Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en integrert stekeovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-15, 17:22   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Høres besnærende, men dyrt ut, Pepper!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 19:03   #22
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Dette sier kjøkkenkonsulenten (off the record):

Sitat:

Hvis de skal ha en som holder en stund og slippe reklamasjoner raskt så hadde jeg gått for AEG, Siemens eller Miele. Har ikke god erfaring med Whirlpool. Vi har enkel pyrolyseovn med termometer og alle de vanlige ovnsfunksjonene til i underkant av 10 000 fra Siemens. Så det får de lett tak i!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 19:18   #23
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vi har en AEG ovn med pyrolyse, den fungerer bra, er 8 år gammel og ikke hatt noe tull med den.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 16:43   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en integrert stekeovn

Vi har en relativt ny ( kjøpte februar/mars) stekeovn fra Miele. Den er helt fantastisk mye bedre på å steke på varmluft, fordi den har eget varmeelement ved viften. Andre ovner jeg har hatt, har kun hatt vifte og vanlig over/under varme. Også gjærbaksten blir super ved hjelp av dampprogrammet (klimapluss) som den har. Pyrolyse funksjonen skal jeg prøve denne uken.

Jeg tok meg ikke råd til ovnen av den klassen Pepper Lemon referer til,da de koster ca 30 000 kr. Vi kjøpte på lagerutsalget deres på Billingstad, og betalte ca 11000 for vår stekeovn. Her er modellen vi har http://www.miele.no/husholdning/stek...name=H_6160_BP. Det er iallefall en god del billigere å handle der enn på lefdal og elkjøp m. fl for samme modell.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no