Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med sofabord!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 10:54   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med sofabord!

Vi har fått oss ny sofa - en riktig koloss med to sjeselonger. "Det er sofa overalt", sa 4-åringen da hun så den for første gang. Fargen kan best beskrives som eplegrønn med litt oliven. Vidunderet kan beskues her. Bildet er riktig nok elendig - fargen er en del knæsjere i virkeligheten.



Bordet som står der nå, er 118 cm bredt, og blir for stort, som dere ser. Hva tror dere egner seg best - noe mer eller mindre kvadratisk? Jeg har kikket på dette runde fra Ikea, men mannen tror det vil gi dårlig plass til bespisning (som om vi ofte har selskaper i sofakroken):



Det finnes både i bjørk og eik, noe som nok er de mest aktuelle fargene. Jeg liker at det er en hylle til rot under, slik vi også har nå. Vi har spisestue og vitrineskap i bjørk, mens gulvet og sofabeina er i eik. Andre forslag til bord som ikke er altfor dyre? De må heller ikke være for lave. Lack-bordet som står der nå, er 45 cm høyt, og det er egentlig litt på grensa.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:04   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Sofabord (eller salongbord, som jeg har lært av min mor...) er vanskelig. Vi har et billig og kjipt bord nå, og da er det ikke så farlig at de yngste ungene gjør sitt ytterste for å slå hull i det på daglig basis.

Men når vi en gang skal handle ny sofa, siden den vi har nå ikke er i nærheten av å være stor nok til en familie på seks, så ser jeg for meg at vi ender med en modulsofa ikke så ulik den dere har. Og da vil jeg ha nytt og lite sofabord. Jeg ser for meg noe ala dette, men i tre, ikke plast:



For vår del er det bra det er noen år til, for mannen er ikke overbevist enda. Kan det være noe for dere? Det tar ikke stor plass, men gir litt mer bordplass når alle tre trekkes ut.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:07   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

For en herlig sofa med koselige hjørner til å krype inn i.

Vi har hatt rundt bord til vanlig sofa. Det var upraktisk fordi man aldri rakk fram til bordet med kaffekoppen. Men til en krok som dere har må det passe ypperlig med rundt eller ovalt bord. Da blir det jo enklere å komme forbi for å sette seg, ingen hjørner å kollidere med. Blir det tilsvarende ovale bordet for stort?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:08   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Salongbord heter det, ja. Takk for tips - det blir nok litt for moderne i stilen for oss i glass, ja, for ikke å snakke om alle fingermerkene. Jeg tenker vel egentlig at det ikke er så farlig om bordet er lite. Vi har en liten ansamling små Lack-bord som eventuelt kan trå til som avlastningsbord ved behov. Mesteparten av bespisningen er det nok naturlig å ta i spisestua uansett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:09   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Dette du tenker på, veobra - vejmon?



Jeg liker det godt, og har kikket på det tidligere, men det blir dessverre for langt her, ja - 140 cm.

Å ikke rekke fram til bordet med koppen er et moment her også, ja, for hjørnene er temmelig "dype".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:12   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Salongbord heter det, ja. Takk for tips - det blir nok litt for moderne i stilen for oss i glass, ja, for ikke å snakke om alle fingermerkene. Jeg tenker vel egentlig at det ikke er så farlig om bordet er lite. Vi har en liten ansamling små Lack-bord som eventuelt kan trå til som avlastningsbord ved behov. Mesteparten av bespisningen er det nok naturlig å ta i spisestua uansett.

Det eneste jeg tenker kan være litt upraktisk med et lite salongbord er dersom man spiller mye brettspill etc.

(Bord i glass er galskap ja! Jeg har en innfelt glassstripe i salongbordet nå, og det ser ikke ut! Kjøpte det mens jeg var barnløs og lite gjennomtenkt. )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:15   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Det eneste jeg tenker kan være litt upraktisk med et lite salongbord er dersom man spiller mye brettspill etc.

Det er det ingen fare for, nei. Jeg spiller ikke brettspill lenger - en del spill har jeg slutta med fordi jeg er en utrolig dårlig taper ( ), mens Risk og sånt synes jeg bare er grusomt. Vi har i perioder spilt en god del bridge (les: før svoger ble skilt og alle fikk barn), men til kortspillformål har vi et bord i kjelleren som kan egne seg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:18   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Det var det jeg tenkte på. Burde ha tenkt på at du har sett på det når du selv foreslår naboen.

