Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 23:25   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sjette sansen er fantastisk. Den og The others, de er ganske like synes jeg. Samme tema, på en måte. Fantastiske filmer, to av mine absolutte favoritter!

Tja, på en måte var plotet/storyen bedre i de filmene, men The Ring var bedre hvis man er ute etter å bli vettskremt av slike filmer. Synes jeg da.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:26   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Jeg ble skremt av "Nattevakten" jeg da. Det var ikke bare bare å ta turen ned i sykehuskjelleren alene etter den filmen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:27   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Ja, jeg ble mer skremt av The Ring, men i dag hadde jeg nok blitt mest skremt av de to andre. Mulig det er fordi hele "skummel langhåret asiatisk dame som kommer ut fra tver og brønner og lignende"-konseptet er så vanvittig oppbrukt og ikke skummelt overhodet lenger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:27   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sjette sansen er fantastisk. Den og The others, de er ganske like synes jeg. Samme tema, på en måte. Fantastiske filmer, to av mine absolutte favoritter!

Enig.

Ellers syns jeg også 'What lies beneath' med Michelle Pfieffer og Harrison Ford var bra. Men du har jo garantert sett den og.

Jeepers Creepers syns jeg også var ganske grei, helt til slutten. Hadde det vært en person og ikke en eventyrfigur av noe slag kunne den faktisk vært bra. Tror aldri jeg har vært så skuffet over en film noengang som da.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:28   #25
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Seven er jo ikke en grøsser da. Hmmfr.

Just what I should til å sei. Her må man vite hva man snakker om, altså. :streng:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:29   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tornerose? Er det en spøk eller er det en grøsser?



Som sagt, det var ikke helt nylig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:29   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Enig.

Ellers syns jeg også 'What lies beneath' med Michelle Pfieffer og Harrison Ford var bra. Men du har jo garantert sett den og.

Jeepers Creepers syns jeg også var ganske grei, helt til slutten. Hadde det vært en person og ikke en eventyrfigur av noe slag kunne den faktisk vært bra. Tror aldri jeg har vært så skuffet over en film noengang som da.

TVILLINGSJEL!! Ja, jeg har sett den og den var knallbra! Burde vært skumlere men den holdt greit nok.
Og jeg ble også superskuffet av Jeepers, den var helt rå den første halvtimen og hadde DET potensialet, og så går de hen og ødelegger hele filmen ved å la en alien-monster-ting være morderen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:30   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.



Som sagt, det var ikke helt nylig.

Er ikke det Askepott?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:31   #29
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Jeg og søster'n var forresten på kino og så 'The Grudge' på kino, og den var skummel nok på stort lerret i mørk kinosal. Skummel nok til at vi klarte å skalle og få hver vår kul i panna.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:32   #30
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?



Det var hun her, som forårsaket alle marerittene. Jeg ble faktisk vettskremt av Gremlings og.



Innser at jeg var en pyse i gamledager.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:33   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Jeg ble også redd av The Grudge, det var i akkurat den verste "langhåret skummel asiatisk dame"-perioden. Nå er det ikke så skummelt lengre, men jeg kan jo få det meste til å bli skummelt siden jeg (og mine grøsserklubb-medsøstre) sitter i totalmørket med høy lyd og lager nervepirrende stemning. Da blir jo omtrent Teletubbies skummelt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:34   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Hehhee Joika, jeg skjønner at jeg var ganske herdet allerede som barn.
Jeg hadde enormt sløve foreldre, så jeg så faktisk Poltergeist som 3-4-åring og elsket den, etter det gikk det i grøssere hele tiden. Det er jo helt absurd, jeg burde vel blitt ødelagt, men i stedet har jeg bare elsket grøssere mer og mer. Og blitt mer og mer herdet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:35   #33
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Det skumleste med The Grudge var den ekle lyden, og måten hun krøp bortover på.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:38   #34
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg ble skremt av "Nattevakten" jeg da. Det var ikke bare bare å ta turen ned i sykehuskjelleren alene etter den filmen.

Åh, den så jeg på nattevakt for hundre år siden da jeg jobbet i hj,spl.
Ikke kult å dra ut alene i skumringen kl.04 om morgenen da og gå inn til folk i skumle, mørke hus om natten heller

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:39   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Ja'a! Spesielt når hun kryper nedover trappen baklengs, tror kanskje det var i 2-ern.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:40   #36
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kikket under senga? Why? Jeg så ikke på TV i flere uker etterpå!
OK, jeg så ikke bekymringsløst på TV i flere uker etterpå. :modererer:

Vet egentlig ikke, men bodde i et gammelt og skeivt hus.. Kanskje gulvet knirket og han måtte se under senga at det faktisk var tomt der..
Ang TV, så trur jeg han også var litt skep der ja

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:45   #37
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Jeg har bare sett den originale versjonen (japansk) av The ring og den skremte vettet av meg. Har hørt at den amerikanske versjonen var dårligere, men har ikke sett den så kan ikke uttale meg om den.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:47   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Det er visstnok ikke PK å si/mene det, men jeg syntes den amerikanske The Ring var bedre enn den asiatiske. I hvert fall mye skumlere. Men det er mange asiatiske jeg likte bedre enn remakene, bla. Tale of two sisters, The Eye og Shutter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 23:51   #39
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehhee Joika, jeg skjønner at jeg var ganske herdet allerede som barn.
Jeg hadde enormt sløve foreldre, så jeg så faktisk Poltergeist som 3-4-åring og elsket den, etter det gikk det i grøssere hele tiden. Det er jo helt absurd, jeg burde vel blitt ødelagt, men i stedet har jeg bare elsket grøssere mer og mer. Og blitt mer og mer herdet.

Jeg er beinhard nå da. Så jeg tok det inn igjen!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 00:21   #40
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Det må være Exorcisten. Den er skikkelig ekkel og enern er jo den beste og værste. Grøsser bare jeg tenker på den.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no