Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utvendige persienner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-15, 14:30   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Utvendige persienner

Noen som har litt oppdatert info om priser på dette? Skulle gjerne hatt på ungenes soverom. Altså to vinduer i ganske vanlig str.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 20:31   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utvendige persienner

Vi sjekket i fjor, og fikk da pristilbud fra to leverandører, og de skulle ha fra 7-10 000 på våre to vinduer, ferdig montert. Vi droppa det.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 20:39   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvendige persienner

OK. 7000 var omtrent det jeg hadde sett for meg, men husker ikke hvor jeg hadde det fra og om det var helt urimelig. Veldig dyrt, men kjenner irritasjonen allerede nå i mars, så det lover ikke godt fremover.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 20:48   #4
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Utvendige persienner

Fikk satt opp på 2 i vanlig str. i fjor. Mener det kom på ca 11000, inkl montering.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:02   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvendige persienner

Kunne heller tenkt meg 7000.

Var det me motor? Store vinduer?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:10   #6
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Utvendige persienner

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Kunne heller tenkt meg 7000.

Var det me motor? Store vinduer?

Niks. Kunne vel fått det billigere et annet sted, men prisen gjorde ikke så stor forskjell og det virket mer ordentlig der enn de andre stedene visstnok (i følge min far som sjekket priser, bestilte og betalte for herligheten)

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:10   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvendige persienner

Vi betalte ca 6000 pr stk på to vanlige vinduer. De måler vel 140-150 i bredden, vanlige husmorvinduer. Var hos kjells markiser. Uten motor.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 22:10   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvendige persienner

Her var det allerede montert så vet ikke pris. Men uansett tror jeg det er verdt det. Stoooor forskjell på innvendig og utvendig skjerming.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 07:42   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvendige persienner

Dyrt ja. Er jo forskjell på 7 og 12000. Det er barnas soverom det gjelder, sola står på hele dagen. De klager ikke, de vet jo ikke annet. Men det blir varmt og altfor mye lys også innover i huset om dørene er åpne. Jeg misliker sollys innendørs.

Der vi bodde før hadde vi sånt på vårt soverom og vi merket STOR forskjell på når de hadde vært nede hele dagen og når vi hadde glemt det og sola hadde fått stått på.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 08:37   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvendige persienner

Jeg har dessverre ikke priser, da de jeg har på guttenes soverom var montert da jeg kjøpte leiligheten.
Men ville bare si som de andre her at jeg er utrolig glad for de. Har soverom på samme side som guttene, og solen står på hele ettermiddagen/kvelden og jeg henger i tråden for prisinformasjon da jeg ønsker meg det selv.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 08:40   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvendige persienner

Vi synes også det er gull verdt!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no