Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Det er den tiden på året ...

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-24, 13:23   #61
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg trodde alle her vi bor sa bibblå.

Ja, da jeg var ungdom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 13:25   #62
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Alle veit at det heter bibber'n - riktig nok i bestemt form.

Jeg kommer fra nabokommunen til Magica, og er enig i at "mjølk" er avstikkende her. Da ville jeg nesten heller ha brukt "mjælk" og "mjæl", som Kampen-faren min ville vært troende til å si i sin ungdom. (Har en kamerat fra Fet som sier mjølk; han har foreldre fra Valdres.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 14:07   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Biblaren og buddaen (butikken) har jeg ikke sagt siden 198blomkål.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 14:09   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Biblaren og buddaen (butikken) har jeg ikke sagt siden 198blomkål.

Bibbær'n og buttær'n. For ikke å snakke om "bensær'n". Tror jeg har hørt ungene si "butta" på et tidspunkt, for butikken.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 14:19   #65
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Trønderungene mine kan si butta. Jeg har vel hørt venner si biblert og bensert. Men kidsa sier bibloteke` og navnet på bensinstasjonen, typ CirkleK og sånt (den eldste sa rundK en periode da ). Tror vi sa bænnaen en viss periode i livet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 14:36   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.522
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Ja, hos mine kjedelige trønderungdommer går det også stort sett i navnet på butikken/bensinstasjonen (bortsett fra Byåsen Butikksenter som er BB). Og bibloteke' ja. De sier heller ikke snavvel og mattik og sånne ting som trondhjemmere på min alder sier.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 15:00   #67
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Nei, de sier enten mat`matikk eller matt`n. Jeg sier matte eller mat(t)ematikk.
De sier godeteri. Jeg sier vel egentlig snop, men har sluttet med det på et tidspunkt. Lenge siden, tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 20:36   #68
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Bænsert sier mannen. Og det ordet har jeg faktisk adoptert selv om jeg syntes det var kokko da vi møttes bibblotek heter det ja. Og Naggellakk. Mellesin tror jeg faktisk ble sagt her også et par generasjoner siden.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 21:02   #69
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.967
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er jo forskjell på sankthans og sommersolverv! Det ene er 24. juni (jepp, ikke 23., det er kvelden) og det andre er enten 21. eller 22. juni.

Sommersolverv er den lyseste dagen i året.
Sankthans er en dag til minne om St. Johannes.
Det er to ulike ting.

Du vet like godt som meg at sommersolverv ble byttet med minnedag for en skikkelse fra bibelen for å få folk til å lettere godta endringene som kom med kristningen av Europa.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 21:13   #70
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.967
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Phu!
Trodde ingen hadde tatt tak i bibliotek saken. Ser at jeg ikke behøvde å bekymre meg.
BibLIotek uttales det. Så kan vi legge den død.

Veldig enig. Jeg tror jeg har sagt biblotek et par ganger da jeg var rundt 17, men det er jo en veldig god stund siden. Bibliotek

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 22:14   #71
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Alle veit at det heter bibber'n - riktig nok i bestemt form.

Jeg kommer fra nabokommunen til Magica, og er enig i at "mjølk" er avstikkende her. Da ville jeg nesten heller ha brukt "mjælk" og "mjæl", som Kampen-faren min ville vært troende til å si i sin ungdom. (Har en kamerat fra Fet som sier mjølk; han har foreldre fra Valdres.)

Nå må jeg seriøst gå til sengs, det tok meg altfor lang tid å tenke på hvorfor jeg aldri hadde hørt om kommunen Magica.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-24, 22:17   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du vet like godt som meg at sommersolverv ble byttet med minnedag for en skikkelse fra bibelen for å få folk til å lettere godta endringene som kom med kristningen av Europa.

Det betyr ikke at det ikke er to ulike ting. Dessuten overtok de kristne julefeiringen også, og gjorde den til deres. Det har jo skjedd med de fleste høytider/markeringer/merkedager til alle tider og i alle kulturer.

Det betyr ikke at man kan påstå at det ikke heter sankthans, men sommersolverv. Sommersolverv er uansett ikke 24. juni. Så skal du insistere på å kalle sankthans for sommersolverv, så får du i det minste feire riktig dag.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 12:18   #73
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.967
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det betyr ikke at det ikke er to ulike ting. Dessuten overtok de kristne julefeiringen også, og gjorde den til deres. Det har jo skjedd med de fleste høytider/markeringer/merkedager til alle tider og i alle kulturer.

