Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-15, 13:56   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Jadda, nå har jeg luktet på alle sko og ting i gangen, og vasket gangen, trappa, og trappa ned til underetasjen. Og der fant jeg kilden - det er en tydelig flekk med kattepiss på døra og dørstokken, og det må på en eller annen måte ha trengt inn, ihvertfall har lukten det. Jeg har vasket med Domestos Fresh og klint på ekstra av det, men lukten er der. Hva gjør jeg? (Vi har IKKE katt...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 14:35   #2
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.004
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Edikk. Tøm på i mengder og la det ligge en god stund. Vask så vekk.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 14:36   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Folk som ikke kastrerer hannkattene sine, slik at de katteskinna føler for å fly rundt og markere territorium...

Vi fikk ødelagt ei barnevogn takket være en hannkatt en gang i tiden. Du har min fulle symptati! Bruk forresten ikke salmiakk, det gjør visst vondt verre, har jeg hørt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 14:43   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Eddik tok lukten her. Jeg hadde i en god dæsj sitron også, men tror ikke det er nødvendig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 14:56   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Takk for tips, jeg oppdaterer når eddiklukten har roet seg. Og salmiakk vurderte jeg faktisk å prøve, så takk for advarselen også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 15:04   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Folk som ikke kastrerer hannkattene sine, slik at de katteskinna føler for å fly rundt og markere territorium...

Vi fikk ødelagt ei barnevogn takket være en hannkatt en gang i tiden. Du har min fulle symptati! Bruk forresten ikke salmiakk, det gjør visst vondt verre, har jeg hørt.

Jeg hater slike hannkatter. Ungene la fra seg ranslene utenfor døra i fjor og de stinket virkelig. Heldigvis luktet det ikke av bøkene og det gikk vekk i vask.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 15:05   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Aner ikke hva som hjelper, men all mulig sympati herfra og medsinthet herfra.

Vi har endt opp med å kaste en haug med dørmatter pga. det samme, så jeg har mine tanker om katter som pisser på andres dører.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 20:48   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Som de andre sier: EDDIK, EDDIK, EDDIK!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 20:49   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Eddik har hjulpet godt, tusen takk!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:33   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Så bra! For en lettelse.

Jeg har et beslektet problem: nabolagets hunder bruker blomsterbedet mitt som telefonstolpe. Og der er jo eierne med og kunne ha stoppet dem?? Hva er det med folk?
Noen som har link til pene skilt som viser at man ikke skal la bikkja tisse der?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:39   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Så bra! For en lettelse.

Jeg har et beslektet problem: nabolagets hunder bruker blomsterbedet mitt som telefonstolpe. Og der er jo eierne med og kunne ha stoppet dem?? Hva er det med folk?
Noen som har link til pene skilt som viser at man ikke skal la bikkja tisse der?



Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:40   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Full size gitt!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 22:11   #13
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Ha ha, fantastisk!! Den trehunden hadde jo vært noe!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 01:07   #14
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kattepiss på ytterdør og dørstokk og ...

Vask med eddik, å strø med malt hvitpepper til de finner andre plasser. Funker her. Gid katteeiere kunne tatt ansvar, skjønner ikke hvorfor enkelte har katte heller jeg. De er jo bare ute å lauper, sloss og skader seg pga driften. (Nei, jeg er ikke begeistret for katter. Eller eierne til de som ikke tar ansvar må jeg vel si.)

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no