Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[interiør] Hvordan er din stil?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-13, 08:34   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[interiør] Hvordan er din stil?

I lysestaketrådene så virker det som at flertallet har et veldig bevisst forhold til interiørstilen sin, og det blir jeg veldig imponert over. Jeg er mer sånn fin ting - stygg ting og kræsjer sammen alt i en salig blanding av retromaksimalistminimalisme med en god dose hverdag på toppen. Jeg er ganske opptatt av interiør, leser endel om det og syns selv at det er et område jeg vet litt om, men jeg har allikevel ikke funnet det som er en helhetlig "min stil" hvis jeg kan si det sånn.

Så! Fortell meg om din stil!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:37   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ingen stil.
Vi har ikke noe klare saker vi liker eller ikke liker eller noe.
Vi bare er og gjør.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:39   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.798
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Det var vel nolo som lærte meg uttrykket "presangstil", og det er akkurat slik jeg har det hjemme. Ev. "har jeg først kjøpt/fått/arvet noe, bruker jeg det til det ødelegges / er utslitt"-stilen

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:40   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.943
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg tror egentlig ikke at jeg har noen stil.

Vi har mørke trevegger og kompenserer med lyse møbler, mange farger og mye blomster og lys. Vi har det smårotete, men hyggelig (synes vi) og ikke verre enn at vi kan hurtigrydde før besøk.

Når det gjelder interiørting, så er jeg blant dem som synes at det er hyggelig å få ting jeg ikke hadde tenkt på at selv, så vi har mange lysestaker, skåler ogsåvidere som minner oss om dem som har gitt dem til oss og synes at det er fint.

Og der leste jeg Divines innlegg og fant ut at vi har nok også en "presangstil".

Vi har lite pynteting. Jeg liker blomster og lys, men ellers så skal det som står fremme ha en nyttefunksjon, helst i tillegg til å være pent.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:40   #5
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ingen bevisst stil, så jeg aner ikke hva jeg eventuelt skal kalle den. Siden vi er ganske samstemt med hva vi liker og ikke liker så blir det jo en slags helhet allikevel. Vi er begge glad i naturmaterialer, klare og knalle farger og enkel design.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:43   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg er opptatt av interiør og vet hva jeg liker og ikke liker, men jeg tror ikke jeg greier å beskrive stilen, akkurat. Hjemmet mitt består av møbler, farger og ting som jeg liker og som jeg synes passer sammen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:43   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.885
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Hadde jeg hatt masse ekstra penger å bruke på stæsj så kunne det nok blitt litt greie på men jeg er ikke villig til å bruke så mye penger på interiør.
Jeg er litt mer der at jeg blir glad i tingene jeg har og bytter ikke på sånn som jeg ser at venninner gjør. Jeg har noe arvepynt fra farmor og mormor som står fremme. Ellers er det tilfeldig og overhode ingen spesiell stil.
Presangstil, ja. Kanskje det kan kalles det. Jeg har fått/arvet mer enn jeg har kjøpt selv iallefall.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:46   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Når det gjelder interiørting, så er jeg blant dem som synes at det er hyggelig å få ting jeg ikke hadde tenkt på at selv, så vi har mange lysestaker, skåler ogsåvidere som minner oss om dem som har gitt dem til oss og synes at det er fint.

Så hyggelig å lese dette. Akkurat sånn har jeg det også, og jeg syns det er så rart når det virker som en selvfølge at man bytter gaver som ikke er helt 100% det man selv ville gått ut og kjøpt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:47   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Hos oss møter rotete sekstitalls sekstiåtterminimalisme 50- 60- og 70-talls kitsch. Ganske fargerikt, maksimalistisk og barnslig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:49   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er opptatt av interiør og vet hva jeg liker og ikke liker, men jeg tror ikke jeg greier å beskrive stilen, akkurat. Hjemmet mitt består av møbler, farger og ting som jeg liker og som jeg synes passer sammen.

