Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ringeklokke til laftet tømmerhus

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 21:48   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Ringeklokke til laftet tømmerhus

Et påkostet og flott sådant, så Clas Ohlson utgår.
Makspris rundt 1000,-.

Noen som har tips, om ikke annet enn i allefall til hvor jeg kan begynne å lete. Den skal gis i gave på mandag så jeg må få tak i den i butikk sentralt på Østlandet, Oslo/Akershus.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:49   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ringeklokke til laftet tømmerhus

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Et påkostet og flott sådant, så Clas Ohlson utgår.
Makspris rundt 1000,-.

Noen som har tips, om ikke annet enn i allefall til hvor jeg kan begynne å lete. Den skal gis i gave på mandag så jeg må få tak i den i butikk sentralt på Østlandet, Oslo/Akershus.

På mitt hus er det er ringeklokke i støpt messing eller bronse. Ligner litt på Trondheimsrosen, med trykknapp i midten. Jeg vet ikke hvor den kommer fra, antagelig en gjørtler i Trondheim.
Slike ting kan sendes med posten slik at det er garantert framme neste dag, med sporing.
Ihvertfall kan du ringe de, og høre om de kjenner metallstøperier i Akershus? Det kan ikke være noen stor bransje.
http://www.nidarosmetall.com/vaareproudukter2.htm
http://www.mamut.net/dengamlekrambod/shop/

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 11:00   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ringeklokke til laftet tømmerhus

Må man ha ringeklokke?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:39   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ringeklokke til laftet tømmerhus

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Må man ha ringeklokke?

De har nå ønsket seg det, så da savner de det sikkert.

Takk for tips Mrs. S.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:52   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ringeklokke til laftet tømmerhus

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Må man ha ringeklokke?

Sikkert ikke, men det står absolutt på lista over hva vi skal skaffe når vi flytter. Set vårt har ringeklokke på bakdøra, som var den tidligere hovedinngangen, som befinner seg på baksiden av huset, man må gå gjennom hagen. Der er ikke ringeklokke på hovedinngangen. Vi føler at det absolutt trengs, og tenker skaffe en. Dog har ikke vi et laftet tømmerhus eller krav om ekslusivitet, så Clas er greit for oss, tenker jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:36   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ringeklokke til laftet tømmerhus

Hva med Jacob Jensen sin? http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=6476

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no