Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Husjakt - hva passe på?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 08:30   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Det er lettere å kommentere hvis du tipser om hvilket hus det gjelder. Hvis du sender link på prikk eller PM, kan jeg godt kikke på det og si hva jeg synes du bør være ekstra obs på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:32   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er lettere å kommentere hvis du tipser om hvilket hus det gjelder. Hvis du sender link på prikk eller PM, kan jeg godt kikke på det og si hva jeg synes du bør være ekstra obs på.

Se prikk.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:37   #23
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Ja, det er veldig andre forhold her enn der Katta er.
Det er dessuten lettere å være fornøyd når naboene har det ganske likt...

Katta, hvis dere ender opp her, uansett skal bytte ildsted, og det viser seg at pipa trenger oppgraderinger så ville jeg sjekket kostnad ved flytting av ildsted. Slike som står i enden av rom og mot yttervegg kan gi en del mindre varmeeffekt og kos. Skal pipa ikke byttes kan det kanskje være verdt å vurdere om en type isolering er nyttig.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:38   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Jeg har smugtittet og tror jeg vet hvilket det er. Jeg synes det så veldig greit ut.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:40   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

*poff*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 24-08-12 kl 08:47.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:40   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Jeg har bestilt prospekt fra megler og skal kikke på det så snart jeg får det. Veldig fint hus, og utrolig fin hage, ser det ut for.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:42   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Det var det jeg trodde. Umiddelbart synes jeg det ser ut som et hus der man kan ta mye etterhvert, og leve med mye også med mindre man er opptatt av at alt må være hvitt og nytt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:44   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Nå er boligmarkedet i området her veldig uforutsigbart for tiden så vi er avventende og kritiske til alt som skal selges. Vi var på visning på ett hus som gikk en mill over takst her for leden dag. Det var lavt priset, men dog. Og så er det enkelte hus som ligger lenge og går til under prisantydning. Jeg er ikke helt sikker på hvilken kategori dette faller i, men vi kan ikke la oss rive med av budrunder tror jeg. Det er åpenbart et vanskelig område å sette prisantydninger i.

Området har mye eldre bebyggelse. Akkurat der jeg bor nå er det noe nyere bebyggelse, men hoveddelen av husene er bygget fra 1950 og 25 år utover. Veldig variabelt hvor mye ting er renovert. Og så er det slik at nyere hus ofte medfører dårligere tomt i denne byen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:45   #29
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Det var det ja. Ser enda finere ut der nå i dag enn da jeg kikket i natt. Ville du byttet parkett i stua? Hvorfor det egentlig? Beliggenhet og tomt var upåklagelig.

Blir spennende å høre hva som står i fullt prospekt!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:46   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har bestilt prospekt fra megler og skal kikke på det så snart jeg får det. Veldig fint hus, og utrolig fin hage, ser det ut for.

Tusen takk!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:46   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det var det ja. Ser enda finere ut der nå i dag enn da jeg kikket i natt. Ville du byttet parkett i stua? Hvorfor det egentlig?

Blir spennende å høre hva som står i fullt prospekt!

Jeg bare ser for meg at det gulvet er dårlig, hvis det viser seg å være helt greit trenger jeg ikke bytte det. Bare klok av skade her - det er veldig mye enklere å bytte parkett før man drar møbler inn i stua.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:50   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Du har to barn under 4 år? Ville aldri byttet parkett ennå...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:53   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Hvis parketten er fra byggeår, er min gjetting at det er like bra å slipe og lakke den. Vi brukte Bulls til en slik jobb da vi flyttet inn i den gamle leiligheten vår, og gulvet, som var utrolig stygt da vi flyttet inn, fremsto som nytt etterpå. Er det en nyere parkett, av tynneste sort, er det nok bare å hive den ut. Men 60 år er ikke gammelt for en tykk og god parkett, altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:54   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Vi har bestemt oss for å ikke bytte parkett. Vår er fra byggeår og er veldig fin.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:18   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Ja er den fin eller slipbar gjør vi selvfølgelig det. Hvis det ser ut som noe vi skal kjøpe.

