|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Beste steamer?Jeg har flyttet til nytt hus, og strykejernet ligger igjen i gamlehuset. jeg tror det skal bli der, for jeg vil heller ha en steamer. Men hvilken vil jeg ha?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Beste steamer?Ikke det helt store markedet for husmortips her inne, mei?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 19-09-23 kl 15:32. Årsak: Tons of typos |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste steamer?Jeg har en vanlig damp maskin, den kan brukes til flere ting, kanskje også til 'stryking' ? Den jeg har er den billigste husholdmaskinen til Karcher. SC1 eller noe.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste steamer?Min mor har hatt steamer i 20 år, minst. Ekte på strykebrett og det merket heter Laurastar. Jeg er sikker på at det må være bra saker i moderne versjon om det finnes i dag.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste steamer?Mannen min er den som stryker her i huset. Han har denne: https://www.elkjop.no/product/hjem-r...g703020/363173 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Beste steamer?Tenker du på håndholdte steamere? Jeg tror jeg har denne: https://www.power.no/hjem/stryking-o...per/p-1341089/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Beste steamer?Jepp, akkurat noe slik jeg er på jakt etter, ja, Turban. Grei pris også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Beste steamer?
Det finnes mange forskjellige altså, jeg bare tok den første og beste. Ser det er en annen Philips som har fått best i test og er justerbar, og er billigere. Men jeg er fornøyd med min, bortsett fra at den er litt tung. Men effektiv! Skal aldri bruke et strykejern igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg vet om en som har stryking som hobby. Som synes selve strykingen er gøy og meditativ morsommere enn det aller meste annet, og som sikkert hadde syntes den der rolls royce-varianten av en strykemaskin var toppen av topp. (Kanskje hun har slik, for alt jeg vet?)
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste steamer?Som sagt, min mor har en sånn en som er over 20 år gammel. den var sikkert svindyr i sin tid. Når jeg tenker meg om er den nok bortimot 25-30 år gammel, for hun fikk den av min bruke-mye-penger-far, og de ble skilt for 22 år siden. Mulig den har stått seg i pris sersom hun har den enda.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Beste steamer?Dette har selvsagt tek.no testet, for hvorfor ikke. Samletest steamere under 1000-lappen.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Beste steamer?Kan man bruke en sånn rett på duk som ligger på bordet? I såfall trenger jeg en sånn. Alt annet outsourcer jeg til mann og barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Beste steamer?Jeg kjøpte Philips 7000, etter en tråd her. Den er både eldste og jeg veldig godt fornøyde med - spesielt på linklær
![]() |
#17 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke med min gamle håndholdte Philips steamer fra 2017/18. Den er en billig variant til 499,- men funker fortsatt som fjell.Minus for liten vanntank så må fylle ofte men lett å holde. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|