Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rehabilitering av bad

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-12, 14:11   #1
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Rehabilitering av bad

Vi skal fikse ene badet vårt, eller dvs vi skal betale noen for å gjøre det for oss. Jeg tenkte i utgangspunktet at vi skulle gjøre det så enkelt (rimelig) som mulig og i den forbindelse beholde varmekablene som er der i dag og droppe å flytte sluk og diverse for å skape merarbeid. Men så er spørsmålet, hva er holdbarheten på noe slikt, altså varmekablene, kan de vare i 30 år til, eller bør vi ta de også nå. Jeg antar at de er fra huset er bygget altså på 80 tallet. Og bør jeg flytte vaskemaskin og tørketrommel ned dit eller ikke. Det vil i tilfelle gi meg mer plass i naborommet til kjøkkenet (som jeg i tilfelle skal bruke til støvsugerslange og bøtter og vaskeutstyr) og hindre støy i stua når de går. Prisen bør jo sikkert være med på å bestemme også, men om den ikke er avgjørende vil jeg angre på at jeg ikke gjorde det når jeg hadde sjansen. Det som er bakdelen ved å flytte vaskemaskin og tørketrommel ned er jo at det blir lenger å frakte skittentøyet og kanskje jeg kommer til å glemme at jeg setter vasken på, det er jo litt upraktisk at den blir liggende inni der...

Dette ble veldig rotete, så takk om dere orket å lese. Jeg lover å komme med bilder etterhvert når det starter å skje noe, så langt har vi hatt to karer på befaring. (Endelig ( ) skal vi bli kvitt det siste rosa rommet i huset, de var alle rosa i mer eller mindre grad, da vi kjøpte huset for 8 år siden...) Og sant det er lurt å spandere på seg nytt bad i steden for ny bil (jeg har overtalt mannen).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:18   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Renovering kanskje!? Funker dårlig å sende badet på rehabiliteringsopphold.

Jeg ville nok byttet kabler når jeg allikevel la nytt gulv/fliser, hvis det er det dere skal. Dersom dere må hugge opp et allerede flislagt gulv risikerer dere å ødelegge kablene som allerede ligger der uansett, og kostnaden ved å bytte når man allikevel renoverer fullstendig vs. etterpå er betraktelig lavere. Med mindre flytting av sluk og rør er nødvendig for å innrede badet slik man ønsker, hadde jeg latt det være.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:22   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Renovering kanskje!? Funker dårlig å sende badet på rehabiliteringsopphold.

Det går faktisk helt utmerket an å rehabilitere et bad. Eller et helt hus for den saks skyld.
http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/or...ordbok=bokmaal

Jeg ville nok tatt varmekablene når dere først var i gang. Flytting av sluk hadde jeg neppe giddet.

Og jeg ser det med plasseringen av vaskerom, jeg glemmer ting i vaskemaskinen hele tiden - spesielt siden vaskemaskin er usynlig for mannen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:25   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Rehabilitering er da sidestilt med restaurering, er ikke bare personell som trenger litt oppfreshing.

Vi må ikke flytte sluk og rør om vi ikke vil, for å si det på den måten...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:27   #5
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Men om vi tar varmekablene så vil jeg flytte sluket, for da slipper vi vann på hele badromsgulvet når noen har dusjet.. Da baller det på seg og blir sikkert dyrt også.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:28   #6
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

kan du ikke bare støpe på nytt oppå? Våre varmekabler ligger i grunnstøpen 10-12 cm under gulvet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:30   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Jeg tenker så pasientrelatert, det er liksom hverdagen min.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:31   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Annemede: Jo da, de støper oppå, men det koster jo mer enn å beholde de som er der da.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:42   #9
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Jeg hadde rivd opp alt og lagt nytt.

Bad har ikke så skrekkelig lang levetid, gjerne 20 år. Det er jo 30 år siden 80-tallet. Antakelig hadde jeg gått for å støpe nytt gulv med nye kabler, ny membran av type membranduk som sveises mot nytt sluk i gulvet.

Det med vaskemaskin vender du deg til. Jeg har hele veien hatt i kjelleren, og det går greit. Hender jeg glemmer det, men som oftest kommer jeg på det 22.55 når jeg står og pusser tenner.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 14:52   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Bad har ikke så skrekkelig lang levetid, gjerne 20 år. Det er jo 30 år siden 80-tallet. Antakelig hadde jeg gått for å støpe nytt gulv med nye kabler, ny membran av type membranduk som sveises mot nytt sluk i gulvet.

