Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-20, 14:15   #18
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?

Jeg har begynt å kaste sengetøy og håndklær. (Kaste ut av huset, altså, det leveres til tekstilgjenvinning.)

To sett hver + 2 til gjester holder i massevis. Vi vasker sengetøy den dagen det tas av, og har ikke ofte gjester. Men så var det noen sett nederst i kassa jeg ikke hadde hjerte til å kaste likevel..

Håndklær: Der tror jeg vi har akkurat passe mange, uten at jeg har telt hvor mange det er. To til hver på store pluss noen få ekstra, gjetter jeg på. Håndhåndklær bruker vi fire steder i huset, så har kanskje 12?

På sengetøy og badehåndklær er regelen min at en inn betyr en ut. Ingen andre i husstanden ser behovet for slike regler, så de gjennomføres gjerne i smug.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no