Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Bruker du badehåndkledet flere ganger?
Selvsagt 294 90,74%
Nei, æsj! 28 8,64%
Bryr meg ikke. Det er ikke jeg som vasker klær uansett 2 0,62%
Deltakere: 324. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 23:46   #201
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Etter å ha vært sammen med en som brukte håndkleet - vet ikke hvor lenge - så er jeg RAM til å vaske.
Han og kompisen hadde like håndklær. Spurte engang om han ikke var redd for å ta feil? Nei, det er det som ikke lukter.

Toppen er to ganger. Utover det er skikkelig ekkelt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 21:55   #202
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jeg blir like satt ut hver gang denne tråden dukker opp. Før jeg så den for første gang hadde det aldri falt meg inn at noen byttet dusjhåndklær hver dag.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 19:57   #203
pve
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 10
pve har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Bruker det 2-3 ganger, og det er helt greit både av hygieniske årsaker og miljømessige!!

pve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 21:19   #204
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jeg bytter daglig.
Synes ikke det er digg, å tenke på at jeg kan tørke meg i ansiktet med den fliken jeg tørket meg med mellom bena i går.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:51   #205
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Dere som er så bekymret for å få besudlet håndkle i fjeset - dere burde vel hatt et håndkle som var tofarget? Øverste delen rosa og underste delen blå? Eller få trykket opp håndklær med "denne side opp" i den ene enden?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no