Det med vaskemaskin vender du deg til. Jeg har hele veien hatt i kjelleren, og det går greit. Hender jeg glemmer det, men som oftest kommer jeg på det 22.55 når jeg står og pusser tenner.

Ny membran skal vi ha ja, noe annet er ikke aktuelt, å ha maskinen i kjelleren er sikkert bare en vanesak ja. Vanskelig det her, får snakke litt med mannen og finne ut hvor mye penger vi egentlig er villig til å bruke.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 15:17   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Jeg skjønner ikke at du har noe valg med tanke på varmekablene, hvis dere skal rive opp gulvflisene? Det vil da ganske sikkert ta knekken på dem uansett?

Jeg ville forøvrig ikke drømt om å legge penger i et 30 år gammelt bad, hvis ikke målet var en full renovering.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 15:58   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Om det ikke er fliser, så ser jeg ikke problemet med å legge ny støp oppå den gamle, beholde varmekablene som de er, avrette gulvet slik at det heller mot eksisterende sluk, og legge membran etc oppå derigjen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 16:09   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Ligger det én eller to kabelsløyfer i gulvet? Hvilken styring er det på disse i dag? Termostat med gulvføler eller romføler?

Jeg ville evt. bedt om pris på begge deler og gjort en vurdering ut i fra det. Det trenger ikke være den store forskjellen alltid....

Ang. varmekablene. Hvis man f.eks. har to kabler kan det være at den ene er 300 watt og andre 600 watt. Hvis det så er "1,2,3"-bryter vil trinn 1 aktivere kabelen på 300 watt, trinn 2 kabelen på 600 watt og trinn tre aktiverer begge kablene slik at man totalt får 900 watt.
Varmekabler kan gå til h..... etter hvert. En fordel da er at selv om den ene kabelen går, kan den andre fortsatt fungere. Her kan man ofte også få endret styringen av kabelen slik det den ikke står på full guffe hele tiden.

Når det er mer moderne termostatløsninger er det vel imidlertid vanlig at det ligger én kabelsløyfe.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 10:16   #14
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Vi har to sløyfer og 1-2-3 bryter. Det er fullt mulig å støpe oppå de eksisterende flisene uten å fjerne de først, eller bare flise på toppen av de andre.

Det blir til at vi legger nye kabler, blir spennende å se hva de skal ha for å fikse badet vårt.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:21   #15
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Det høres ut som om dere dusjer rett på flisene? Jeg ville vært svært bekymret for om menbranen som ble lagt tidlig på 80-tallet er bra nok.
Fuger er ikke vanntette, så jeg ville lagt ny membran.
http://www.viivilla.no/Bad/Fukt-mugg...pa-badet-57417

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:23   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Det høres ut som om dere dusjer rett på flisene? Jeg ville vært svært bekymret for om menbranen som ble lagt tidlig på 80-tallet er bra nok.
Fuger er ikke vanntette, så jeg ville lagt ny membran.
http://www.viivilla.no/Bad/Fukt-mugg...pa-badet-57417

Da kan jeg trøste deg med at det ikke er fliser på badet, og at det heller ikke er i bruk til den slags.
:lokalkjent:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:28   #17
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Da kan jeg trøste deg med at det ikke er fliser på badet, og at det heller ikke er i bruk til den slags.
:lokalkjent:

Ah, men trådstarter sier i innlegg #5 at det kommer vann over hele gulvet når noen dusjer. Misforståelse?
Hvis det er våtromsvinyl på gulvet fra før, så er faktisk det en utmerket membran i seg selv.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:33   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Ah, men trådstarter sier i innlegg #5 at det kommer vann over hele gulvet når noen dusjer. Misforståelse?
Hvis det er våtromsvinyl på gulvet fra før, så er faktisk det en utmerket membran i seg selv.

Det er ikke hovedbadet, så det er sjelden det dusjes der. Det var det jeg mente. Men om jeg husker rett er det vinyl på gulvet og våtromsplater på veggen.
:blander seg inn i andres diskusjoner:

Nå legger de jo uansett nye kabler og fikser alt, så det er ikke noe problem.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 13:18   #19
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Der er flotte fine rosa fliser på gulvet og våtromsplater på veggene.
Men veldig sjelden vi faktisk dusjer der da. Men ny membran blir det uansett ja.

Har fått tilbud fra to bedrifter, venter på en siste før vi tar en avgjørelse. Pluss at jeg har sendt et par spørsmål på mail i dag om hvor lang tid de vil bruke og når de evt kan starte. Så det kan være med i betraktningen når vi velger, prisen er ganske lik.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 13:35   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rehabilitering av bad

Er det fliser?

n=1 -> badet blir ikke benyttet av gjester.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no