Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 22:23   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi har diskutert dette litt i en økonomitråd. For meg er det nemlig et sparetips å ikkje kjøpe blomster til helga, ikkje bytte lys og serviettar (og sofaputer og gardiner ) til kvar sesong. For eg gjer det og likar det.

Helgefølelsen med rydda hus, ferske blomster og nye, fine lys i stugu er en verdi for meg. Enig?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:24   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg syns det er veldig hyggelig, så om vi inviterer gjester til middag, har vi lys, blomster og servietter.

Jeg tror det skjer et par ganger i året.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:25   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nope.
Siste gangen jeg tente lys var i... tja, det må ha vært i mars tror jeg. Har av og til stearinlys om vinteren.
Servietter kjøper jeg etter innfallsmetoden og av og til har vi, og av og til er det tomt. Blomster innendørs blir enten plukket ute, eller jeg har fått dem Gardiner skifter jeg bare når jeg flytter eller pusser opp (og ikke alltid da heller). De jeg har nå har jeg hatt i 6-7 år og de er jo like pene, så.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:26   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg virkelig elsker å pynte bord hvis vi har selskap, men til hverdags er jeg ikke så nøye på det. Det er svært sjelden jeg tenner stearinlys midt i uka, i alle fall. Pynteputer i sofaen ( ) bytter jeg kanskje hvert 7. år eller noe sånt.

Blomster har vi litt dann og vann, men bukettene koster sjelden over 40 kroner, så det er ikke noe pengesluk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:27   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi bruker endel stearinlys, blomster har vi så og si aldri. Servietter har vi som regel, men jeg kjøper de på tilbud der jeg kommer over det. Har vi ikke så er det ikke noen krise akkurat.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:27   #6
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Joda, i høst/vinterhalvåret praktiseres dette. Husvask på fredag, og når den er ferdiggjort spanderer jeg på meg litt avskårne blomster til helga. Alltid.
Om sommeren er det liksom ikke så viktig og praktiseres sjelden. Vi er stort sett ute, og så godt som alltid på camping i helgene fra mai til september.

Lys handler jeg i store kvanta, og puter + div blir ikke byttet etter sesong, det byttes hvis jeg finner noe som er enda finere enn det jeg har.
Jeg kan godt ha de samme putene og gardinene i mange år så lenge jeg ikke finner noe som frister mer enn det jeg har.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:27   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Og gardiner? Det byttes i beste fall ved flytting, og da bare hvis vi får flere vinduer. Jeg kjøper konsekvent (uten at grunnlagsmaterialet er særlig stort, altså) gardiner på 70 %-salg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:28   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei ikke spesiellt. Jeg synes det er fint hos andre og slikt, men jeg legger ikke store summer og mye planlegging i det.
Vi brenner ofte T-lys om vinteren, og jeg skifter gardiner til jul,og tilbake igjen til nyttår,og da primært for å få vasket de andre gardinene

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:29   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg har alltid servietter, men jeg kan ikke si at det akkurat er et pengesluk nei. Ei heller lys. Bruker en del telys på vinteren, men ellers er vi veldig lite flink til å tenne lys.
Blomster hender det jeg kjøper. Da mest tulipaner, så det blir mest på våren altså.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:29   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Eg trur eg har kjøpt tre par gardiner det siste året. Og puter. Eg trur eg har dette frå mamma.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:29   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Når det er sagt (at jeg ikke kjøper blomster til meg selv) - pappa pleier alltid å kjøpe blomster til mamma til helga på lørdags formiddag - da er han ute og kjøper aviser og blomster. Da jeg var liten pleide det å stå tidlig-lunsj til hele familien klar til pappa kom hjem med blomstene, og så spiste vi sammen. Med lys på bordet;

Det synes jeg er en aldeles nydelig romantisk og hyggelig gest.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:30   #12
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg tenner mye lys, men om de er fine spiller mindre rolle. Friske blomster til helgen er verdi og glede, men jeg kjøper ikke hver helg. Servietter er jeg ikke så opptatt av, ei heller puter, og gardiner har jeg nesten ikke.

Så tja? Lys og blomster er relativt viktig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:30   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Det er jo ikkje et pengesluk men om det er lite igjen en måned så er det jo et sparetips. Uavhengig av pris.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:31   #14
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Sånn i hverdagen, nei.
Liker å ordne når det er noe spesielt.
Gardiner byttes bare når det er jul

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:31   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg er lite huslig. Bryr meg ikke stor om noen av det overnevnte, men vil påstå at jeg har det ganske koselig likevel. Tenner også lys her av og til, og jeg bruker servietter når jeg har gjester. Men det er ikke noen jeg må ha akkurat.. langt der i fra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:31   #16
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Når det er sagt - pappa pleier alltid å kjøpe blomster til mamma til helga på lørdags formiddag - da er han ute og kjøper aviser og blomster. Da jeg var liten pleide det å stå tidlig-lunsj til hele familien klar til pappa kom hjem med blomstene, og så spiste vi sammen. Det synes jeg er en aldeles nydelig romantisk og hyggelig gest.

Ja, det er det. Eg fikk faktisk blomster kvar fredag frå min eksmann.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:31   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Frå september til mars tenne vi lys kvar kveld. Vi tenne også til middagen. Bør vel vaske taka snart.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:32   #18
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Tja.... jeg liker å tenne levende lys. Men jeg er nok ikke så opptatt av at de må være nye, i en bestemt farge e.l. - og jeg kommer langt med en stor pakke te-lys fra Ikea.
Blomster: min nærbutikk har som regel liljer til 29 kroner. Det kjøper jeg ofte. Jeg liker godt å ha blomster, men det er litt opp og ned hvor ofte jeg kjøper. Servietter bryr jeg meg fint lite om. Alt i alt tror jeg ikke mine innkjøp på disse områdene utgjør noen særlig stor utgift for oss.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:33   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg har to sett gardiner i stua - et til vinterbruk og et til vår/sommer/høstbruk.

På kjøkkenet har jeg julegardiner, som som regel blir hengende til påske, da jeg endelig somler meg til å bytte dem ut med de andre, hvite gardinene.

Soverommene har ikke fått nye gardiner på de årene vi har bodd her.

(Og vil jeg ha blomster, må jeg pent kjøpe dem sjøl, da jeg er gift med en mann som er kronisk uromantisk anlagt.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:33   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi brenner stearinlys, stort sett et kubbelys, ved hvert måltid. Guttungen krever det, etter juleferien i fjor, hvor mormor gjorde et poeng av å tenne lys når han skulle spise... Er jo koselig da.

Servietter kjøper jeg rimlig.

Gardinene bytter vi... ehh... noen av dem vi har hadde vi med oss fra der vi bodde før også... putene har vi stort sett hatt siden.. vel, starten.

Blomster... de er i så fall gave.

Så nei, lite sparepotensiale der. (for tiden brenner vi et av de mange kubbelys som er igjen etter bryllupet. Vi har vel sikkert 4-5 stykker igjen i ulike størrelser, vi brenner dem litt innimellom andre.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no