Kan ikke kaffekoppen stå på ryggen? Vi hadde en stund en madrass (ikke spør hvorfor, vi bodde trangt) stående bak sofaen. Det var genialt å sette fra seg kaffekoppen og avisen der.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:18   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Ikea Stockholm, 90 x 90, gyllenbrunt, hylle under! Nydelig til den sofaen, da!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:21   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ikea Stockholm, 90 x 90, gyllenbrunt, hylle under! Nydelig til den sofaen, da!

Det var et fint bord med en fin fasong, men feil farge. Jeg vil ha det lysere, enten bjørk eller eik.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:21   #11
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Jeg tenker retning rundt eller kvadratisk ja. Vi har et kvadratisk på 90 x 90 cm - det kunne ikke vært større og passer veldig fint.

Ikea Stockhold er jeg enig i at passer godt til sofaen dere har , men personlig er jeg ikke så glad i bord med hyller, da slike hyller alltid fyller seg med hauger av ting og tull ... i alle fall hos oss Vi har derfor et bord med oppbevaringsrom under platen; usynlig rot altså!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:22   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ikea Stockhold er jeg enig i at passer godt til sofaen dere har , men personlig er jeg ikke så glad i bord med hyller, da slike hyller alltid fyller seg med hauger av ting og tull ...

Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Jeg fikk meg en liten vekker da jeg forsøkte å flytte det i utgangspunktet fjærlette Lack-bordet på egen hånd, gitt. Under bordet ligger f.eks. flesteparten av de 55 bøkene jeg har lest i år. Men jeg synes det er praktisk med hylle til halvleste aviser og sånt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:23   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Hva med Como fra Bolia? Det får du i flere farger! Uten hylle riktignok, men ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 05-11-10 kl 11:36.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:26   #14
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det var det jeg tenkte på. Burde ha tenkt på at du har sett på det når du selv foreslår naboen.

Kan ikke kaffekoppen stå på ryggen? Vi hadde en stund en madrass (ikke spør hvorfor, vi bodde trangt) stående bak sofaen. Det var genialt å sette fra seg kaffekoppen og avisen der.

Jeg så på Bohus for ett par år siden ett serverings-"brett" laget av lameller tredd på to snorer. Jeg sliter med å forklare, men det fungerte da sånn at du kunne legge det flatt over sitteputene i sofaen eller på en puff og da fikk du en stiv flate du kunne sette et fat og en kaffekopp på, eller du kunne legge den over armlenet eller ryggen på sofaen og den formet seg da etter armlenet eller ryggen og fungerte tilsvarende som et lite bord du kunne sette fra deg noe på. Ble veldig knotete fortalt, og jeg har ikke tid til å lete etter bilder, men det var ganske praktisk. Den var dog heftig overpriset.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:27   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Jeg fikk meg en liten vekker da jeg forsøkte å flytte det i utgangspunktet fjærlette Lack-bordet på egen hånd, gitt. Under bordet ligger f.eks. flesteparten av de 55 bøkene jeg har lest i år. Men jeg synes det er praktisk med hylle til halvleste aviser og sånt.



Men altså; usynlig rot i et stort rom under bordplaten - det funker litt bedre, her i heimen om ikke annet!!

Vi har dette, men det finnes kun i hvit høyglans da:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:30   #16
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Hvis jeg får sofaen deres, så kan dere få vår. Da passer det bordet dere har perfekt, og alle blir glade.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:32   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvis jeg får sofaen deres, så kan dere få vår. Da passer det bordet dere har perfekt, og alle blir glade.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:34   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.453
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Jeg ser at du syns det er upraktisk med glass, men jeg tror det kunne vært fint med noe transparent, siden sofaen er såpass massiv. Når dere putter et bord innimellom, så blir det liksom en hel flate.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:35   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg ser at du syns det er upraktisk med glass, men jeg tror det kunne vært fint med noe transparent, siden sofaen er såpass massiv. Når dere putter et bord innimellom, så blir det liksom en hel flate.

Ja, jeg ser det, men glass er nok uaktuelt, altså. Flatemessig sett kunne det jo bryte opp noe mer med et rundt bord enn et firkantet, i det minste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:36   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.453
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, jeg ser det, men glass er nok uaktuelt, altså. Flatemessig sett kunne det jo bryte opp noe mer med et rundt bord enn et firkantet, i det minste.

Du vil ikke vurdere pelxiglass heller? Men ja, kanskje et ovalt? Også med smale ben, ikke noe massivt i tre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no