Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

God kontinentalseng til rundt 10-12.000

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-12, 00:49   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

God kontinentalseng til rundt 10-12.000

Vi er straks ferdig med å pusse opp soverommet og trenger ny seng.
Har til nå hatt Ikea(flere forskjellige), som har vært god å sove i,
men den begynner å knirke så fort man rører litt mere på seg.
Tenker å kjøpe en kontinentalseng og håper å få en grei en til maks 12.000.
Noen som vet om noe tilbud eller kan anbefale til rundt denne prisen?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 01:05   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: God kontinentalseng til rundt 10-12.000

Jeg har ikke oversikt over hva som er på markedet nå, men jeg kan iallefall berette at vi har en Svane kontinentalseng som vi kjøpte for 8 år siden og som har vært veldig god. Den er fortsatt som ny. Vi betalte rundt 8-9.000 for den. Det var den gang en modell ca midt på treet prismessig i Svane sin kolleksjon. Det er praktisk at den har vendbare madrasser der man kan velge ulik fasthet. Det er veldig praktisk når man går ned 60 kg og plutselig trenger en mykere madrass iallefall. Overmadrassen er også vendbar med en sommer- og en vinterside.

Jeg overnatter av og til på en kontinentalseng fra Skeidar som nok kostet max halvparten av vår. Jeg mener å huske at merket er Star eller noe lignende. Det er enorm forskjell i liggekomfort. På denne billige senga kjenner man hver eneste fjær godt. Man blir også liggende nede i en dump. Det slipper man på vår Svane seng.

Det eneste jeg av og til savner, er faste kanter. Vår seng er myk og hvis man av en eller annen grunn havner helt ute på kanten, risikerer man at madrasskanten gir etter og at man faller på gulvet. Noe stort problem er det ikke, men jeg tror kanskje jeg hadde valgt en modell med fastere kanter hvis vi hadde kjøpt seng nå.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 02:04   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God kontinentalseng til rundt 10-12.000

Jeg har akkurat kjøpt en Wonderland kontinentalseng som kostet 10000 på salg (13 eller 14000 til ordinærpris; husker ikke). Jeg er veldig, veldig fornøyd. Den er kjøpt på Bohus, jeg tror tilbudet varte ut august (men det kan ha vært ut juli).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no