Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Elektrisk gressklipper?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-12, 12:08   #21
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.


Men jeg satser på at du finner en løsning som fungerer greit, og muligens burde man ha bedre argumenter om man først skal dra en mann i hus enn gressklipper. Ja, om man ikke tenker å leie en gressklippemann da.

Jeg venter ivrig på at guttungen skal bli litt større. Det er den beste løsning ifht å få en mann til å klippe

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:16   #22
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Jeg ville gått for en gressklipper der motoren også driver hjulene. Da trenger du bare å styre, ikke dytte. Elektrisk er vel og bra, men bare på små områder.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:19   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Vår bensindrevne driver seg selv temmelig fort. Men vår plen er helt flat, så det ar nok noe å si. Og plenklipping er det beste jeg vet. Høy lyd og ha hjernen alene. Ingen masende barn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:57   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Maxine: det forklarer behovet for å sette bort arbeidet, ja, men jeg er fortsatt inke overbevist om at elektrisk løser behovet ditt. Du kan ikke avertere etter en tenåring som vil tjene noen kroner i løpet av sommeren i stedet da?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:59   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Mine tenåringer elsker slike jobber for lønn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 13:17   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

I påvente av at guttungen skal bli gammel nok hadde det kanskje vært greit å gå for innleid tenåring da ja?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 17:15   #27
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Er tomta rimelig flat? Kan robotklipper muligens være en løsning?
http://www.gizmag.com/husqvarnas-robot-lawn-mower/1275/

Vi hadde hatt den om ikke tomta var så bratt...

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 17:25   #28
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Opprinnelig lagt inn av Moia, her.

Er tomta rimelig flat? Kan robotklipper muligens være en løsning?
http://www.gizmag.com/husqvarnas-robot-lawn-mower/1275/

Vi hadde hatt den om ikke tomta var så bratt...

Tomta er så og si flat.

Og hadde jeg hatt råd, hadde jeg kjøpt en slik for lenge siden

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 01:58   #29
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Eg er veldig begeistra for batteriklippar, fordi han er så lett. Eg klarer ikkje dra i gang bensinmotor med snora, når eg har senefestebetennelse i skuldra, og det har eg relativt ofte. Ulempa er som sagt at ein må lade batteriet, men det går fint å klippe plenen i fleire omganger. Vi ønsker oss likevel eit til batteri og eg trur tre batteri vil dekke plenen vår. Så om det er helsemessige grunner til batteri, synest eg ikkje det er så tungvint at det ikkje veg opp for fordelane med lett klippar.

Vi hadde begge batteria inne i huset i vinter og har ikkje merkar noko på kvaliteten over vinteren. Våre stod tørt og utlada, ikkje i ladar.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no