Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-12, 22:44   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Men det visste jo ikke vi heller og hvorfor skal vi ha merbryderi og økonomisk tap for at naboens kabelselskap har funnet det for godt å legge den klønete til over tomta vår? Og vi har tegninger og kart over eiendommen, noe mer enn det trodde jeg faktisk ikke vi behøvde. Hm, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det er så opplagt av vi skal betale for noe andre har lagt på vår tomt som ikke tilhører oss. En annen greie er jo offentlige rør og kabler, det er jo nødvendig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 22:51   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Hvorfor er det mere opplagt at naboen skal betale det? Du kan jo ikke vite at de visste at den lå der?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 22:54   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Jeg må signere Trulte her altså. Jeg hadde blitt megaflau over å gjøre det TO ganger (selv om det er forskjellige naboer) og hadde betalt stille og rolig selv.
Jeg ser iallefall ikke at det er naboens skyld? Hvordan kan de ha skylden for at dere kuttet en kabel på deres egen tomt?! Hadde naboen kommet med noe slikt til oss hadde det ikke blitt et godt naboskap etterpå iallefall.

Og så må jeg innrømme at jeg forstår de var sure når de kom hjem fra ferie og oppdaget det som var blitt gjort. Det hadde jammen jeg også vært.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:00   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Du betaler, og tar deretter kontakt med kabelselskapet eller graveselskapet for å evt. få de til å refundere pengene. Dere har gravd, dere må ordne opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:01   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg hadde nok reagert med å bli kjempeflau, betalt regningen og gitt begge naboene en svær blomsterkvast.

Det Trulte sa.

Jeg tenker at det er en selvfølge at det uansett ikke er naboen som har ansvaret. Naboen har ikke tatt initiativ til noen graving, uavhengig av hva vedkommende måtte vite eller ikke vite. Jeg vil tro at graveren er ansvarlig så lenge saken er godt nok opplyst eller riktig veiledning er gitt til huseiere ifht. informasjonsinnhenting, og at kabelselskapet er ansvarlig hvis de ikke har registrert kablene til rette instanser.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:06   #26
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Vi flyttet en hekk og fjernet røtter og fylte på i egen hage for noen år siden, og måtte melde i fra til kommunen. Det kom en kar med peileinstrumenter for å sjekke hvor alle kabler gikk. Vi hadde også tegninger over rør og kabler, men de var ikke komplette.
Huset vårt er bygget i 1952, og noen av husene rundt er bygget lenge før, og den gangen ble ikke alle kabler og rør lagt inn på kartet.
Kommunen vår har store mangler på oppmerking av rør og kabler og det er stort etterslep på merking.

Far jobber som rørlegger og det er strengt når det skal graves. Det skal meldes og peiles, uansett stor eller liten jobb.

Du har nok ingen god sak overfor naboen din, dersom du ikke har peilet rør og kabler før gravearbeidene.

Du nevner luftstrekk; det er nesten ingen kabler som legges åpent lenger. Alt blir lagt i rør i bakken.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:07   #27
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Jeg hadde også blitt flau dersom vi hadde kuttet naboen sin kabel, selv ved et uhell. Å gjøre det en gang er noe som kan skje alle. Å gjøre det TO ganger vitner om at en ikke tok lærdom av første gang.. Hadde det vært meg hadde jeg vært enda mere påpasselig og kjøpt sånn kabelpåviser-dings bare for å være på den sikre siden.

Det er ikke dere som har lagt kablene, men det ER dere som har gravet. Å legge kabel i luftlinje er ofte veldig komplisert og dyrt, her gjøres det så godt som aldri til private hjem alt graves ned.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:14   #28
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvorfor er det mere opplagt at naboen skal betale det? Du kan jo ikke vite at de visste at den lå der?

Fordi det er deres kabel? Vi vet jo hvor vår tv-kabel går, og den ligger på vår egen tomt, ikke andres.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:17   #29
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

På et eller annet tidspunkt har vel noen samtykket til at kabelen legges der? Kabelselskaper setter vel ikke i gang graving på en eiendom (herunder skade plen etc.) uten å ha avklart det med eier? Jeg gjør regning med at dette er klarert for lenge siden, enten av selger eller de som eide boligen før dere. At dere ikke har undersøkt dette kan ikke naboen ta regningen for.


Sist redigert av Fadese : 07-08-12 kl 23:39.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:18   #30
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fordi det er deres kabel? Vi vet jo hvor vår tv-kabel går, og den ligger på vår egen tomt, ikke andres.

