so much. Bruker det uhyre sjelden. Blomster kjøper jeg gjerne, og da gjerne til helgen eller før vi får besøk og sånn.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:47   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nja, jeg tenner stearinlys når vi har besøk på kvelden i vinterhalvåret, men sjelden vi tenner når det bare er oss, selv om det har hendt. Vi har (nesten) alltid servietter og de ligger på spisebordet, men det går ikke så mye av de da.

Snittblomster kjøper vi aldri. Kun til veldig spesielle anledninger.

Da huset var nytt byttet jeg gardiner litt ofte, men det var kanskje fordi jeg liksom ikke helt fant Gardinene (med stor G). Nå har jeg sommergardiner og vintergadiner, (+ noen røde (uten nisser) til jul) og det er jeg fornøyd med. Puter i sofaen blir byttet i takt med gardinene.

Vi har bare gardiner i ett (stort) vindu da. Resten av stuen har kakhifargete rullegardiner.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:47   #35
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi brenner mye telys (type store pakninger fra IKEA) om høsten og vinteren.

Servietter og blomster er bare til fest. Jeg har god nok råd til å ha det mye oftere, men jeg har visst en eller annen innlært gnien-refleks i ryggraden og klarer rett og slett ikke bruke penger på blomsterbuketter og pynt.

Har likevel bestemt meg for å kjøpe nye gardiner på stua nede og føler innerst inne at det er å ødsle med penger, siden det ikke er noe som helst galt med gardinene som henger der, utover at de er så grassalt grønne.

Jeg synes ikke at folk som kjøper seg en blomsterbukett til helga er noen sløsende luksusdyr altså, det er bare for min egen del.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:47   #36
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Akkurat nå har vi det temmelig tight, siden jeg tar lappen, har fått restskatt og det er noen ekstra babyinvesteringer, så helgeblomster er ikke på handlelisten. Dessverre.

Jeg elsker blomster, og liker å ha en bukett avskårne på bordet. Foreløpig plukker jeg gjerne inn fra hagen, så jeg får dekket behovet. Ellers kjøper vi lys og servietter på IKEA, jeg kjøper gardiner på 70 %-salg og bytter ikke hver eneste sesong. Men jeg har røde julegardiner.

Jeg har jobbet i interiørbutikk og fikk dekket et helt livs behov for pyntete servietter, lysmansjetter og fancy stearinlys, tror jeg. Men jeg ser jo at det er kvalitetsforskjell mellom IKEA-lysene og en del dyre lys. Jeg vet hva jeg ville foretrukket, dersom budsjettet var uten begrensinger.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:48   #37
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er en brennede lys-dame og vi har alltid servietter i serviettholder på bordet (ungene mine trodde lenge at servietter og tørkerull var det samme). .

Mine spurte faktisk "Kva er dette?" når eg kjøpte tørkerull for første gang for et par år sida.

Og eg har fått min nye kjæreste til å ha "tenne lys" i ryggmargen. Familien hans besvime kvar gong.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:48   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

På en vanlig hverdagskveld alene hjemme kan jeg fint brenne over tjue lys.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:48   #39
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Ikke i det hele tatt. I desember tenner vi gjerne et lys på bordet under måltidene, ellers bruker vi aldri levende lys. Servietter bryr jeg meg fint lite om, og vi har ingen blomster utenom en orkide.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:50   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi har telys og stearinlys fra IKEA i hvitt. Liker ikke så godt fargede lys og matcher det overhodet ikke til sesong eller sånt. Gardiner har vi ikke for øyeblikket, og jeg trives godt uten. Blomster har vi vel i februar og september (Valentines, bryllupsdag og bursdag ) ellers er det bare sukkulenter i heimen her. Vi har ikke noe eget budsjett til lys og gardiner for å si det sånn.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no