Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkken - Hva synes dere om dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-15, 22:01   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kjøkken - Hva synes dere om dette?

Har fått tegnet nytt kjøkken i dag. Ikke sånn som på bildet, men med disse fargene. Likte det egentlig ganske godt og det blir mest hvitt for det blir ikke så veldig mange overskap. Benkeplata blir litt i samme finnish som skapene da ca.

http://www.kvik.no/nb-NO/Kjoekken/Ma...-wood-kjoekken

Spm 1: Hva synes du om kjøkkenet?
Spm 2: På den ene veggen blir det bare kjøkkenvifte på veggen og lurer på om jeg skal velge en annen farge på den veggen for å få litt farge inn. Resten av stua og kjøkkenet er hvit og den veggen blir ikke så synlig fra sittedelen i stua. HVilken farge kan passe i så fall?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 22:15   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Fint kjøkken, vi har Mano fra Kvik selv, i svart.
Høres fint ut med en annen farge på den veggen du nevner. Hva med tapet med glass utenpå?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 22:18   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Det er malt med litt sånn helvets strukturmaling så tror jeg må male. Ev legge på noen tynne plater oppå og da kan jeg jo legge det jeg vil.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 22:26   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Ja, eller noen spesielle fliser. Murstein?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 11:32   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Jeg liker det kjøkkenet kjempegodt, skulle vi pusset opp nå ville det blitt noe sånt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:37   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Jeg ville hatt en knallgrønn vegg. Eller orange.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 22:02   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Jeg synes det var fint og kunne godt hatt det selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 22:12   #8
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkken- Hva synes dere om dette?

Fint kjøkken! Jeg har jo malt i verdens sterkeste rødfarge og synes at det er megakult.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 22:46   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkken - Hva synes dere om dette?

Jeg liker kjøkkenet, det er klassisk og enkelt. Skal overskapene ha den fargen? Jeg er ikke crazy for sånn gråfarge fordi jeg synes det lett suger til seg farger og liv fra ting rundt seg.

Jeg ville valgt helhvitt kjøkken også hadde jeg malt i en dusdus grønngrå farge. Det er en farge som passer godt til både hvitt og sort og tre, samt sterkere fargeinnslag i f.eks. orange eller rødt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 23:02   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkken - Hva synes dere om dette?

Ja, det burde jeg også presisert. Jeg ville gått for helhvitt.

Men farge på veggen blir egentlig veldig smak og behag. Jeg har nettopp malt kjøkkenet i Soft mint fra Jotun og digger den, men den er ikke for alle.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 23:08   #11
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkken - Hva synes dere om dette?

Vi pusset opp kjøkkenet i sommer, og valgte mano i hvitt med hvit laminat benkeplate (altså i omtrent samme finish som overflaten på kjøkkenet). Har hvite , mursteinsformede fliser på den ene veggen og og et blått/turkist overskap (fra 50-tallet). Gule og hvite marmoleumfliser på gulvet og frittstående komfyr i børstet stål med matchende ventilator. Jeg er strålende fornøyd med alt! Har nesten bare skuffer istedenfor underskap og digger det.

Hadde vinikke hatt såpass mye farge ellers på kjøkkenet hadde vi nik gått for mer farge på veggene samt tre benkeplate. Har noen helhvite vegger på kjøkkenet også, det kan hende at vi maler dem etterhvert om vi føler behov for enda mer farge.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:38   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkken - Hva synes dere om dette?

Stilig kjøkken, et slikt skulle jeg hatt. Vi hadde nok valgt rødoransje farge på vegg med matchende lampe.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no