Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp med induksjonstopp-problem

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 21:22   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Jeg har en stor Le Creuset stekepanne, og jeg syns den er fin å se på. Men den er blytung, og veldig mye fester seg lett i den syns jeg. Pannekaker fatter jeg ikke at du får til å steke i den?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:24   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Jeg kjøpte noen 356+ -gryter i dag. Men har IKEA sluttet med den store, deilige stekepannen sin? Nå fant jeg bare en wok og vanlige lave teflonpanner. Jeg kjøpte en panne med veldig høye kanter der i fjor, lignet på en wok men det var en stekepanne (sautépanne?). Fant den ikke i dag. Men de utvider jo, og alt er et salig rot der, så kan hende de bare ikke har fått den på plass enda.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:31   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har en stor Le Creuset stekepanne, og jeg syns den er fin å se på. Men den er blytung, og veldig mye fester seg lett i den syns jeg. Pannekaker fatter jeg ikke at du får til å steke i den?

Er det den store med slippbelegg og høye kanter? Det er ikke den jeg bruker til pannekaker. Jeg bruker en passe stor helstøpt panne.
Jeg tror det er denne. Ingeting fester seg, og jeg kan nesten steke uten fett:


Denne her bruker jeg til kjøttsauser. Den har slippbellegg, men jeg syns ikke det slipper noe særlig. Derfor passer den ikke så godt til pannekaker, egg og slikt som må slippe. Jeg har et stor glasslokk til den også, så jeg kan koke i den:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:33   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Sånn ca. hva ligger den nederste der på i pris? Er det type tusenlapp? Jeg synes gode stekepanner er så dyre. Ja, de holder jo en stund, men nå har jeg svidd av 11.000 på to kjøkkenmaskiner (blender og Kenwood) så jeg må holde meg litt på matta fremover.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:34   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Jeg husker ikke. Jeg har kjøpt dem på salg og outlet. De koster litt, men jeg kan ikke se for meg at den noensinne kommer til å gå i stykker.

De har en litt mindre med høyere kanter også:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:34   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Jeg har den nederste der. Tror ikke det er noe slippbelegg i min. Men nå har jeg satt den inn med olje og håper den blir snillere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:35   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har den nederste der.

Ja, den skjønner jeg at du ikke greier å steke pannekaker i. Den greier jeg knapt å bære om jeg må bære kun i håndtaket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:39   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Den er 28 cm. Men den funker til gryteretter som skal stå en stund og putre da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:44   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den er 28 cm. Men den funker til gryteretter som skal stå en stund og putre da.

Ja, det er det jeg bruker den til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 22:10   #30
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Vannet bobler i 5 srkunder (og plata lager en svak bzzzz-lyd) og så blir det stille i et par sekunder (og bzzz-lyden stopper), så bobler det igjen i 5 sekunder og blir stille i noen sekunder, og det gjentar seg sånn hele tiden. .

Skal det ikke være sånn, altså?? Fikk induksjonstopp før jul, og vår har vært sånn hele tiden. Har 356-kjelene fra IKEA, så det burde ikke ha noe med kjelene å gjøre.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 22:39   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Vår induksjonstopp oppfører seg ikke sånn. Vi har mange 365+ gryter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no