Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic-stilen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 20:44   #221
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tipper det er den grå trenden som har overtatt for alt det hvite. Granitt, fabrikk, lys lin, industriell grå, valmue, grå skifer, morgendis, kalk, demring og sånn.

Jeg er ut med hvitt og brunt. Knis. Men det hefter meg ikke. Jeg synes vi har det så pent, atte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:06   #222
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker at de som prøver å være interiørbevisste har kvittet seg med denne for lenge siden.
http://www.rir.no/site/img/skjema/To...fa-og-bord.jpg

Eller de har satt den på hytta.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:19   #223
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Herlighet, diskuterer dere videre etter at jeg-angivelig-har fornærmet dere alle? Har jeg ingen injurierende kraft lenger?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:20   #224
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Fornærmet du?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:29   #225
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Chubbyfuruhelvete! : provoserer og irriterer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:38   #226
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Herlighet, diskuterer dere videre etter at jeg-angivelig-har fornærmet dere alle? Har jeg ingen injurierende kraft lenger?

Næsj, jeg er så glad i deg atte og synes du er så søt når du strør rundt deg med fornærmelser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:43   #227
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Åh! Kan dere ikke bare rødprikke meg, da!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:44   #228
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Åh! Kan dere ikke bare rødprikke meg, da!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:49   #229
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg får aldri med meg NOE!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:52   #230
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Chubbyfuruhelvete! : provoserer og irriterer:

Nå fornærmer du både de overvektige, de som har furuinteriør og de litt fromme som ikke liker banning her. Pass deg nå!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 23:11   #231
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg får grøssninger av alle sånne trendy interiør stiler jeg, med engang man kaller stilen sin for et trend navn så blir det så rart... Men værste jeg ser om dagen er alle disse englene, det kryr av dem -og svææære englevinger på veggen sammen med et eller annet klissent veggord

Nei takke meg til min egen stil, den heter "fint" og "passer sammen"
Liker at ting har sjel, altså at det er gammelt og har en historie. Samme for meg om det er fra den tidsepoken eller den, men det må jo passe sammen på et vis og da har jeg funnet ut at hvis alle møblene er hvite så må de ikke være samme stil for å passe sammen.

Får klaus av rot og uorden samt ting som ikke passer sammen, så hos oss er det ryddig og fiiiint -jau

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 23:16   #232
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Men blir man så himla fornærmet over hva andre en ikke kjenner mener om stilen en liker da? Jeg for min del driter i hva FP måtte mene om både veggfargen vår, møbler, fliser og nips. Jeg hadde derimot blitt ganske fornærmet om en av dere kom inn til meg, så dere rundt og utbrøt at jeg hadde elendig smak, mye dill og et musehjem med englespy og furuhelvete. Men ingen sier jo slikt til folk direkte, vel? På samme måte som en ikke sier "Oi - for noen kjerringsko du har kjøpt deg!" Eller om jeg, som gjevnlig leser blogger til FP-ere, skulle sagt at: "Jeg fatter ikke at du kan bo i alt det dillet som du viste i gårsdagens blogginnlegg. Det styggeste jeg ser er nye møbler som liksom skal se gamle ut!"
Altså: Det må da kunne gå an å uttale seg på et internettforum, både positivt og negativt, om hva en liker/misliker uten at folk skal bli så himla fornærmet? Og ta alt så himla personlig?


Sist redigert av 007 : 07-01-14 kl 23:33.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 23:17   #233
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Men værste jeg ser om dagen er alle disse englene, det kryr av dem -og svææære englevinger på veggen sammen med et

Vel, det verste jeg ser er folk som ikke kan skrive verste rett. Mine veggord er i det minste rett skrevet. Og jeg er sikker på at hjemmet mitt blir kjempefint med englevinger på veggen!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 23:22   #234
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.


Nei takke meg til min egen stil, den heter "fint" og "passer sammen"

I motsetning til andres stil, som ikke er fin og passer sammen?

Jeg drister meg til å tro at det er en passe subjektiv oppfatning fra din side og at de fleste prøver og ha sin stil med ting de synes passer sammen og er fint.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 23:32   #235
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Huset mitt er fullt av rot og ting som ikke passer sammen. Det er helt fabelaktig, og jeg garanterer at ingen har maken!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 00:01   #236
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

"Disse englene nå om dagen"-hvor er de, egentlig? Jeg har ikke sett en eneste engel hjemme hos noen. Ikke at jeg har vært så fryktelig mye på vift, men likevel?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 00:04   #237
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"Disse englene nå om dagen"-hvor er de, egentlig? Jeg har ikke sett en eneste engel hjemme hos noen. Ikke at jeg har vært så fryktelig mye på vift, men likevel?

Jeg har engler. (må få ryddet sammen den julekrybba snart)

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 00:07   #238
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg har også en engel på juletreet, men sånn ellers er det fint lite av dem, både hos meg og hos dem jeg visiterer noenlunde jevnlig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 06:44   #239
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Altså: Det må da kunne gå an å uttale seg på et internettforum, både positivt og negativt, om hva en liker/misliker uten at folk skal bli så himla fornærmet? Og ta alt så himla personlig?

Noen vil alltid bli fornærmet også på nettforum, men jeg kjenner at jeg må bli litt flinkere til å drite i det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 08:49   #240
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Altså: Det må da kunne gå an å uttale seg på et internettforum, både positivt og negativt, om hva en liker/misliker uten at folk skal bli så himla fornærmet? Og ta alt så himla personlig?

Nå er vel alle i denne tråden enige om at det går an å si hva man liker og misliker, men enkelte av oss mener det går an å tenke litt over hvordan man ordlegger seg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no