Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hjelp! Tusj på stol!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 13:03   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp! Tusj på stol!

I dag morges da Snuppa var oppe med faren sin har hun tegnet med tusj på TV-benken, litt på TVen og over hele stolen sin. Hun har en liten Jær-stol som hun fikk til navnefesten av oldeforeldrene sine, og den var så fin. Og nå er den full av røde streker, særlig på det flettede setet.

Noen som vet hvordan sånt går av? Jeg har nå prøvd med en sånn skrubbesvamp og litt zalo, og litt Ajax kjøkken. Det på TVen og TV-benken er nesten usynlig nå, men det på stolen sitter like godt.

(Og ja, jeg er på mannfolket som hadde sprittusj liggende framme og som ikke fulgte med - sånn hvis noen lurte).

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 13:13   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Tusj på stol!

Eneste vidundermiddelet jeg vet om er sånn swiffersvamp. Jeg aner ikke hva den inneholder, og basert på hva den tar vekk tror jeg ikke jeg vil vite det. Eller er det kanskje enn sånn du allerede har prøvd?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 13:15   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Tusj på stol!

Vaskeservietter for barnerumper er ganske effektive.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 13:31   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Tusj på stol!

Swiffer-svamp tok ihvertfall bort all tusj på tv'n vår pluss flekker på hvitmalt kommode. Jeg ble imponert, så den synes jeg du burde prøve. Men på stoff på stolen er jeg mer usikker, kanskje du kan prøve med Vanish eller Biotexspray, synes det fungerer bra på klær ihvertfall.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no