Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-12, 11:29   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Har du noen "handy"-bekjente som kan komme og gi noen råd?
Vi benytter oss en del av det nå slik at vi vet litt mer om hvilke valg vi har.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:30   #62
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Treet i trappa er veldig slitt, men jeg synes ikke det er så store søkk, akkurat.

Å, dette er så vanskelig!!!!!!

Ta et bilde og legg ut her da vel, kanskje noen har erfaring og kan komme med råd?!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:32   #63
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Har du noen "handy"-bekjente som kan komme og gi noen råd?

Det er det vi ikke har. Vi kjenner helt feil folk.

Eller rettere sagt, bestevenner til mannen og kona hans pusser opp og selger boliger på fulltid. Men de bor i England, så litt voldsomt å be dem komme over for en titt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:32   #64
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Ta et bilde og legg ut her da vel, kanskje noen har erfaring og kan komme med råd?!

Jepp, skal ta bilde når jeg kommer hjem.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:33   #65
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Treet i trappa er veldig slitt, men jeg synes ikke det er så store søkk, akkurat.

Å, dette er så vanskelig!!!!!!

OK. Det er stor forskjell nemlig. Trappetrinn som ser stygge ut og har gammel og slitt maling, er noe helt annet enn trapper der selve treverket er slitt bort. Det første er det helt greit å pusse og male opp. Trappetrinn som er så slitt at de har søkk på midten eller trinn som skråner nedover, bør helst ha nytt treverk på trinnet. Se for deg trapper av sten i gamle slott eller kirker – eller trappen vår til andre etasje, for den del, hvis du lurer på hva jeg mener med nedslitt.

Hvis det er vanskelig å gå i trappen, er en klassisk pekepinn på at trappetrinnene er utslitt. Alle som prøver seg i trappen vår, for eksempel, faller før eller siden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:36   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Altså, hmmm, treverket er veldig, veldig slitt, men jeg tror ikke det er så mye søkk, altså. Men jeg får studere nærmere når jeg kommer hjem. Det er ikke sånn "trapp i gamle slott"-aktig, nei. Nå gikk jeg aldri opp trappen hjemme hos dere, Teo. Kanskje jeg burde ha gjort det for å få en pekepinn.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:36   #67
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Alle som prøver seg i trappen vår, for eksempel, faller før eller siden.

Jeg ser det liksom for meg.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:37   #68
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå gikk jeg aldri opp trappen hjemme hos dere, Teo. Kanskje jeg burde ha gjort det for å få en pekepinn.

Ned
Det er en sånn trapp hvor du tar deg en liten pustepause og konsentrerer deg litt ekstra før du går ned

Nydelige deilige huset med sjel og spøkelse

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:42   #69
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ikke lagt vinylen rett på et trappetrinn med søkk. Det må da bli utrolig vondt og glatt og gå på? Derimot ville jeg lagt ny planke på trappetrinnene, og gjerne vinyl på den igjen. Det blir trolig en dyrere løsning, men en bedre og mer permanent løsning.

Jeg ser at de fleste synes nær 30 000 for en pusse- og malejobb er billig. Og det er det kanskje, men jeg hadde ikke lagt ned så mye penger i håndverkertjenester hvis ikke resultatet ble "som nytt". Og jeg er enig med Fnatten og Mrs. S: Det å pusse og male helt nedslitte trappetrinn, er trolig ingen langvarig løsning; jeg ville vært bekymret for at det raskt ble stygt igjen.

Tja, jeg har lagt vinylgulv i 2 rom nylig, og vinyl er ikke som det var på 70-tallet. Jeg har lagt vinyl på barnerom, og det er absolutt ikke glatt. Parkett og malte gulv er glattere. Det ble kjøpt på Obs bygg, og når en stryker over det med hånden, så kjenner en at det ikke er glatt. Det er også varmere å gå på enn laminat.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:45   #70
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Altså, hmmm, treverket er veldig, veldig slitt, men jeg tror ikke det er så mye søkk, altså. Men jeg får studere nærmere når jeg kommer hjem. Det er ikke sånn "trapp i gamle slott"-aktig, nei. Nå gikk jeg aldri opp trappen hjemme hos dere, Teo. Kanskje jeg burde ha gjort det for å få en pekepinn.

