Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en integrert stekeovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-15, 14:17   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en integrert stekeovn

Jeg vil ha varmluft, grill, integrert steketermometer og en brukandes selvrensfunksjon. Jeg vil overhodet ikke betale over 10 000 kr. Jeg har sett en Whirlpool AKZ 330/IX til behagelige 5500 kr, men tar gjerne imot eventuelle advarsler mot denne.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 14:22   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Er ikke brukandes selvrensfunksjon veldig dyrt da?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 14:23   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Whirlpoolen til 5500 har liksom pyrolyse, og det skal vel virke?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 14:31   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

"Liksom pyrolyse" hørtes litt useriøst ut?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 14:39   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Det står ikke "liksom pyrolyse" i spesifikasjonene, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 14:42   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn



Vi har pyrolyse. Maken til oppskrytthet, spør du meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 14:52   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn



Jeg er ikke oppdatert, men en kollega hadde "trenger man pyrolyse e.l."-avstemning på jobb for noen uker siden, og påstod at med og uten selvrensfunksjon var et par tusen i prisforskjell.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:04   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Etter å ha sett vår stekeovn og sammenlignet med naboer som har pyrolysefunksjon så er jeg ikke i tvil om at jeg vil ha pyrolysefunksjon. Jeg vurderer å bytte ut vår 8 år gamle ovn bare for å få det (og rene stekebrett).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:15   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Pyrolyse var skrekkelig dyrt da vi kjøpte stekeovn for 11 år siden, men jeg angrer på at ikke vi tok det, og skal ha det neste gang. Jeg tror det har blitt billigere siden den gangen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:17   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Min pyrolyseovn var ikke spesielt dyr. Den blir ren inni, men ikke glassdøra. Den er like fæl. Og så blir ikke ovnen (min, iallfall) særlig skitten inni uansett, så jeg kunne like gjerne ha tørket ut av den selv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:23   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vi hadde en 3 år gammel Samsungovn med pyrolyse, den fungerte ikke særlig godt. Den var ikke billig, men på ingen måte det dyreste av det dyre og jeg var heller ikke imponert over stekejevnheten i den.
I vårt nye hus sto en tilsvarende årsmodell fra Siemens, pyrolysen i den fungerer overraskende mye bedre. Også liker jeg at Siemensovnen har hyller man kan dra ut (slik at du får hele steika ut og lettere kan øse over sky, f.eks.) og ikke bare ordinære ovnhyller der man må holde fast på brettet når det er dratt ut. For den som lager en del mat er dette en funksjon som er gull verdt, tenker jeg. Også har den mulighet for flere timere og den kan slå seg av av seg selv når du bare bruker en timer og stiller inn på dette. Lurt! Fra Samsungovnen savner jeg at ovnen piper når den har nådd rett temperatur, på Siemensen er det bare det vanlige lyset som slukker.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:30   #12
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vi skal i alle fall ha pyrolyse neste gang. Har ei venninne som tegner kjøkken, og hun la ut bilder av steikebrettene sine før og etter rens - de var mye finere enn mine stålullskrubbede, for å si det sånn. Hvis du vil kan jeg høre hva hun anbefaler? Jeg regner med firmaet hun jobber for har avtale med noen merker, slik at det kanskje begrenser erfaringsgrunnlaget noe, men.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 06-04-15 kl 15:37.
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:32   #13
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Jeg har forresten lyst på hyller som kan trekkes ut, slik Vianne Rocher beskriver, og dør som skyves inn under komfyren, slik at man kan stå å rote inni ovnen uten å brenne seg. Sikkert svinsk dyrt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:44   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Jeg er ikke særlig flink til å tørke av verken ovn eller brett. :understatement:

Hør gjerne med venninnen, Matilda!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:54   #15
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har forresten lyst på hyller som kan trekkes ut, slik Vianne Rocher beskriver, og dør som skyves inn under komfyren, slik at man kan stå å rote inni ovnen uten å brenne seg. Sikkert svinsk dyrt.

Det vil jeg og ha i mitt nye kjøkken.

Ellers har vi brukt pyrolyse en gang på vår stekeovn, en Whirlpool, og er ikke overvettes imponert. Fungerer like greit å skrubbe.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 16:00   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Skrubbe?!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 16:37   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Har sendt sms. Veit ikke om hun får sett på det før hun er på jobb igjen, men jeg skal rapportere tilbake når hun svarer.

Vi har en Bosch sjøl, den steiker litt hardt i ett hjørne, enda den er vatra opp etter alle kunstens regler, og den er et pes å holde rein, men ellers er vi godt fornøyd med den. Fant igjen bilde av brettene hennes, og hun har visst Siemens sjøl, og selger Siemens, Miele og Whirlpool.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 16:43   #18
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vår nåværende Siemens (med død overvarme, derav behovet for ny ovn) steker fryktelig skeivt på varmluft, så tips om ovner som steker jevnt og pent med varmluft er også ønskelige.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 16:57   #19
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vi har en fra Miele som er helt sinnsyk, og har alt mulig av steketermometer, damp, grill osv. Den er fin for sånne talentløse kokker som meg, den sier fra når jeg skal putte inn kyllingen, at jeg skal snu den, ta den ut osv. Mannen min lagde ribbe i den. Han slengte den inn i ovnen, trykket han på "ribbe"-programmet, og satte seg foran tven. Ovnen gjorde alt av seg selv. Stekte, dampet, og grillet. Og ut kom en fiks ferdig ribbe med sprø svor. Det eneste den ikke klarer er å hente maten ut av kjøleskapet selv. (Men det kan godt være at den var dyr altså. Det aner jeg ikke noe om. Den ble kjøpt av husets forrige eiere. Snakker om perler for svin. Anbefales varmt!)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 17:11   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vi har en Siemens, med uttrekkbare hyller, pyrolyse og alt mulig. Den mangler bare mikro og damp. Du får med damp også, for øvrig.
Vi betalte ganske mye mer for den enn budsjettert da vi byttet kjøkken, men jeg var ikke villig til å fire på pyrolyse og uttrekkbare-hyller-kravet. Angrer ikke et sekund.
Min mor, som byttet kjøkken samtidig (og blåste av langt mer) har en Siemens uten pyrolyse (og uten utrekkbare hyller). Hun angrer stadig vekk. I tillegg har min en bedre timer.
Om du søker på Siemens på Elkjøp, så har vi en som ligger på rundt 10 000 kr. Husker ikke modellnummeret.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no