En ting jeg er litt skeptisk til er at det ikke er noe vaskerom. Det må jeg ha, jeg må se om det er noe det er mulig å få til. Det er utleie der nå, vi kommer neppe til å leie ut.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:20   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Kan ikke badet eller kjøkken nede funke som vaskerom?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:21   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kan ikke badet nede funke som vaskerom?

Jo, hvis det er nok el-kurser og røropplegg vil jeg regne med det kan det. Jeg vil egentlig tro at det badet opprinnelig var vaskerom før det ble laget bad der med tanke på utleie.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:23   #38
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvorfor lurer jeg på istapper?

Balanse: Det er sånt jeg spekulerer på ja. Dette huset ser jo på papiret på ingen måte ille ut, men jeg har ikke peiling på sånt som elektrisk og rør. Det er noe man typisk må bytte ut på et hus på den alderen? I såfall er det jo endel jobb, for da må man jo ned med endel vegger etc.

Les deg opp på ulike tings levetid, rør, tak, kledning osv, og sammenlign det med tg i takstrapport.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:37   #39
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jo, hvis det er nok el-kurser og røropplegg vil jeg regne med det kan det. Jeg vil egentlig tro at det badet opprinnelig var vaskerom før det ble laget bad der med tanke på utleie.

Jeg bor i et renovert hus fra 1969, standard Block Watne, 160 kvadrat. Da vi renoverte byttet vi sikringsskap og gikk fra vanlig tofase til trefase strøm. Jeg kan ikke detaljene, men det er gjort for å få inn nok strøm til et moderne innredet hus med to bad m/varmekabler, gang og to rom i sokkel m/varmekabler, vaskerom, sentralstøvsuger og etterhvert renovert kjøkken. Forklaringen er altså at man bruker mer strøm i dag enn i 1969.

Huset mitt har følgende problemområder:
- Taktekkingen og gjennomføring for pipe og avtrekk (beslagene rundt, sjekk for lekkasje på loftet).
- Utlufting av kaldtloft. Hvis den er for dårlig begynner det å vokse mugg på innsiden av taktroa, og også på alt du skal lagre der.
- Isolasjon mellom kaldtloft og rommene under. På eldre hus er denne bare 10 cm, dette kan lett oppgraderes (rull'n ut Glava f.eks.)
- Pipe. Den utvendige delen er en ting, men innvendig kan det være sprekker. Feier skal sjekke pipa etter at dere har fjernet gammelt ildsted for å se at pipa er bra nok på innsiden, kan være dere må bekoste et nytt rør på innsiden, ganske vanlig.
- Vannrør og avløpsrør i huset. I mitt hus kunne en del skiftes veldig greit, og nytt røropplegg til badet oppe er lagt i taket i vaskerom. Funker kjempebra.
- Sikringsskap og elektrisk anlegg.
- Lufteventiler og mulighet for avtrekk fra kjøkken, bad, vaskerom? Vi har satt inn ekstra avtrekk med vifte på loftet, har koblet til vifte på det nye badet. Dette fjerner effektivt fukt når vi dusjer. Anbefaler også avtrekk i rom der dere skal tørke klær, henge opp fuktig treningstøy etc.
- Yttervegger har gjerne lite isolasjon. Hvis kledningen likevel må skiftes kan dere lekte ut og isolere ekstra på utsiden før dere legger ny kledning.
- Drenering og taknedløp. Taknedløp må være ført bort fra huset. Drenering har begrenset levetid, gjerne 20 år. På steder med leirgrunn ofte bare 10 år før dreneringsrørene er tette av leire og ikke virker som de skal lengre. Hos meg er dreneringen opprinnelig, men den funker, jeg følger med i vaskerommet som ligger under terreng midt på baksiden av huset.

Til sist mitt viktigste punkt: Krypkjeller? Mange hus fra 60-80-tall har dette. Veldig viktig å sjekke for soppangrep og fukt. Jeg misliker instenst krypkjeller, og ville aldri kjøpt et hus med dette selv.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:40   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husjakt - hva passe på?

Kaprifol, takk for nyttig innspill. Det er ikke krypkjeller, men resten må jeg se på ja. Full skifting av el-anlegg er ikke gratis i hvertfall, heller ikke taktekking og slik moro.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no