Opp går fint, det er, som m^2 sier, ned som er utfordringen.

Det er lett å sjekke om trappetrinnene er rette, da. Har du et vater, så legger du det langsetter trinnet og sjekker om det er rett. Deretter legger du vateret på tvers og sjekker om det blir hulrom under vateret på midten. Har du ikke vater så får du uansett sjekket "hulrom" med noe annet som er helt rett (og deretter kjøper du deg selvsagt et vater ).

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er en sånn trapp hvor du tar deg en liten pustepause og konsentrerer deg litt ekstra før du går ned

Samtidig som man støtter seg diskret til veggen eller gelenderet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:46   #71
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Tja, jeg har lagt vinylgulv i 2 rom nylig, og vinyl er ikke som det var på 70-tallet. Jeg har lagt vinyl på barnerom, og det er absolutt ikke glatt. Parkett og malte gulv er glattere. Det ble kjøpt på Obs bygg, og når en stryker over det med hånden, så kjenner en at det ikke er glatt. Det er også varmere å gå på enn laminat.

Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at man ikke bør legge vinyl rett på trappetrinn som er så utslitt at de har begynt å peke nedover i forkant. Da må man først skifte ut toppen av trappetrinnet, slik at trinnet er i vater igjen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:51   #72
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

http://www.ifi.no/opploftende-tips-t...liten-tretrapp

Sitat:

Vinyl finnes i mange spenstige farger og mønstre, og er godt egnet i trapp. Vinyl gir en overflate som er behagelig å gå på, og et svært slitesterkt gulv.
- Så lenge trappen er plan og jevn, så er det ingen problemer med å legge vinylen direkte på treverk. Det er fint å benytte trappeneser for å beskytte avslutningen av belegget i trappen, forteller Gunni Marie Blunck hos Forbo.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:53   #73
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at man ikke bør legge vinyl rett på trappetrinn som er så utslitt at de har begynt å peke nedover i forkant. Da må man først skifte ut toppen av trappetrinnet, slik at trinnet er i vater igjen.

Da er vi enige.
Sparkel kan rette opp litt, men trappetrinn som er rett og slett utslitt er noe annet. Men det høres ut som om Divine ikke har en livsfarlig trapp?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:54   #74
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Har du ikke vater så får du uansett sjekket "hulrom" med noe annet som er helt rett (og deretter kjøper du deg selvsagt et vater ).

Jeg har faktisk vater!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:56   #75
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Da er vi enige.
Sparkel kan rette opp litt, men trappetrinn som er rett og slett utslitt er noe annet. Men det høres ut som om Divine ikke har en livsfarlig trapp?

Jeg synes heller ikke det høres slik ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:56   #76
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har faktisk vater!

Godt å høre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 21:48   #77
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Hva med å bruke trappefornyere slik Mrs S linker til tidligere i denne tråden?
De må være greie å legge selv og da spares det masse arbeid.

Vi skal også pusse opp trapp etterhvert. Dvs. male trappen og legge nytt teppe på trinnene. Ja dere hører riktig. Vi skal ha teppe på trinnene. Jeg synes det er genialt når unger løper opp og ned.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 21:56   #78
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Pris har jeg ikke peiling på, men jobben er noe skikkelig skit.
Mannen har tatt en trapp her og holder på med neste nå, ting-tar-tid!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 21:57   #79
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Så godt alle har sagt det før meg. Trapper er noe herk. Jeg er langt over middels handy (veldig handy om jeg ikke skal være blyg) og trappepussing og maling er det verste jeg noen gang har gjort. Definitivt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 00:37   #80
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppussing - er dette en realistisk pris? Kan vi gjøre dette selv?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva med å bruke trappefornyere slik Mrs S linker til tidligere i denne tråden?
De må være greie å legge selv og da spares det masse arbeid.

Vi skal også pusse opp trapp etterhvert. Dvs. male trappen og legge nytt teppe på trinnene. Ja dere hører riktig. Vi skal ha teppe på trinnene. Jeg synes det er genialt når unger løper opp og ned.

Vi legger sisal i trappa vår, håper det blir bra.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no