Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Singel i hagen i stedet for gress?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-12, 12:38   #21
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Levic - det lkte eg

Eg trur ikkje det er lov å plukke stein sjølv. I alle fall ikkje elvestein. Dessutan er det vel muligens ein grunneigar som vil reagere om folk begynner å hente lass med stein på hans/hennar grunn... Men elvestein / rullestein kan kjøpast.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 12:50   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Planter dere slike trær/busker som ikke vil bli store der da, eller vil det plutselig være et 7 meter høyt tre oppi rullesteinene der?

For jeg syns det er veldig stilig med lave busker og trær. Men vil ikke ha noe som vokser noe særlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 13:28   #23
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

De rullesteinstrendene som finnes er også fredet.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 13:38   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Belegningsstein er jo bedre og reinere enn singel? Eg har ei venninne som har det rundt heile huset, med krukker og trær i hopetal. Det er veldig flott altså!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 13:43   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Denne tråden minnet meg på to rekkehus jeg så i London, hver med sin bittelille hageflekk. Den ene var den mest frodige lille flekken jeg har sett, med grønnsaksvekster, et palmetre (!), små springvann, blomster, gress, små skilt med "I love gardening" og busker. Utrolig kreativt. Naboen hadde tydeligvis innsett at han aldri ville kunne konkurrere med noe slikt uansett og hellelagt hele sin plass.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 13:56   #26
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

For jeg syns det er veldig stilig med lave busker og trær. Men vil ikke ha noe som vokser noe særlig.

Det finnes jo trær som ikke blir så høye, må bare passe på å sjekke dette på forhånd. Eller være forberedt på å beskjære. Det går an å holde et tre lavt ved å skjære det, men det får jo gjerne en litt kunstig fasong etterhvert. Jeg synes det kan være kult jeg, da. Blir litt mer jobb enn med et tre som kan passe seg selv.

  Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 15:33   #27
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Vi har kjøpt rullestein altså. Et lastebillass.

Har plantet små trær ja. De blir ikke så svære.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 22:08   #28
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

*poff*

__________________
Jau

Sist redigert av Curly : 26-06-12 kl 22:35.
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 22:38   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Jeg ville hatt gress. En sti med singel rundt hellene kan ikke brukes til noe som helst annet enn å gå på. Da blir lekeplassen begrenset til parkeringsplassen i asfalt (som heller ikke er noe godt å gå på barbeint) og plattingen. Barn liker å rulle i gress.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 22:50   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Singel i hagen i stedet for gress?

Det er ikke noe særlig med gress om ikke grunnen er ok. Her er det myrgrunn og ikke noe særlig for barna og rulle seg i.. Det skal være bra tørt ute (sol over lang, lang tid) for at gresset kan brukes. Tror vårt gress forsvinner snart.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no