Nå høres du egentlig bare vanskelig ut.
Ja, det er deres kabel, men VET du at de har bedt om at den legges der?!
Du må nok bare godta at du ikke har en sak med naboen, og så får du heller gå på kabelselskapet.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:21   #31
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fordi det er deres kabel? Vi vet jo hvor vår tv-kabel går, og den ligger på vår egen tomt, ikke andres.

Det er veldig vanlig at det går kabler til andres hus på egen tomt. Vi har gravd en del rundt omkring, og vi har brukt tid på å finne ut av hvor kabler går. Det er vårt ansvar på vår tomt. Hvordan i all verden skulle naboen din forhindret at dette skjedde?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:30   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Jeg syns det er fullstendig urimelig å mene at skaden DU har gjort skal betales av den du har påført skade. Jeg hadde vært dritflau og betalt uten å mukke, og også lagt meg flat overfor naboen og beklaget.

Du er innflytter og det første du gjør er å drite deg ut og nekte å betale for det?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:30   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fordi det er deres kabel? Vi vet jo hvor vår tv-kabel går, og den ligger på vår egen tomt, ikke andres.

Kjære deg, nå er du vanskelig. Det er faktisk ikke sikkert at de vet hvor kabelen går. Kanskje dere skulle opplyst hvor dere skulle grave slik at naboen var klar over det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:50   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er veldig vanlig at det går kabler til andres hus på egen tomt. Vi har gravd en del rundt omkring, og vi har brukt tid på å finne ut av hvor kabler går. Det er vårt ansvar på vår tomt. Hvordan i all verden skulle naboen din forhindret at dette skjedde?

Jada, jeg vet jo det. Men vi brukte jo litt tid på se på tegninger og kart og i tillegg er en del kabler merket. De kunne vel ikke forhindret dette, tydeligvis har den vel ligget der i mange år og til og med kabelmannen hadde problemer med å finne den andre delen som skulle skjøtes, men jeg synes det er litt urettferdig at vi må betale for at andre har ting over tomta vår. Men skjønner at jeg muligens er alene om den tankegangen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:52   #35
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Hvordan stiller du deg til saken hvis naboen graver i sin hage - strømmen hos deg forsvinner, og dagen etter leverer han regninga til deg?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:53   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns det er fullstendig urimelig å mene at skaden DU har gjort skal betales av den du har påført skade. Jeg hadde vært dritflau og betalt uten å mukke, og også lagt meg flat overfor naboen og beklaget.

Du er innflytter og det første du gjør er å drite deg ut og nekte å betale for det?

Jeg synes ikke jeg er totalt urimelig, hadde vært annerledes om vi påførte skade på andres eiendom, ikke på vår egen. Det er jo ikke sånn at vi DRITER OSS ut med vilje, graver man og kabler ikke står på kart og tegninger er det litt vanskelig å unngå uhell, det er jo ikke sånn at vi bare kan la være å gjøre hagen beboelig fordi kanskje noen har tv-kabler over tomta vår. Vi er ikke så veldig innflyttere, bodde 500 meter unna før, så vi kjenner folk i gaten.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:54   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Hvordan stiller du deg til saken hvis naboen graver i sin hage - strømmen hos deg forsvinner, og dagen etter leverer han regninga til deg?

Jeg synes faktisk det er annerledes med strøm, telefon, kloakk, vann som er ganske så nødvendig, det er ikke livsnødvendig å ha tv, ei heller farlig å ikke ha det noen dager.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:56   #38
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Det ble nevnt oppi her at om du sjekker inne på en side det ble linket til, og kabelen ikke er oppført der er det ikke dere som skal betale.

Men som hovedregel gjelder regelen deres tomt, deres ansvar.
Det er ikke en formue da, og absolutt ikke verdt å bli uvenner med en ny nabo for. Jeg ville strukket meg ganske langt for å gjøre naboen blid, dere skal se hverandre veldig ofte tross alt?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:56   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg synes faktisk det er annerledes med strøm, telefon, kloakk, vann som er ganske så nødvendig, det er ikke livsnødvendig å ha tv, ei heller farlig å ikke ha det noen dager.

Seriøst?!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:57   #40
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg synes faktisk det er annerledes med strøm, telefon, kloakk, vann som er ganske så nødvendig, det er ikke livsnødvendig å ha tv, ei heller farlig å ikke ha det noen dager.

Men er ikke poenget at du mener at naboen har ansvar for kabler som går over andres eiendom? Det må jo gjelde dere også - uavhengig av hva kabelen frakter?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no