Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-21, 15:29   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hvor har du funnet de Docsene forresten, Fløyel?

Det er nok ikke docs de her øverst - jeg er nesten helt sikker på at dette er Stockholm Design Group. Jeg har prøvd de på Eurosko nå nylig....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 18:56   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg kjøpte nettopp denne:

https://www.matchfashion.no/dameklae...y-dress/rosin/

Synes den er veldig pen, og har bra innsving.

det er den jeg også har

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 22:54   #23
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jeg var faktisk i dag og prøvde Stockholm-sko på Eurosko. Teller på knappene

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det er nok ikke docs de her øverst - jeg er nesten helt sikker på at dette er Stockholm Design Group. Jeg har prøvd de på Eurosko nå nylig....


Sist redigert av gnuri : 06-10-21 kl 10:59.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-21, 00:14   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Stockholm støvlene er i boks . I morgen skal jeg ut å shoppe kjoler. Frøkna er god på bursdagsgaver.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 04-10-21 kl 00:21.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-21, 00:42   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jeg kjøpte kjoler fra Gap på Zalando, en i grønt og en i svart. Modellen heter fit and flare. Får ikke linket.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-21, 00:46   #26
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg tenkte også å kjøpe meg en kjole eller to nå i høst, og sikler på denne fra Ted Baker. Jeg har vært på utkikk etter kjole med tilsvarnede fasong lenge, og den ser behagelig ut å ha på. Men er litt usikker på fargen, jeg synes ikke jeg kler burgunder så godt.

Den ser rålekker ut!

Jeg kjøpte denne kjolen her inne (i svart) og den er veldig pen på: https://shop.iisofnorway.com/product...-kjole-45-sand

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-21, 08:45   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Kjøpte denne i går:
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1019417001.html

Kjøpte også en kortere kjole, som jeg skal ha en tynn høyhalset under.

Og flere par med tykke strømpebukser i ulike fager. Jeg har noen olaskjørt og det går jo an å bruke det også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 05-10-21 kl 08:52.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-21, 10:16   #28
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Den var skikkelig fin! Jeg er så misunnelig på dere som kan bruke noe så tett oppi halsen. Det er superfint, men jeg får kvelningsfornemmelser om jeg prøver.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-21, 16:37   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jeg har nettopp kjøpt meg denne fra Lindex




Og denne fra Tiger of Sweden med god stretch:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-21, 17:05   #30
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jeg har også kjøpt den fra Lindex. Den er enorm i størrelsen, og går dessverre ganske mye ut i bruk, men ellers er den kjempefin.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 00:23   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har også kjøpt den fra Lindex. Den er enorm i størrelsen, og går dessverre ganske mye ut i bruk, men ellers er den kjempefin.

Ja enig, den var stor i størrelsen. Så gjenstår det å se hvordan den er i bruk for jeg har ikke brukt den enda!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 10:26   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jeg vurderer å kjøpe denne kjolen fra KappAhl, var innom der og prøvde den i full fart i går, og likte den veldig godt (jeg er egentlig ikke noe kjolemenneske, så grunnen til at jeg er i tvil er at jeg lurer på om jeg kan bli det, eller om den vil bli lite brukt fordi jeg uansett vil velge bukser på jobb).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 10:31   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har også kjøpt den fra Lindex. Den er enorm i størrelsen, og går dessverre ganske mye ut i bruk, men ellers er den kjempefin.

Gjør den? Jeg har en som er helt lik, men den er kjøpt i 2019, så usikker på om den er identisk. Jeg brukte min mens jeg var gravid og det synes ikke på den nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 10:55   #34
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Gjør den? Jeg har en som er helt lik, men den er kjøpt i 2019, så usikker på om den er identisk. Jeg brukte min mens jeg var gravid og det synes ikke på den nå.

Jeg har brukt den to ganger, og den er tydelig videre nå enn da den var ubrukt, særlig rundt puppene. Angrer på at jeg ikke kjøpte XS, og jeg er ellers en M for tida.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 11:00   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Jeg er enig i at den er stor i str, ja.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 16:14   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg vurderer å kjøpe denne kjolen fra KappAhl, var innom der og prøvde den i full fart i går, og likte den veldig godt (jeg er egentlig ikke noe kjolemenneske, så grunnen til at jeg er i tvil er at jeg lurer på om jeg kan bli det, eller om den vil bli lite brukt fordi jeg uansett vil velge bukser på jobb).

Den var fin! Med sennepsgule strømper til!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 13:38   #37
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Den ser rålekker ut!

Jeg kjøpte denne kjolen her inne (i svart) og den er veldig pen på: https://shop.iisofnorway.com/product...-kjole-45-sand

Den har jeg også sett på, veldig fin!

Endt eopp med å bestille den røde / burgunder / rustfargede kjolen fra Ted Baker jeg linket til lengre opp, blir spenenende å se hvilken farge den egentlig har.

Jeg har gått ned i vekt, og de kjolene jeg liker best / de nyeste passer meg ikke lengre. De som passer best er fra noen år siden, men flere av dem trives jeg ikke så godt i nå; kjørte mye antrekk inspirert av 40/50-tallsstil tidligere, men føler meg ikke helt vel i det lengre. Samtidig har jeg ikke lyst til å kjøpe vedlig mye nytt, selv om jeg trenger ganske mye pene klær i jobben min.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 13:40   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg vurderer å kjøpe denne kjolen fra KappAhl, var innom der og prøvde den i full fart i går, og likte den veldig godt (jeg er egentlig ikke noe kjolemenneske, så grunnen til at jeg er i tvil er at jeg lurer på om jeg kan bli det, eller om den vil bli lite brukt fordi jeg uansett vil velge bukser på jobb).

Den kjolen havnet visst i skapet mitt, viste det seg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 13:44   #39
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jobb-kjoler høst/vinter 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er enig i at den er stor i str, ja.

Hvor stor i størrelsen vil dere anslå? Så en kan gå ned en størrelse?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no