Godt beskrevet. Sånn har vi det!
Materialene går i eik, hvitt og grått, men innslag av knæsj rosa. Kremt. Noen som sa at damene bestemmer mest hvordan det skal se ut hjemme?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:54   #11
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Nei, ingen bevisst stil. Og ikke er vi særlig interessert i interiør. Når vi skal kjøpe noe nytt, så leter vi selvsagt etter noe vi liker og som vi tenker kan passe hjemme hos oss, men det er en underlig miks av mye rart. Egentlig er det vel mer riktig å si at vi tenker over hva som ikke passer hos oss. En taklampe i sort eller glass hadde sett fullstendig malplassert ut. Det samme med krystallysestaker. Ellers er det ikke så nøye.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:55   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.798
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg er litt som Fadese. Jeg vet hva jeg IKKE liker. Men det betyr ikke at jeg vet hva jeg liker eller hvordan jeg egentlig vil ha det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:58   #13
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi bor i et hus med store rom og store vinduer fra 70-tallet. Vi har en blanding av gammelt og nytt, arvet, IKEA, Hødnebø osv., men når vi pusser opp eller må kjøpe noe nytt, prøver vi å holde det i litt sånn - tja hva heter det egentlig - funksjonelt, enkel design og rene linjer? Det betyr ikke at alt matcher. Kjøper vi noe nytt til huset, er hovedkriteriet at det ser ok ut og kan vare lengst mulig. Jeg kjøper f.eks. lysestaker sånn ca annethvert skuddår, og da kjøper jeg noe som skal vare helst livet ut.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 08:58   #14
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ingen bevisst stil, men det er mer farger enn hos de fleste jeg kjenner.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:00   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

En blanding av nytt, gammelt, arvet, fått, design, Nille, Bohus, finn.no, Ikea, Skeidar, loppis og Europris.

Stilen skifter litt med vinden. Jeg og mannen diskuterte hvilke vårputer vi kunne ha i sofaen og da lo mannen og sa; først er det påske og gult, så er det vår og grønt, så kommer 17. Mai med rødt, hvitt og blått og så kan du jo smelle til med rosa til sommeren. Han erter meg stadig vekk med at vi bytter mye pynteputer rundt omkring. Stort sett kjøper jeg eller syr jeg kunnye trekk og bytter på, men jeg ser hva han mener. Men jeg orka ikke tanken på å bytte så ofte så foreløpig er vi på stedet vil.

Fargemessig bor vi i et nokså lyst hjem, men deter mye pga små rom.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:09   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.136
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ingen stil. Jeg tror noen kaller det nordisk, men grått, beige og lyse farger, men jeg aner ikke.
Jeg har noe pynt her og der, en del figurer i denne serien:


Resten av pynten består av blomster, lys, noen bilder, lykter og artige saker kjøpt på reiser.
Ellers har vi IKEA-stil kombinert med Living og Bohus, og jeg tror stua vår hadde passet inn i disse katalogene.
Jeg skal snart flytte i nytt hus og da har jeg store planer om å få en stil.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:12   #17
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skal snart flytte i nytt hus og da har jeg store planer om å få en stil.

Hva med V-stilen?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:15   #18
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.136
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

V-stilen er slett ikke dum, men jeg tror jeg satser på litt andre farger. Blå kan gå, men gul er ikke helt meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:17   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Eller denne stilen?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:17   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ikke noen spesielt rendyrket stil, men vet veldig godt hva vi liker og ikke. Huset vårt er gammelt, og derfor er ikke alt som vi ville planlagt det fra skrætsj. Det har blitt mer og mer vårt etterhvert. På grunn av at rommene er små har vi valgt lyse farger og mye hvitt, og heller farger på detaljene. Vi har mye innebygde hyller som blir fargerike på grunn av innholdet - bøker, plater og cd-er.
Møblene er nokså nøytrale og enkle i brunt og hvitt og eik, jeg liker å bytte farge på puter og småtteri ihvertfall et par ganger i året, da føles det litt nytt selv om det er få ting som endres. Jeg har en stor samling med Mariskåler som jeg har i et eget skap, og ellers bruker litt rundt omkring etter årstidene farger. Jeg er veldig glad i å ha friske blomster, men har det ikke alltid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no