Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Mummi-kopper og skåler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 18:50   #1
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mummi-kopper og skåler

Dette har vi lyst å samle på. Hvor i Trondheim selges det? Og er koppene noe særlig på å holde varme? De er jo ganske åpne..

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 18:52   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

De har dem i alle fall på Kitch'n og Interia. De er vel omtrent som andre kopper når det gjelder å holde på varmen, tror jeg. Jeg har i alle fall ikke merket at de skulle være spesielt verken gode eller dårlige i så måte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:09   #3
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Traktøren på Byhaven og på Tiller Torget har Mummi-servise. Jeg tror ikke at Kitch`n fører noen Iittala-produkter lenger, men Interia har godt utvalg. Jeg var der senest i dag og kikket på de

Jeg har også sett koppene på Jernia. Tipper at C.I. Pedersen også har de

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:11   #4
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

C.I Pedersen har vet jeg.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:20   #5
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

De kommer sikkert til å ha dem på Ting også, når de åpner.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:22   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Vi har over 20 slike kopper (...), og de holder helt greit på varmen, som andre kopper.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:38   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Jernia og Elkjøp har også.

Ellers så kan du selvfølgelig bli blodgiver. Mummikopp er nemlig "betaling" der. Vi har 8 krus betalt med blodpris

Forøvrig er mummikoppene de perfekte koppene. God størrelse til både kaffe og te.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:44   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.824
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Vi bruker koppene masse, men mest til kaffe. Om vi bruker de til te er det ofte om vi har gjester, av en eller annen grunn. Om jeg skal kose meg i ro og fred med tekoppen min så bruker jeg heller et stort krus, som holder bedre på varmen. (Jeg drikker både te og kaffe ganske sakte.. )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:47   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.689
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Ting har de ihvertfal her i Bergen. Finner de ikke lenger hos Elkjøp. Trist fordi der var de mye billigere.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 22:41   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jernia og Elkjøp har også.

Ellers så kan du selvfølgelig bli blodgiver. Mummikopp er nemlig "betaling" der. Vi har 8 krus betalt med blodpris

Forøvrig er mummikoppene de perfekte koppene. God størrelse til både kaffe og te.

Vi har også blodgiver-Mummikrus. Jeg synes de er litt små, jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 22:43   #11
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Nå kommer ikke du deg til Strömstad kanskje, men i den nye Iittala-butikken på nordbysenteret er det masse Mummi også som rimelig B-vare. Som jeg ikke kunne se var B-vare.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 22:56   #12
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Dere må ikke glemme Filter.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 10:44   #13
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har også blodgiver-Mummikrus. Jeg synes de er litt små, jeg.

Bare sende dem til meg

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Dere må ikke glemme Filter.

Butikk? Skal sjekke dem.
Elkjøp ja!! Der skal jeg sjekke! Kanskje smiske med noen jeg kjenner som jobber der

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 11:37   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Bare sende dem til meg

Butikk? Skal sjekke dem.
Elkjøp ja!! Der skal jeg sjekke! Kanskje smiske med noen jeg kjenner som jobber der

Filter er ikke en butikk men en kafe i Ila. Rett ved Ilaparken. De selger også servise.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 11:46   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Er Filter den kaffebaren ved Ilaparken?

De som har Fnattekopper og fnattebilder på veggene?

Herlig sted hvor det er lett å føle seg hjemme!

ja..fine kaféen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 12:00   #16
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Drikker kaffe av mummikrus nå . Så de også på Skeidar forresten. Er blodgiver i Trondheim, og fikk høre av en annen blodgiver at de ikke var "premie" lenger der, noe jeg synes var litt dumt. Ligger prisen på rundt 200,- per kopp de fleste stedene? Var iallefall 199,- på Skeidar.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 12:44   #17
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mummi-kopper og skåler

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Filter er ikke en butikk men en kafe i Ila. Rett ved Ilaparken. De selger også servise.

Ja, Kafé Filter ja Kunne jo vært en butikk også Bodde nesten vegg i vegg med Filter før. En utrolig koselig kafé med hyggelig betjening
Skal tråle butikker rundt om i landet. Fant den søte My koppen på Jernia. Ikke alltid hun ser så søt ut

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no