Det betyr ikke at man kan påstå at det ikke heter sankthans, men sommersolverv. Sommersolverv er uansett ikke 24. juni. Så skal du insistere på å kalle sankthans for sommersolverv, så får du i det minste feire riktig dag.

Jeg innser at jeg skrev krassere enn jeg mente. Beklager det.
Sommersolverv feirer jeg nærmeste lørdag til 21. juni. Denne udokumenterte helgenen markerer jeg ikke. På vintesolerv plukker jeg vanligvis juletre. Siden det er slik at fridagene er fastsatt uavhengig av tro og ikke-tro, så forholder jeg meg til dem av praktiske årsaker.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 12:46   #74
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.522
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Jeg markerer ingen av delene. :enkel: Altså verken sommersolverv eller Jonsok.

Ingen av delene er vel fridag heller, såvidt jeg vet, så det har vel egentlig ingen praktisk betydning? Jeg tror ikke helt jeg skjønner meg på diskusjonen en gang. Det er jo ikke engang samme dato? Man trenger jo ikke feire Jonsok hvis man ikke vil, eller man kan feire både Jonsok og sommersolverv hvis man vil det. Eller dra til Sverige og feire midtsommer der. Eller feire gammel norsk midtsommer i følge primstaven, dvs 14. juli. Kjør på med Olsok i tillegg, om du vil. Man kan selvsagt insistere på å kalle Jonsok/Sankthans for sommersolverv, men det er det jo ikke, noe mer enn julaften er vintersolverv. Man kan feire vintersolverv den 24 desember, men det er fortsatt ikke vintersolverv.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-02-24 kl 14:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 13:29   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg innser at jeg skrev krassere enn jeg mente. Beklager det.
Sommersolverv feirer jeg nærmeste lørdag til 21. juni. Denne udokumenterte helgenen markerer jeg ikke. På vintesolerv plukker jeg vanligvis juletre. Siden det er slik at fridagene er fastsatt uavhengig av tro og ikke-tro, så forholder jeg meg til dem av praktiske årsaker.

Hehe, helt ok, og jeg responderte nok like krast, og beklager det også.

Jeg feirer/markerer for øvrig som deg. Jeg er verken katolikk, protestant eller noen annen form for kristen, så mine høytider feires av andre grunner og til tider som er praktiske i samfunnet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 18:29   #76
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.967
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Kan jeg få skyte inn at denne sinnsykt flyttbare påsken irriterer meg? Jeg vil ha samme dato eller ukenummer e.l. hvert år, helst knyttet til vårjevndøgn. Jeg foreslår at det legges inn et par røde dager nærmeste torsdag og fredag ved både vårjevndøgn og høstjevndøgn?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 20:12   #77
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.597
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Vi feirer ikke sankthans, men vi feirer sankthansaften. Med grilling med slekta i fjæra, og får alltid gratulasjoner med dagen. Et år til med men en rose fra min tante. Vi giftet oss nemlig sankthansaften et år, så vi har bryllupsdag.

Sommersolverv feirer vi ikke, men vi nevner den. Mest som en "nå begynner det å bli mørkere" akkurat som vi bemerker vintersolverv med at "nå begynner det å bli lysere" i begge tilfeller med fortsettelsen "men det er en stund til vi begynner å merke noe særlig til det".

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 20:14   #78
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.597
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Men om påsken skal ha samme dato og ukenummer så blir det problematisk all den tid det jo ikke er alle ukedag, det ville i alle fall for meg være langt mer irriterende at påsken byttet ukedager enn at den bytter dato. (og ikke alle datoene havner ikke sånn helt alltid i samme ukenummer heller.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 20:15   #79
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Det måtte være fast uke, ikke fast dato ja. Skik som at høstfeiren her jeg bor er i uke 41 og vinterferien er i uke 8.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 20:26   #80
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.597
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er den tiden på året ...

Men er det egentlig så problematisk at den flytter på seg mellom noen uker ? Vel, er der veldig sen påske så er det ofte lite snø i fjellet. Men det har aldri plaget meg at påsken flytter på seg. Hadde ikke gjort noe om den var en fast uke, men da kunne jeg ikke kommet med den "første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn er første påskedag" som det alltid er noen som ikke vet, merkelig nok. Det er jo i det minste på en måte relatert til vårjevndøgn, bare altså månefaser i tillegg.

Men joda, påske fast helgen etter vårjevndøgn eller allridbuke 13, eller 14? Hadde funket for meg det også. Men jeg har ingen problemer med at den varierer heller

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no