Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-12, 20:04   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Kjære vene for useriøse greier. Jeg var veldig glad for å finne isbolle og glassbolle til Kitchen Aiden til halv pris, og bestilte det og noe annet småtteri. Det gikk en ukes tid og jeg så at varene fortsatt sto som betalt og ikke sendt, så jeg sendte en forespørsel om når jeg kunne vente levering. Da fikk jeg til svar at de hadde hatt en omlegging av nettbutikken, og derfor hadde de ikke disse varene (de til Kitchenaiden) inne, de kunne heller ikke skaffe. Da ville jeg ikke ha de andre varene heller. Fikk mail i går morges om at pengene skulle være tilbake på kontoen min, men det er de fortsatt ikke. Å så sur jeg er. Og mens jeg ventet på de varene har jeg gitt bort min gamle ismaskin og bestilt en kokebok med isoppskrifter. Og har ingenting å lage is med. Skal aldri kjøpe noe på Kitchn igjen, ihvertfall.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn isbolle?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 20:55   #2
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Så kjipt. Vi kjøpte vår på Rafens, mener jeg.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 21:12   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Skjønner det er kjipt, vi har bare god opplevelse med nettbutikken da, har bestilt flere ganger uten problem.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 22:12   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Uff, kjipt. Kitchen sin nettbutikk har fungert upåklagelig for vår del, men vår iskrembolle ble kjøpt på ting.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 22:30   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

En ting er at de selger varer de ikke har og lar betalingen gå gjennom, det kan sikkert skje. Men at de ikke sier fra om dette før jeg etterlyser varene over en uke etterpå, er for dårlig. Og det er også for dårlig at ikke pengene er tilbake på konto når de sier at de er det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 22:58   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Nå er den isbollen borte fra webshoppen og den er utsolgt i butikkene også. De visste ikke når de skulle få inn igjen.

Men er helt enig. Dette var dårlige greier.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 23:12   #7
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Jeg har ikke samme erfaring, altså. Jeg har reklamert og fått igjen penger og ettersendt pods og hva-har-du, så jeg vil ikke være med på å henge dem ut.

Når det er sagt; skjønner du er misfornøyd.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 14:15   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Så kjipt!

Samtidig må jeg bare si at jeg også har utelukkende gode erfaringer med å handle derfra så jeg tror nok du har hatt maks uflaks her og vil ikke fraråde andre å handle derfra.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 14:23   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarer mot nettbutikken til Kitchn

Jeg har fortsatt ikke fått pengene tilbake, de svarer ikke på mail eller telefon, så basert på min opplevelse vil jeg absolutt fraråde det. Skikkelig gretten er jeg nå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no