Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Etikettespørsmål; prostituerte

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 21:07   #41
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Jaja. Kan'ke få med seg alt, kan man vel? Jeg ble så fascinert over hvor snurt man kan bli av at jeg ikke presiserte at Oslo var byen, men at det fortsatt er veldig mange andre fine byer her i Norge, som man fint kan klare å holde seg unna horestrøket i.


Snurt, hvem?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:09   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Snurt, hvem?


Du? Mulig jeg har misforstått. Det hadde vært fint.


:kumbayah:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:11   #43
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Da jeg og sambo sist var i Oslo, så kom vi gående ned Carl Johan.

Sambo går et par meter før meg, og da han runder et hjørne litt før meg, så spretter en av nevnte damer frem og tilbyr seg for han. Han blir en smule overrasket, men rakk ikke si noe før jeg runder hjørnet. Kvinnemennesket oppfatter at jeg er sammen med han, og hvis blikk kunne drept, så hadde jeg ligget under torva nå...

Da jeg oppfattet situasjonen, så begynte jeg å le...jeg lo høyt, og sambo gjorde det samme. Det hjalp...kvinnemennesket satte en snurt nese i været, og gikk

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:12   #44
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du? Mulig jeg har misforstått. Det hadde vært fint.


:kumbayah:


Er ikke snurt, forsøkte å være morsom, men var visst ikke det. Jaja, selv syntes jeg det var festlig, men ikke alle har like dårlig humor som meg. Innrømmer det.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:17   #45
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Da jeg oppfattet situasjonen, så begynte jeg å le...jeg lo høyt, og sambo gjorde det samme. Det hjalp...kvinnemennesket satte en snurt nese i været, og gikk

Benmurphy spurte etter en hyggelig og grei måte og takke nei til tilbudet på, denne metoden var vel ikke spesielt hyggelig, eller?

Ellers kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å knusekose Ben litt i dag.

Kommer det nå en spinn-off med ønske råd om hvordan man unngår knusekosing på en hyggelig måte blir jeg gretten.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:18   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Er ikke snurt, forsøkte å være morsom, men var visst ikke det. Jaja, selv syntes jeg det var festlig, men ikke alle har like dårlig humor som meg. Innrømmer det.

Hehe, det finnes holdepunkter for at du kanskje har for bra humor, for her er den ofte på lavnivå.

Sånne ting kommer av at vi ikke kjenner deg så godt ennå, men kjør på, og om noen misforstår, så bare si ifra.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:20   #47
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Nå lurer jeg på om AnneM ble litt sur på meg?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:22   #48
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Du er alt for søt til det.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:23   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hehe, det finnes holdepunkter for at du kanskje har for bra humor, for her er den ofte på lavnivå.

Sånne ting kommer av at vi ikke kjenner deg så godt ennå, men kjør på, og om noen misforstår, så bare si ifra.

Lavnivå?



I stand corrected, og skal prøve å spotte humor bedre neste gang.



:kumbayah:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:24   #50
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Du er alt for søt til det.

:smask:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:25   #51
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ellers kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å knusekose Ben litt i dag.

Er du fra Nigeria?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:26   #52
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

I don't have any mony.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:26   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Benmurphy spurte etter en hyggelig og grei måte og takke nei til tilbudet på, denne metoden var vel ikke spesielt hyggelig, eller?

Ellers kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å knusekose Ben litt i dag.

Kommer det nå en spinn-off med ønske råd om hvordan man unngår knusekosing på en hyggelig måte blir jeg gretten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:27   #54
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er du fra Nigeria?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:27   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Jeg syns alfaCharlie er morsomst.


Ellers: Jeg ser jo at det er sympatisk at Ben vil være høflig, men hvor høflig må/bør man være når noen midt på gata, på en påtrengende måte, trakasserer deg seksuelt og ikke tar et høflig nei for et nei??

Samme hvor synd det er på dem?

(En annen ting: Hvor ofte lykkes de egentlig med denne salgsstrategien?? Skjer det ofte at en høflig ung mann som først sier "nei takk" ombestemmer seg etter litt ekstra mas og sier "ok, da!")

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:29   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Jeg kan tenke meg, uten å ha detaljkunnskap om emnet, at det i mange tilfeller er bakmenn som pusher jentene ganske kraftig, sånn at de selv pusher ganske kraftig. Jeg sier ikke at man skal dulle og dalle og komme med teite fraser som "jeg kommer igjen i morgen" for å ikke såre følelsene, men man trenger slett ikke være hånlig, nedlatende eller generelt kvalm.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:30   #57
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Benmurphy spurte etter en hyggelig og grei måte og takke nei til tilbudet på, denne metoden var vel ikke spesielt hyggelig, eller?

Ellers kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å knusekose Ben litt i dag.

Kommer det nå en spinn-off med ønske råd om hvordan man unngår knusekosing på en hyggelig måte blir jeg gretten.


Nei, den var nok ikke hyggelig, men jeg tror neppe hun brydde seg. Hun var nok bare sædeles snurt for at jeg ødela et nummer for henne.

Og nei, jeg lo ikke fordi jeg ville, det kom bare automatisk av det blikket hun sendte meg.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:31   #58
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(En annen ting: Hvor ofte lykkes de egentlig med denne salgsstrategien?? Skjer det ofte at en høflig ung mann som først sier "nei takk" ombestemmer seg etter litt ekstra mas og sier "ok, da!")

Det er i alle fall en rekke menn som bare tror man sier nei fordi man er en blyg liten blomst, og man lar seg sikkert overtale med litt masing. :urk:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:34   #59
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hun var nok bare sædeles snurt for at jeg ødela et nummer for henne.

Jeg betviler at hun var spesielt interessert i selve "nummeret" men heller de pengene hun kunne tjene.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:36   #60
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er i alle fall en rekke menn som bare tror man sier nei fordi man er en blyg liten blomst, og man lar seg sikkert overtale med litt masing. :urk:

Hvordan er det him, føler du deg ofte som en blyg liten blomst?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no