Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pay it forward - ymse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 11:31   #1
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Pay it forward - ymse

Jeg har nå pakket dvd-er for å sende i posten. Jeg syns det er lenge å vente til jul, så jeg starter min egen julenissetråd. Julinissetråd. Whatever. Har du noe, så gi det bort!

Gis bort:

6 stygge og ubrukelige kopper gis bort mot porto. Gitt bort til Avatar.
Blå regnbukse, Reflex, str 98 gis bort. Brukt, men holder en stund til, har fortsatt strikk under beina. Gitt bort til Primrose når hun sender adressen sin.
Ett par sorte, pene, uforede Gaborstøvletter i skinn, str 39, til brede legger (42) gis bort til førstemann som sender adressen sin uten å mase om bilde av støvlettene. Gitt bort
Ett par tilnærmet ubrukte vintersko i str 25.
En hvit penskjorte i str 98/104.

- En rød, gammel, men god original babybjørn bæresele.
- Et limegrønt ullpledd merket Berger
- 2 X sengetøy med Ole brum

Ønskes:

- tips om lydbok som ikke inneholder hverken død, krig, fred, politikk eller religion.

- liten vannkoker

- Bodum presskannekopp

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)

Sist redigert av Dragen : 12-09-11 kl 15:35.
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:35   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg vil gjerne ha koppene.

Har selv masse å legge inn i denne tråden. Lurt med en ymse-tråd.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:38   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Gitt vekk


Sist redigert av Mei : 12-09-11 kl 15:31.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:41   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

....gitt bort...


Sist redigert av m^2 : 18-08-11 kl 14:48.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:42   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Sex in the city kunne jeg tenkt meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:43   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har endel sko i str 26 som gis bort mot porto.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:48   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg har endel sko i str 26 som gis bort mot porto.

Hvilke sko? :interessert:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:49   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvilke sko? :interessert:


Jeg kan ta bilde senere,vet det er noen timberland goretex der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:50   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Gitt vekk


Sist redigert av Mei : 12-09-11 kl 15:28.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:50   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg kan ta bilde senere,vet det er noen timberland goretex der.

De er jeg i såfall veldig interessert i! Og Cherrox om du har. Og innesko. : sikrer seg:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:51   #11
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg foreslår at de som vil ha noe bare sender PM til den det gjelder, så blir ikke tråden så uoversiktlig.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:51   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Også er det greit om man kjappest mulig tar vekk ting som er gitt vekk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:21   #13
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Strømpebukse gitt bort.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes

Sist redigert av Embriksmamma : 16-08-11 kl 19:05.
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:48   #14
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en 28 tommers god gammeldags tv, et gedigent hjørneskrivebord i furu som sikkert blir fint hvis man gidder å male, verdens største skrivebord i lakket et eller annet, og to bokhyller med sjalusiskap (? tror jeg det heter). Må hentes mellom Oslo og Drammen. Any takers?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 13:35   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har to par sko som er hakket for små for meg.

Har også et par 'fjellsko' type Gore-Tex. Disse har jeg brukt noen ganger, de er 15 år gamle. Men etter mange, mange år i skapet skulle jeg ta de fram igjen, og ikke pokker om de passer lenger. Visstnok vanlig at føttene blir lengre etter at man har fått barn (slakkere leddbånd)
Husker ikke merket. Ikke et veldig dyrt et, men kjøpt på sportsbutikk på salg på midten av 90-tallet en gang.
Passer nok også om du er 39, selv om størrelsen sier 40.

__________________
røverunger 03 og 08

Sist redigert av mkj : 12-09-11 kl 14:10.
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:21   #16
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

En blå og en brun olabukse fra My name is Betty, str 42 (44) kort benlengde, plass til mage/bilringer, lite brukt, gis bort mot porto.
Gitt bort

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06

Sist redigert av Anda : 16-08-11 kl 20:30.
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:43   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har mengder med sorte pensko, type gutt.
Str 19 og 20 er knapt brukt, de i str. 25 var litt mer brukt (men blir fine med litt skopuss). Jeg har flere, men de må jeg lete frem.

Jeg har til og med cherrox-er. Str. 23, tror jeg det var. Grønn metallic-isj.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 16-08-11 kl 18:52.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:42   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Her skal jeg hive inn noe også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:43   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har mengder med sorte pensko, type gutt.
Str 19 og 20 er knapt brukt, de i str. 25 var litt mer brukt (men blir fine med litt skopuss). Jeg har flere, men de må jeg lete frem.

Jeg har til og med cherrox-er. Str. 23, tror jeg det var. Grønn metallic-isj.

Jeg er interessert om du har noen i str 26/27 sånn ca.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 23:43   #20
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Vi har en meget pent brukt brødbakemaskin som har stått og støvet ned i boden i fire år om noen vil ha. Vil nok helst gi bort den mot avhenting.

Har også noen babyleker, blant annet to Lamazeleker om noen vil ha.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no