Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innhold til digital julekalender - tips?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-20, 09:48   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Innhold til digital julekalender - tips?

I Hønnis tråd kom Frøy med en lenke til en digital julekalender man selv kan fylle med digitalt innhold.

https://www.myadvent.net/en/

Har lyst til å lage en slik. Her kan det være tekst bilder og video, tror jeg?

-Har du erfaringer med denne eller lignende kalendre som er lurt å tenke på?
- Har du tips til fint, lunt, morsomt innhold den kan fylles med? Gjerne lenker, også.

Min målgruppe er godt voksne damer, så jeg er ute etter litt snilt innhold (ikke sex og rusmidler) men legg gjerne andre tips i tråden, om andre vil prøve med en annen målgruppe.

Finner jeg noe som er fint å dele, legger jeg det her, også.

Takk for hjelpen!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 10:44   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innhold til digital julekalender - tips?

Jeg har rotet meg inn på nasjonalbiblioteket og søkt på ordet jul. Da dukker det opp mange skatter i fra bok om trolldeig til hvordan overleve jula. Tenker at en luke kan inneholde lenker til diverse skatter her.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 21:42   #3
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innhold til digital julekalender - tips?

Har du kommet noe videre Charlie? Jeg står litt fast.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 23:23   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innhold til digital julekalender - tips?

Tenkte på det før i dag, jeg har også stått litt fast. men jeg vil lage en!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 23:27   #5
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innhold til digital julekalender - tips?

Jeg har jukset litt da og satt i gang de ulike avdelingene på jobb litt da med hver sin luke, renhold skal gi sine beste renholdstips, økonomi skal gi sine beste budsjett tips, prosjekt skal komme med et DIY prosjekt, storkjøkken og kantine skal komme med sine beste oppskrifter og drift skal komme med nyttige vedlikeholdstips for jula.

Fikk melding senest i dag fra kjøkkensjefen at han har handlet inn til julekaker og skal bake og ta bilder, så det kan jo bli bra.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 23:31   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innhold til digital julekalender - tips?

Oooh, det er så bra!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no