Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pay it forward - ymse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 20:55   #41
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har en nokså godt brukt ReimaTec dress, str 98. Impregnert på tampen av fjoråret. Rosa/brun.

Er det vinterdress eller høstdress? :mangler høstdress:

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:56   #42
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Gitt bort

__________________
-95 -97 -02

Sist redigert av Hermine : 25-09-11 kl 14:35.
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:14   #43
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har:

-reiseseng til småbarn

Hva slags type reiseseng har du? Er den veldig lett å sette opp?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:18   #44
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har en nokså godt brukt ReimaTec dress, str 98. Impregnert på tampen av fjoråret. Rosa/brun.

Interessert!! Men er det vinterdress eller vår/høst?

Jeg har allerede gitt vekk en god del i det siste, på markedsplassen, men skal hjem og ta en ekstra titt, før jeg oppdaterer her.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:22   #45
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jatakk, Hermine!

Reimaen er vinterdressen, dvs med for. Høstdressen er vel den helt uten? Vil du ha Flubby, ellers går den til Absalone.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:51   #46
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Gi den til Absalone, vi har vinterdress

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:30   #47
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har ymse gravideklær str L-XL som jeg ikke bruker. To bukser, to eller tre skjørt, flere overdeler. Gitt til Unicorn.

__________________
jan '09 og nov '11

Sist redigert av Frøydis : 22-09-11 kl 16:30.
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 23:14   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har silikoncover til iPhone 4 rødt og turkis

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:17   #49
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en bok som heter "Våre friske krydderurter" av Unni Hafskjold som knapt er åpnet.

Jeg har også en halv pose up-and-go Libero-bleier str 4 som står og tar opp plass her....

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:37   #50
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en Tupperware kakestable-dingsedangs som jeg aldri har brukt, og som jeg har prøvd å gi bort tidligere

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:39   #51
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Kakestabledingsedangs? :intrisert:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:41   #52
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Kakestabledingsedangs? :intrisert:

Pokkern. Må jeg nå finne dem frem altså?

Det er vel en ring, og et nytt fat oppå, som man kan sette over ei anna kake, og spare plass. Skal passe for to kaker i den høye kaketina til TW.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:44   #53
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Pokkern. Må jeg nå finne dem frem altså?

Det er vel en ring, og et nytt fat oppå, som man kan sette over ei anna kake, og spare plass. Skal passe for to kaker i den høye kaketina til TW.

Eller en ring rundt det første kakefatet? Aldri brukt, eller hatt behov for den engang...

googlet frem bilde, det er den grønne i midten bak.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:52   #54
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Den "kakestableren" er genial til å lage ostekake i. Hvis ikke førstemann i køen vil ha den, er jeg interessert.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 12:17   #55
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Den store navneboka gis bort.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 11:09   #56
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Er det noen som trenger et regntrekk til en sittevogn typ Carena eller Emma?

Trekket er knasj-oransje (man synes godt i trafikken!) med reflexbånd og pent brukt.


Sist redigert av Sundae : 23-10-11 kl 20:08.
Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 13:47   #57
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Denne vil jeg veldig gjerne ha om den ikke er gitt bort?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg har filmen "The Boondocks Saints", det er en av yndlingsfilmene mine, og gis bort fordi jeg har kjøpt en extended version på BluRay. Gis bort til noen som vil gi den et godt hjem

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 13:49   #58
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Disse vil gjerne datteren min ha

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har silikoncover til iPhone 4 rødt og turkis

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 13:51   #59
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Gitt bort


Sist redigert av gnuri : 23-10-11 kl 14:54.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 14:35   #60
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har en nyvasket juniordyne som vi ikke har bruk for. Jeg har dessverre kommet borti noe aske fra ovnen, så det er en lite synlig flekk som jeg ikke har fått bort i vask. Mulig det går bort med flekkfjerner?

I tillegg har vi en ubrukt Vitesse ris/dampkoker som vi ikke bruker da vi kun bruker Tupperwares riskoker. Jeg vil tro at denne kanskje bør hentes?

Riskoker! Om du fortsatt har den. Og jeg vet hvor du bor. :-)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no