Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 22:36   #41
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Lurer egentlig litt på om jeg har en kjedelig fredagskveld når jeg syns det er morsomt å telle ting jeg har på bordet og lese hva andre har på sitt bord.












__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:36   #42
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Akkurat nå:
To tomme boller med hver sin gaffel i
Karaffel
Fire vannglass, to av dem halvfulle
Et tefat med halvspist knekkebröd med gulost
Babydokke
Laptop
Lego: Sykebil, brannbil, brannhelikopter, traktor med henger, racerbil og en liten bondegård, fire brannmenn, en mekaniker og en paramedic.
Mobiltelefon
Nisselue
Duk (faktisk)

Mens jeg skrev dette, la mannen en pakke våtservietter og et sjokoladepapir som en liten prikk over i'en.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:39   #43
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Jeg elsker denne sjusketrenden, det er så herlig å se at jeg ikke er den eneste. -Men jeg pröver å skjerpe meg altså, det er ikke noe mål å väre sjuskete i seg selv. Men det er jaggu meg ikke noe mål for meg å väre plettfri heller. (Ingen fare, langt igjen dit..)

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:40   #44
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Åtte aviser, kaffekanne, mobil og laptop.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:40   #45
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

En liten jule-løper som farmor har laget, en liten blå Ikea-skål med romano-salat og en med cherrytomater (vi skal straks spise), en fjernkontroll, sambo's mobil, to tomme glass som har inneholdt Mozell, ett par svarte øreringer og skall fra to mandariner.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:43   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

NÅ:
To fjernkontroller
1 mobil og en fasttelefon
2 barnelekeblad i en pen liten bunke.

Nyavtørket bord.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:45   #47
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.279
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Oi.

1 fat med smuler
1 halvdrukket kopp med te
1 tåteflaske
8 Duploklosser
1 Noskapinboks med tørr makaroni på
1 hårbørste
2 babyrangler
1 refleksbånd
1 dukke
1 gulpeklut
1 koseklut
1 puslespill uten brikker
1 brikke til et annet puslespill
1 ammetopp
1 trekkoppspilledåse-sak
2 barnebøker
1 barnekjevle
1 par sokker (rene!)
2 fjernkontroller
1 tanntrådboks
1 liten kasserolle
1 rytmeegg
1 stablebeger
1 lekekloss
1 gris
1 instruksjon til et bæresjal
2 bilder
1 post it-blokk
3 pepperkakeformer
1 laptop
1 topp til en memorystick

Sofa:
1 Felix
1 stort pledd
2 babypledd
1 gulpeklut
1 sjal
1 jakke (voksen)
2 bukser (voksen)
1 genser (barn)
1 lue (barn)
1 ulldress (barn)
1 Fisher Price learning dog
Også meg, da

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:45   #48
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

NÅ:
To fjernkontroller
1 mobil og en fasttelefon
2 barnelekeblad i en pen liten bunke.

Nyavtørket bord.

Det er litt deilig å rydde også, ikke sant?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:47   #49
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Ei julestjerne på en grønn juleduk. Men vi holder mest til i tv-kroken, der er det litt av hvert.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:50   #50
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Vent litt, skal sjekke.....

Storebrors halvspiste kveldsmat
Mobilen min
11/2 l cola ligth
Taxfree blad
Fjernkontoll
Tørkepapir, sikkert brukt
Brannmann Sam brannbil
Kaptein sabeltann gevær
En grønn tusjpenn med lokket løst....

Jeg tror jeg skal rydde

Hva som er på spisestuebordet gidder jeg ikke å sjekke engang. Der er det masse, blandt annet 50 mattetentamner som jeg holder på å rett.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:50   #51
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

- en lysestake
- serviettholder med servietter
- to mobiltelefoner
- dagens utgave av Klassekampen
- en skål med druer og en klementin
- bærbar telefon
- fjernkontroll til tv og tvmeter (Norsk Gallup måler tv-tittinga vår, nemlig)
- et stort glass vann
- en tom skål (eventuelt med noen potetgullsmuler i )
- et råsa hårbånd

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:51   #52
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

En liten nisse.
To telysestaker.
To fjernkontroller.
Mobilen min.
Ett glass.
Trådløse hjemmetelefonen.
Og til sist en løper under dette da.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:55   #53
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Det er litt deilig å rydde også, ikke sant?

Jeg har "ryddet" all juletæsjet over på et annet bord. jeg mangler virkelig et stort (høy)skap der jeg kunne fått plass til litt julepapir, støvsugeren, vaskemidler, og annet dill. Vi er håpløse på oppbevaring her i huset.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:57   #54
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har "ryddet" all juletæsjet over på et annet bord. jeg mangler virkelig et stort (høy)skap der jeg kunne fått plass til litt julepapir, støvsugeren, vaskemidler, og annet dill. Vi er håpløse på oppbevaring her i huset.

Vi også, minst en fjerdedel av eiendelene er i omlöp og ligger og slenger, for de har ikke noe sted å bo..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:58   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:10   #56
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Måtte rydde litt jeg også etter at jeg så svart på hvitt hva som lå på bordet. Men jeg har fremdeles mer på bordet enn noen av "liksom-sjuskene" som har meldt seg her i tråden har...

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:15   #57
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Akkurat nå: Kubbelys, duk og sånne brikker til å ha under glassene!
Men så er det fredags kveld også da, da pleier det å se nogenlunde bra ut her.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:18   #58
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Dette underforumet burde vært passordbeskyttet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:19   #59
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dette underforumet burde vært passordbeskyttet.

Vi burde rett og slett kanskje kreve et eget, lukket forum? Med opptaksprøve og det hele?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:22   #60
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi burde rett og slett kanskje kreve et eget, lukket forum? Med opptaksprøve og det hele?

Ja! Jeg foreslår bildebevis som ett av kriteriene!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no