Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor mye skal du se på OL?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: OL!
Jeg skal se ALT! Det er i alle fall målet! 6 4,38%
Tja, jeg ser det jeg dumper innom? 16 11,68%
Jeg skal prøve å få med meg de grenene vi har med deltakere på! 28 20,44%
Jeg skal se fint lite 60 43,80%
OL? Er det nå?! 30 21,90%
Idjått! 8 5,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 137. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 19:17   #21
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Det ble siste alternativet for min del. Ikke vondt ment, men jeg savnet et alternativ der det står jeg skal ikke se NOENTING. Men vet jo at jeg kunne valgt fint lite, men det ble ikke det samme egentlig.

Glad jeg har andre kanaler å se på, og Wii-en.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:26   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Jeg skal se fint lite...bryr meg ikke mye om vinter-OL, gitt...

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:36   #23
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

OL?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:37   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg er mest gira på langrenn og skiskyting.

Jeg og. Må prøve å få med meg det meste der, ellers kommer jeg nok til å ha TVen en del på om kvelden og titte på litt forskjellig - fin tid for sendingene!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:37   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Fint lite.
Men dumper jeg over langrenn eller skiskyting så kommer jeg til å se på det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:42   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Alpint, bittelitt langrenn og bittelitt skiskyting, også skal jeg se på skøyter i de distansene Svenn Kramer (Nederland) stiller for å se om han tar gull (For DET fortjener han!!)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:45   #27
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Jeg skal se utfor, superkombinasjonen og snowboard .
Ellers har jeg ingenting jeg må se.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:47   #28
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Jeg skal helt garantert ikke se noe som helst.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:49   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Det meste vi har deltakere i, er målet. Eller, dvs, jeg ser ikke nattestid med mindre det er veldig spennende, så jeg ser ikke innledende runder av hockey og curling og sånn, og jeg regner med at vi ikke kommer videre i den førstnevnte i alle fall, så de ser jeg neppe annet enn i oppsummeringer på dagtid. Særlig langrenn og skiskyting synes jeg er spennende uansett. (dog, jeg klarer ikke heeeelt fri meg fra at jeg synes langrennssprint er "jukselagrenn" på en måte, ikke egentli IDRETT, mer show...)

Så ser jeg vel ellers det jeg slumper borti, dvs, jeg kommer jo til å se nrk jevnt og trutt, så det blir nok noe der vi ikke deltar også, kunstløp f.eks, om det går på tider det er praktisk, ellers ser jeg reprisen, for jeg bryr meg ikke om resultatet der, jeg vet jo ikke hvem som deltar, jeg har bare lyst å se fordi det er kjekt å se på.

Liker OL jeg. Spesielt vinterol. Så jeg koser meg for tiden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:53   #30
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Alt. Enkelt og greit!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:54   #31
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

OL? Jeg skal se Cold Feet på dvd.

Det kan være jeg ser litt om jeg skulle slumpe til å zappe innom noe curling, men det er vel det. Curling er ikke så gøy lenger det heller etter at folk faktisk begynte å se på det. Det er ikke sært nok for meg lenger.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:54   #32
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skal se Dæhli, Ullvang, Aamot og Koss, tenker jeg.

De er omdøpt til Northug, Helland, Lund Svindal og Bøkko nå.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:08   #33
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Jeg skal i hvertfall få med meg langrenn, skøyter og alpint.
Dessuten er jeg litt hemmelig forelsket i Nordtug og Svindal

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:10   #34
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Så mye som mulig. Blir jeg trøtt kan det stå på mens jeg sover.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:11   #35
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Alt jeg rekker over!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:12   #36
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dessuten er jeg litt hemmelig forelsket i Nordtug ...

Og jeg synes han er en ufordragelig drittunge. Godt vi er forskjellige da. (Jeg har en aldri så liten crush on Jon Herwig Carlsen. )

  Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:13   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og jeg synes han er en ufordragelig drittunge. Godt vi er forskjellige da. (Jeg har en aldri så liten crush on Jon Herwig Carlsen. )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:14   #38
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Alt. Enkelt og greit!

But of course!

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg skal i hvertfall få med meg langrenn, skøyter og alpint.
Dessuten er jeg litt hemmelig forelsket i Nordtug og Svindal

Svindal er fin.. Men ærlig talt!!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og jeg synes han er en ufordragelig drittunge. Godt vi er forskjellige da. (Jeg har en aldri så liten crush on Jon Herwig Carlsen. )

Han har de fineste smilehullene.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:15   #39
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og jeg synes han er en ufordragelig drittunge. Godt vi er forskjellige da. (Jeg har en aldri så liten crush on Jon Herwig Carlsen. )


men Nortug er en søt liten ufordragelig drittunge da. Morsom er'n også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:18   #40
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skal du se på OL?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.


men Nortug er en søt liten ufordragelig drittunge da. Morsom er'n også.

Det er han så alldeles ikke! :furie:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no